(¯`°•Grisha en haar boy's•°´¯)

Gestart door Gerda, 12 januari 2008, 16:21:30

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Gerda,

Hoe is het met Grisha? En met haar boys?

Geef ze maar een lekkere kroel van me.

Groetjes Anja

♥Debby♥

Gerda,

hoe gaat het nu? met jou dus.. en met je valkjes?



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Manon*

Hoi Gerda,

Ik was even aan het slapen.... ??? ???
Ik had even niet in de gaten dat je nieuwe dagboek haar deuren al geopend had :-\

Maar wat een mooi begin van je nieuwe dagboek!
En wat een mooi verhaal zitten achter je valkjes en wat zijn ze mooi!
Mooie foto's ook van ze, maar goed, dat was ik al van je gewend ;D

Ook wil ik nog even kwijt dat ik het einde van je vorige dagboek super mooi vind... het verhaal van Karin en jouw reactie daarop!
Super mooi, en echt een mooie afsluiting.

Ik ga je zeker volgen...  het is leuk om een dagboek te volgen vanaf het begin, maar dat heb je nooit voor het kiezen hé!

Groetjes Manon

Agnes

Hier nog zo'n slaperd!  ;)

Leuk een nieuw boekje!
Ik kende de verhalen achter je drietal alwel, maar het is leuk om dat zo weer eens te lezen :D

Kom maar op met FOTOO 'S  ;D ;D

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Gerda

Hoi allemaal,

Even een tijdje minder online geweest! De niersteenkolieken en de nierbekkenontsteking heeft er harder ingehakt dan in dacht. Eigenlijk ook eigen schuld, want ben binnen een week weer aan het werk gegaan, terwijl ik 2 tot 3 weken rust moest nemen.

Met de valkjes gaat het goed, binnenkort komen er weer foto's, maar zelfs daar kan ik me niet echt toe zetten deze dagen.
Grisha en Nezumi zijn weer op zoek naar nestplaatsjes, ze zitten constant te kroelen en knuffelen en komen ook vaker dan normaal bij me zitten voor een knuffel of om mijn haar te verzorgen  :)

Spikey zit lekker de hele dag bij Ronald, zo heeft ieder zijn eigen valkje(s)  ;D ;D

Hopenlijk snel weer mooie foto's en leuke verhalen!

Liefs, Gerda


sandy

heel veel beterschap ik hoop dat je snel weer de oude bent
we missen je heel veel knuffels aan de valkjes en voor jou

Sharon

Hoi Gerda

wat ontzettend vervelend dat je ziek bent. Ik hoop maar dat je snel weer beter bent, want dit is echt niet fijn. Neem echt gewoon de rust die je nodig hebt, want je hebt tenslotte maar één lichaam, en daar moet je zuinig op zijn!

Wat leuk dat Grisha en Nezumi weer een nestje willen. Maar ze zullen toch weer een klein jaar moeten wachten voordat ze weer jonkies zullen krijgen.
Misschien dat je de eitjes naar iemand anders kunt brengen, zodat ze toch worden uitgebroed?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*Manon*

Hoi Gerda,

Fijn even weer wat van je te horen, maar het is heel begrijpelijk dat je even wat afwezig bent hier.
Neem je tijd en knap maar eerst weer lekker op!

Groetjes Manon

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anja



Let je wel een beetje op jezelf Gerda?

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Gerda,

Fijn om te lezen dat het met de valkjes goed gaat en er binnenkort weer foto's komen  :)

Wat leuk om te lezen dat Grisha en Nezumi weer op zoek zijn naar nestplaatsjes en lekker een kroel komen halen bij je, dat is altijd weer een klein cadeautje vind ik !!

En dat ieder zo zijn eigen valkjes heeft is heel leuk om te lezen en uiteraard heel herkenbaar  :) Ik hoop dan ook binnenkort weer de leuke foto's van Grisha, Nezumi en Spikey te kunnen bewonderen.

Neem de tijd die nodig is om te herstellen en hopelijk ben je straks echt weer helemaal de oude !

Liefs Karin

Mara

Hoi Gerda

Heel veel beterschap gewenst.

Mara

Mico

Hoi Gerda,

Van harte beterschap en we hopen dat je snel weer opknapt  :)..we wachten geduldig op de foto's  ;)

Groetjes,
Miranda en Corine

Anke

Hoi Gerda,
Wat vervelend dat je ziek bent :(
Ik wens je veel beterschap!!


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Peggy

Hoi Gerda,  heb je boekje gevonden hoor. Mooi hoor,je voorstelronde. Hele mooie en bijzondere verhalen van hoe je aan je valkjes bent gekomen.

Beterschap voor jou hè.  Let goed op jezelf..het werk loopt echt niet weg..

Gr Peggy

ps; ik blijf je boekje volgen hoor  ;)


Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje



Voor ons dagboek; klik hier