(¯`°•Grisha en haar boy's•°´¯)

Gestart door Gerda, 12 januari 2008, 16:21:30

« vorige - volgende »

Caroline



Als super trouwe lezer van je dagboekje kende ik de verhalen van je 3 kanjers en hun jongen tuurlijk al maar vond het leuk weer eens te lezen.  :D

Tuurlijk ben ik hier weer dagelijks te vinden om op de hoogte te blijven.

Knuffeltje voor mijn allereerste grote liefde van het forum.  :-* Tuurlijk ook één voor haar ventjes.  :-* :-*

Liefs Caroline



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerda

Hoi Mara,
Welkom in mijn nieuwe boekje!

Hoi Anke,
Grisha en Nezumi broeden nog keurig op de nepperts!

Hoi Anja,
Je was al een trouwe lezer! Leuk dat je ons blijft volgen!

Hoi Emely,
Ha een nieuwe lezer, leuk dat je ook langs blijft komen!

Hoi Lisa,
Had ik dat maar geweten, dan was ik eerder met mijn nieuwe boekje begonnen  ;)

Hoi Debby,
Ik weet toen ik zelf net op Valkparkiet kwam dat ik mijn ogen uitkeek. Toen waren er ook mensen die zo lief waren me uitgebreid van alles uit te leggen.
Lief wat je zegt over Spikey!

Hoi Miranda en Corine,
Grisha is echt prachtig, hoewel ze er op het moment niet op haar best uitziet. Een beetje in de rui!

Maar ze is ook een ondeugd hoor!
Ze krijgt af en toe een klein stukje melbatoast, maar ze denk dat het zelfbediening is  ;D




Hoi Caroline,
Ik heb Grisha de knuffel al gegeven! En zoals je ziet staat ze meteen op een filmpje (wel een beetje in het donker, maar ach).


Liefs, Gerda


Caroline

Ach, wat een geweldig filmpje, de boef, hoe ze steeds weer de toost pikt.  ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mico

Hoi hoi Gerda,

Wat een grappig filmpje  ;) ;D..en idd de kruimels zijn niet genoeg voor haar...en volgens haar was het niet te groot  ;)

Groetjes,
Miran en Corine

Kimm

hoi gerda,

leuk dat je een nieuw boekje bent begonnen ik heb alles even doorgelezen en ik vind het erg mooi. moest wel lachen om de jonkies met die mooie kuifjes recht omhoog ;D
verder vind ik jouw valkjes erg mooi!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Lisa

Hey Gerda,

Ik wist van Anja dat jij aan een nieuw boekje ging beginnen. En vandaag begon je je nieuwe boekje ;D.

Haha die Grisha vond misschien dat ''grotere'' toastje leuker kan ze lekker mee gooien :P.

Liefs


Anja

Hoi Gerda,

Wat een deugnietje die Grisha...............ze heeft duidelijk haar zinnen op het grote stuk gezet.

Geef haar eens ongelijk.

Groetjes Anja

♥Debby♥

Wat een leuk filmpje.. en nu hoorde ik jou ook ineens! hihi.. wat leuk!!



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Gerda,

Wat een schitterende verhalen van Spikey en Nezumi, maar natuurlijk ook van Grisha en haar eerste jongen die door Oma en Opa zijn uitgebroed  :D

Uiteraard was ik al een trouwe bezoekster van je oude boekje maar ik blijf ook zeker een vaste bezoekster van je nieuwe boekje !!

Hehehehe, ik heb vreselijk moeten lachen om Grisha met het melba toastje, nu weet ik dus ook van wie Vicky, Nienah en Xena dit hebben, wat een heerlijk ondeugd zeg en een genot om naar te kijken  :D

Het verhaal van Nezumi blijft schrijnend en wat heerlijk om te weten dat hij het bij jullie zo enorm getroffen heeft en nu zelfs al 2x een hele stoere papa is geworden .... ik vind het een schatje en ik vond het dus een hele eer dat Nezumi zelfs bij mij kwam zitten de eerste keer dat we kennis maakte !!

Dat zat dus gelijk al snor en hij vertrouwde zijn lieve kindjes al gelijk aan ons toe, poehhh wat ben ik blij dat we door de "keuring" heen zijn gekomen die dag  ;)

Hele leuke verhalen en foto's !! Vooral van de eerste 2 nestjes van Grisha en Nezumi, ... wel een verschil van mutaties zeg, de eerste drie zusjes lijken wel een drieling en Vicky, Nienah en Xena zijn zo ontzettend anders van kleur als je dat vergelijkt !!! Maar wel heel leuk om zoveel verschil te zien, qua karakter zullen ze ongetwijfeld allemaal even lief en ondeugend zijn  :D

Ik heb genoten van je verhalen in je nieuwe dagboekje !!

Liefs Karin

sandy

HOI GERDA IK BLIJF TROUW JOU BOEKJE VOLGEN  MISSCHIEN DAT IK OOIT EEN JONG VALKJE KAN RECEVEREN ALS U WEER EEN NESTJE KRIJGT U VOED ZE ZO GOED OP  :-* :-*TOPPIE

Sanna

Hoi Geda,

Je nieuwe boekje groeit al meteen weer heel hard! ;) Leuk om je vogeltjes nog even uitgebreid langs te zien komen.

Groetjes, Sanna

Sharon

Hoi Gerda,

ook ik vond het weer fijn om de verhalen van je valkjes te lezen, en natuurlijk de verhalen van de nestjes.
Nu is iedereen meteen weer helemaal bij.

Ik zal je nieuwe boekje trouw blijven volgen!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


aad

Hoi Gerda

Zou ik ook eens moeten doen opnieuw beginnen ;) ;)

Groetjes aad

Anke

Hoi Gerda,
Ik heb hardop zitten lachen om de kapriolen van Grisha ;D
Wat een heerlijk eigenwijsje is het toch!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

margreet

hallo Gerda,
Een nieuwe start, leuk om het allemaal weer in het kort door te nemen.
Lief filmpje ook.
Over ruim 2 weken ga ik Sissy een blok geven, ze heeft er nu de leeftijd voor, zal mij benieuwen of het wat word.
Maar dat hoor je zeker nog.
Succes met je nieuwe boekje.

groetjes Margreet