PINO, SPIKE, ZOË EN BENJI **12-11 FOTO'S BENJI OP HAND ETEN :) **

Gestart door Annelies, 10 januari 2008, 20:27:52

« vorige - volgende »

Sally

Hallo Annelies,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Maak er een fijne dag van!

Groetjes Sally

Annelies

Dank je wel Sally ga ik zeker doen en me lekker laten verwennen. ;)

Gr. Annelies

♪ Marlies

Hoi Annelies, ;D

Wel een dag te laat, maar alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. :D
Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

Groetjes Marlies ;)

Annelies

Hoi Marlies

Geen probleem, dank je wel en ja ik heb een leuke dag gehad ben lekker verwend.

Gr. Annelies

Monky

Och jee, ben je jarig geweest gisteren?

Nog van harte gefeliciteerd.
Ik lees al dat je heerlijk verwend ben, dus dat hoef ik niet te vragen  :)

Groetjes,
Monky

Annelies

Hoi Monky

Geen probleem alsnog dank je wel.  ;)

Gr. Annelies

Anja

Annelies

Hoi Anja

Ja gaat goed moet snel een update geven maar van de week een auto inbraak gehad van mijn man (zelfstandige) en alles is gejat al zijn gereedschap etc.
Boosheid is gezakt zal proberen vanavond een stukje te schrijven van mijn kanjer.

Gr. Annelies

Dierenfreackske

Hoi Annelies ...ik had hier ook alweer een paar blz. in te halen he ! Ook een inbraak in de auto , mijn beste vriendin haar man
is ook alles uit zijn wagen meegenomen terwijl hij langs de snelweg in een restaurant zat te eten , laptop,geld,portefeulle met bankkaarten .....visakaarten , kortom ...fototoestel ...alles ! Gepikt ! De auto stond er nog !
Ik hoop dat het niet al te ernstig was bij je man !  Goed dat alles goed gaat met je valkje he ! Grtjs Ann

Anja

Jeetje Annelies,

Dat is kl*te zeg. Snap dta je er erg boos over was.
Heel veel sterkte zeg.

Joepie vanavond een update.

Groetjes Anja

Annelies

Hallo hier ben ik dan met de Update

Nou Pino is een week bij ons en het gaat super.

Vorige week hebben we Pino gehaald samen met zijn nieuwe Montana kooi en nieuw speelgoed.
Nieuwe vogel nieuwe spullen zullen we maar zeggen  ;)

Zaterdag voor het eerst Pino eruit en op de weegschaal gezet en hij woog 74 gr. we wisten dat we het eten in de gaten moesten houden.
Pino is van 7 januari dus was net 7 weken oud.

Toch is het wel eng hoor zo buiten de kooi om. :-\
Hij heeft meer bij ons gezeten en de kamer onderzocht. ::)
Als we hem op de kooi zetten bleef hij ook heerlijk zitten, zo van ik verroer me niet, breh eng.
Zondag ook weer 3 keer gewogen en ja hoor het ging gewoon goed met Pino want zondag avond woog hij gewoon 77 gr. :)

We zijn lekker met hem bezig met commando op en dan gaat hij nog een beetje onzeker met zijn snavel slaan, waardoor ik denk dat het een pop is, maar goed hij doet het en gaat dan ook heerlijk relaxed zitten op je vinger. ;D

De hele week zijn we lekker met hem bezig geweest en hebben hem in de loop van de week, Donderdag, op zijn speeltuintje gezet om eens te kijken wat hij daar zou doen.
Nou Pino is echt een kat uit de boom kijker want alles wat nieuw is vind hij maar eng. :-[

Je merkt naar mate de week vorderde dat hij steeds meer op zijn gemak was want vrijdag kwam hij vanaf zijn kooi zomaar naar ons toe gevlogen, ik vind dat zooooooooooo gaaf als zo'n vogel je gewoon opzoekt. :o

Maar helaas nadat hij mijn man had ondekt was ik niet meer in de picture  :'(, hij ging bij hem zitten op zijn schouder en heerlijk als een babie zitten piepen in zijn oren en met zijn snavel tegen zijn wang zitten tikken.
Als we dan reageren wil hij neusje vrijen, met de kuif plat op je hoofd en maar piepen. :D

Hij gaat sinds vandaag echt op onderzoek uit en zoekt je gewoon op met vliegen, wat wel eens fout gaat natuurlijk want dan vliegt hij weer te hard en dan maakt hij maar een extra rondje.

Het donderstenen begint al wel een beetje, pikken aan het behang, en over de grond van zijn kooi lopen en zeggen  "hallo doe die kooi eens open ik wil eruit". :P

Het is een heerlijke vogel die overdag wil onderzoeken en 's avonds wil kroelen. :-*

Bert zit op het moment met 2 vrijgezelle vrouwen in een huiskamer en heeft het super naar zijn zin, stapt op zonder mokke en laat zich kroelen en kusjes geven, het is ongelooflijk maar waar. :)
Ik mis hem wel maar ben blij dat hij bijtrekt en het naar zijn zin heeft.

Nog even wat anders, ik zie jullie foto's van valkjes die douche, kan iemand mij vertellen hoe je dit moet leren, ik vind dat zo gaaf om te zien hoe die valkjes genieten.

Nou ik hoor het wel, en hou jullie op de hoogte van Pino en mijn nieuwe aanwinst van Caroline beuaty Gipsy.

Groetjes Annelies  8)

PS Pino weegt nu in de ochtend 80 gram  :o :o :) :D ;D

Anja

Hoi Annelies,

Wat een dondersteentje die Pino. Hij was wel al vroeg zelfstandig zeg.
Heerlijk dat knuffelen en dat naar je toe komen vliegen.

Het douchen kun je ze het beste leren met een plantenspuit die je op nevelstand zet. Let wel dat er in de plantenspuit niets anders dan water heeft gezeten. Dus geen Pokon ed.

Wat je ook kunt doen is in een diep bord wat lauw water doen en er een blaadje sla in leggen. Dan blijkt het minder eng te zijn.

Hoe oud is Pino nu? Let wel dat je Pino niet te nat maakt want hij is nog erg jong. Ik wikkel de kleintjes altijd in een handdoekje als ik ze had gedoucht.

Groetjes en succes,

Anja

Annelies

Hoi Anja

Pino is nu 8 weken oud en ik denk dat ik er ook nog wel even mee wacht, en hem eerst andere dingen laat wennen.

Dat diepe bord lijkt me misschien wel leuk kan die lekker staan en er zelf voor kiezen of hij er in gaat of niet.

Groetjes Annelies

*~Jeanine~*

Hoi Annelies,

De grote broer van Pino is ook zo voorzichtig ;D
Eerst alles van een afstandje bekijken ;)

En verder laat ik je ook even weten dat ik ook voor jou Gipsy duim.

Groetjes.

Caroline

Gipsy is vanavond uit het blok gevlogen.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.