(¯`°•Grisha en haar boy's•°´¯)

Gestart door Gerda, 12 januari 2008, 16:21:30

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Gerda,
Wat leuk, weer foto's van je mooie valkjes!!
Hi hi Grisha dacht natuurlijk ik ben in de rui dus wil niet op de foto. Dan maar in het donkerste hoekje zitten :)
Ik heb ervan genoten weer!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Hoi Gerda,

Mooie foto's hoor, ook al is het in het donkerste hoekje van de kamer  ;)
Volgens mij weet jij er altijd wel wat moois van te maken  ;D ;D

Groetjes Manon

sandy


Anja

Hoi Gerda,

Alvast veel plezier voor morgen. Geniet er maar lekker van.

Groetejs Anja

Gerda

Hoi allemaal,

bedankt Anja, voor het plezier wensen. Het was op de valreep, want ik was bijna niet gegaan.

Grisha had echt moeite met het leggen van haar ei en zat tegen legnood aan. Het had zondagochtend al gelegd moeten zijn, maar zondagavond zat ze met hangende vleugels en een flinke knik in haar staart hijgend en met dichtvallende ogen.

Ik heb toen voorzichtig de cloaca geswapt met olie (met een wattenstaafje) en de olie een beetje rond het eitje gesmeerd. Dit maandagochtend vroeg nog een keer herhaald en heel voorzichtig de onderbuik tot de cloaca wat gemasseerd. Dat was om acht uur in de ochtend en een half uur later ging ze het blok in en even later was het eitje er gelukkig.
Het volgende eitje zou volgens schema vandaag moeten komen, maar het zit nog erg hoog in de buik (wel voelbaar). Ik hoop dat het met dit eitje wat makkelijker gaat.

Ik had dus van zondag op maandag eigenlijk geen oog dicht gedaan. Wat kun je je zorgen maken om je beestjes he?

Nu maar duimen dat alles goed blijft gaan. En voor de duidelijkheid, ze heeft het eitje niet eens mogen houden, maar ze heeft er een mooi neppertje voor in de plaats gekregen.

Liefs, Gerda

Anke

Hoi Gerda,
Ach arme Grisha :(
Gelukkig kon jij haar helpen om het eitje wat makkelijker eruit te laten komen.
Hopelijk gaat het volgende eitje beter.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi gerda,

goh dat was zekers even eng voor jou met de legnood. gelukkig heeft ze het eitje gelegt. ook hoop ik dat het volgende eitje er zo uit gaat. dat zou toch fijn zijn he? ja zorgen om je beestjes maken dat gebeurd nog wel eens :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerda

Gelukkig, Grisha heeft haar eitje gelegd!!

We zijn opgelucht! Het ei was er uit voor we het wisten en ze had er helemaal geen last van!

Liefs, Gerda

Kimm

gefeliciteerd gerda! fijn voor je hoor en natuurlijk ook voor grisha.  ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Wat een opluchting moet dat zij geweest dat ze toch het eitje heeft gelegd .... ik heb het nog niet meegemaakt, legnood maar het lijkt me verschrikkelijk om te zien.  :-\ :-\

Sterkte lieve Grisha met je volgende eitjes.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Heel erg fijn om te lezen dat Grisha dit eitje moeiteloos heeft gelegd, dat is inderdaad een hele opluchting ! Zowel voor haar als voor jullie .... Want dat ze jullie even flink heeft laten schrikken is wel duidelijk !!

Ik heb er vandaag nog een paar keer aan moeten denken en ben dus echt blij voor haar, maar ook voor jou !

Liefs, Karin

*~Jeanine~*

Hoi Gerda,

Ik heb genoten van je prachtige foto's  :D

En gelukkig is het volgende eitje een stuk makkelijker gegaan bij Grisha.
Ga je hun eitjes aan een ander koppeltje geven?

Gerda

1 mei 2008, 00:22:18 #117 Last Edit: 1 mei 2008, 00:28:57 by Gerda
Hoi Jeanine

Het enige andere 'koppeltje' dat ik heb zijn Ronald en Spikey, ik denk dat Spikey het eitje nog wel zou willen uitbroeden, maar Ronald vertikt het!  ;D ;D ;D

Aan het eind van het jaar mogen ze weer een nestje (en met 'ze' bedoel ik Grisha en Nezumi  ;D)!

Liefs, Gerda

Sanna

Aggosss... arme Grish! Gelukkig is het volgende ei er zonder moeite uitgekomen. Gek hè dat er ineens zo'n rotei tussen zit? Ik hoop dat het verder goed blijft gaan met het mooiste foto-model van het forum ;).

Citaat van: Gerda op  1 mei 2008, 00:22:18
Het enige andere 'koppeltje' dat ik heb zijn Ronald en Spikey, ik denk dat Spikey het eitje nog wel zou willen uitbroeden, maar Ronald vertikt het!  ;D ;D ;D


Flauw van Ronald hoor ;D ;D.

Groetjes, Sanna

Kaatje

Citaat van: Gerda op  1 mei 2008, 00:22:18
Het enige andere 'koppeltje' dat ik heb zijn Ronald en Spikey, ik denk dat Spikey het eitje nog wel zou willen uitbroeden, maar Ronald vertikt het!  ;D ;D ;D


Misschien dat Ronald best nog wel mee had willen "broeden" op zijn manier, maar het voeren maakt het een stuk lastiger vrees ik  ;D  ;D