PINO, SPIKE, ZOË EN BENJI **12-11 FOTO'S BENJI OP HAND ETEN :) **

Gestart door Annelies, 10 januari 2008, 20:27:52

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Annelies,

Nou er komt nog een super mooi valkje jou kant op.
Hij/zij is supermooi.
Ben benieuwd wat de naam gaat worden.

En beterschap voor je dochtertje Bianca.

Annelies

Hoi Jeannine

Wat een kanjer hé ben lekker op weg heb nu al 3 beauty's, ben zo trost. ::)

Nu nog mijn mannetje overhalen voor nummer 4, Bianca wil ook een eigen valkje hahahahah.

Maar hij is heel bang voor het schreeuwen.
Waarop ik zeg Pino schreeuwt toch ook niet hahahahah maar ja dan zegt hij weer ja maar die is pas 9 weken  :-\

We houden je op de hoogte .

Liefs Annelies

*~Jeanine~*

Hoi Annelies,

De grote broer van Pino kan er anders wel wat van ;D En Baloo is nu ruim 4 maanden.
Maar het is een beetje zielig ;)
Het lukt hem maar niet om Zazou van zijn liefde te overtuigen ::)
Dus misschien als er andere poppetjes erbij komen komt het helemaal goed  ;D
Ga voor je duimen dat je nog een vierde valkje mag.

Weet je trouwens hoeveel mannetjes je nu hebt of poppetjes natuurlijk. Ik zou niet te veel mannetjes bij elkaar zetten. Heb ik nare ervaringen mee :'( :'(

Dierenfreackske

Hoi ...wat bof je maar met zo'n mooie valkjes en Bianca wil ook nog een valkje ? Ja ...gewoon doen he zou ik zeggen ,hihi ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi Annelies ...ik zag niet bij Caroline(carco) dat haar valkje nr. 1 een nieuw baasje heeft , ben jij dat soms ? Wat een schattig en mooi valkje ga je dan hebben zeg ! Het is een supermooi lief valkje hoor ! Wat zal Pino blij zijn met zijn nieuwe vriendjes binnenkort !
Wanneer komen de valkjes bij jullie ? Grtjs Ann

Annelies

Hoi Jeannine     nee daar ben ik mee bezig. Want ik wil echt geen hommeles in de kooi waardoor ik er weer een weg moet doen.

Hoi Ann

Ja dat ben ik op een bladzijde terug heeft Caro ook een foto in mijn boekje gezet, hij is gaaf hé.

En ja ik denk dat Pino heel blij is met zijn vriendjes maar ik heb nu natuurlijk een oneven aantal vandaar valkje 4.  ;D
Maar ja man lief moet het er wel mee eens zijn.

Gr. Annelies

Dierenfreackske

Hoi ...ja dat is waar ! Maar vier kan nog net voor mijn man , ik ga twee valkjes bijnemen in huis dan zitten ze ook met vier , maar mijn man zegt dat het dan genoeg is in huis , want
dat de hond anders jarloers wordt...ze moet ook aandacht hebben he ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Annelies,

Jij krijgt je man toch wel zo ver dat je een 4de valkje mag. Zeker weten hoor.

Groetjes Anja

Annelies

Anja   ik hoop het ga mijn best doen

Anke

Citaat van: Annelies op 11 maart 2008, 20:28:19
Anja   ik hoop het ga mijn best doen

Hoi Annelies,
Je moet hem gewoon even infecteren met het virus ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Annelies

Hoi Anke  ;D

Ik zet nu ook iedere keer Pino bij hem neer, en ja hij vind het wel leuk, hij is alleen zo bang dat het schreeuwers worden.

Maar goed ik ben al druk op weg, hij gaf al toestemming voor 3 en we gaan er gewoon 3 knuffelkonten van maken die toch ook wel een beetje ontdeugend zijn.

De namen komen maar we gaan eerst DNA testen, ik moet er niet aan denken dat ik straks 3 mannen heb en 2 vrouwen.
Nu heb ik nog keus wat ik als 4de erbij ga doen maar dan moet ik wel eerst weten wat het zijn.

Alleen Pino wordt een probleempje, ik weet niet hoe ik het moet doen dus ik ben nog op zoek naar iemand die me daar bij kan helpen hier in de buurt.

Liefs Annelies

*~Jeanine~*

Hoi Annelies,

Had Bianca dan geen idee wat Pino waarschijnlijk is?
Veertjes trekken durf ik ook niet.  :-X
Wat dat betreft ben ik een held op sokken :-\

Veel succes met het overhalen van je man.
Ik laat het die van mij pas zien als ze in de kooi zitten :D
Werkt prima ;)

Anja

Valt reuze mee hoor die veertjes trekken.

Pino is toch bij Bianca? Of heb ik het nu helemaal verkeerd?
Komt Pino dan weer terug bij je?

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Anja,

Pino is toch bij Annelies en Bert was toch terug naar Bianca of zit ik nu helemaal in de bonen ???

Annelies waaaaaaaaaar beeeeeeeeeen jeeeeeeee???????

Anja

Jeanine,

Ik twijfel ook hoor. Maar als Pino thuis is wat bedoeld ze dan Pino wordt een probleempje?

Ik snap het effe niet meer.

Annelies annelies Annelies annelies Annelies annelies Annelies annelies Annelies annelies Annelies annelies Annelies annelies Annelies annelies Annelies annelies