28 april 2024, 22:54:22

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Sanna


Kimm

Ja wij zijn weer thuis. De reis is goed gegaan, maar pheebee had erg weinig geduld  ;D

Ze zit nu in haar kooitje en ik heb net wat lekkers voor haar gemaakt en ze zit alweer met haar lekkere snoetje heerlijk te eten. Ook heeft ze al even lekker geslapen, terwijl ik hier aan het stofzuigen was.

Vanavond laat ik ze allemaal even los. Ik ben benieuwd hoe dit zal gaan en hoe miki hier op zal reageren.
Ik heb heerlijke dagen gehad met de traktatie van vanmorgen van het lieve kleine witte donsje.
Ik ga voor caroline duimen dat het een ventje zal zijn. ;)
Later meer.........

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

bobbie

17 mei 2010, 17:09:40 #7037 Last Edit: 17 mei 2010, 17:11:34 by bobbie
Welkom thuis Pheebee  8) (en Kim natuurlijk)  ;D ;) [/color]

Uhhhh ........ de kleur is paars maar ik doe iets fout :-[ :P ::) ;)

Sanna

Hoi Kim,

Fijn dat het zo leuk is geweest en dat de terugreis allemaal goed is gegaan. Ik hoop dat kleine Pheebee gauw gewend is, maar dat zal wel geen problemen geven. Volgens mij laat die tante de kaas niet van haar brood vreten ;) ;D.

Groetjes, Sanna

B87

 ;D Wat fijn dat ze nu bij je is! Ben heel erg benieuwd hoe het vanavond gaat en naar de foto's!!! :-*


Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

amazingleeuwtje

Welkom thuis Kimmie en Pheebee :-*


Lieverd onwijs bedankt voor de heerlijke dagen, wij hebben genoten :-*

Kaatje

Hoi Kim,

Ondanks dat we elkaar regelmatig gesproken en gezien hebben, wil ik ook hier nog even laten weten dat ik het super vind dat je het zo ontzettend naar je zin hebt gehad bij Syl en Louise  :-*

Vond het ook echt heel gezellie dat jullie gisteren nog even spontaan langs zijn komen fietsen en je vanmorgen ook nog Makepeace hebt kunnen bewonderen na de verdrietige gebeurtenis van Dempsey .... die zo vlak na zijn geboorte in je hand, onder zijn ouders is overleden  :'(

Je hebt er lang op moeten wachten, maar dan eindelijk heb je je langverwachte wens in huis, je lieve Pheebee. Meid, ga heel veel van je nieuwe meisje genieten, ik weet zeker dat er enorm veel knuffelsessies gaan komen  :D

Dikke knuffel  :-*

Liefs, Karin

Hermien

Proficiat met je mooie meisje. Super dat je het zo naar je zin hebt gehad, de afgelopen dagen. Zelf vond ik het ook heerlijk om je weer even in het echie te mogen ontmoeten. Geniet lekker van je nieuwe meisje. Zij gaat het prima naar haar zin krijgen bij jou, hoor!

Dikke knuf van mij en mijn 'Vliegtuig', die hier vanaf mijn schouders zitten mee te lezen.


                                  :-*   :-*   :-*   :-*

Caroline

Hey lieve Kim en Pheebee, welkom thuis en veel plezier saampies.  :-*

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Sally

Hoi Kim

Leuk dat Pheebee nu bij jou woont.
Ben ook wel is benieuwt hoe Miki op haar reageert.
Zit hij nog steeds zo fel achter Bemmie aan?


Groetjes!

lynette

Welkom thuis met je mooie meisje. Ik ben benieuwd naar de foto's van de hele valkenfamilie bij el kaar  ;D

Groetjes


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*Manon*

Hoi hoi lieve Kim,

Ik wil je van harte feliciteren met je mooie meisje Pheebee  :-* :-* :-*
Ik hoop dat ze snel door de anderen wordt opgenomen in de groep, maar dat zal vast wel!
Komt ze bij Asha en Miki in de kooi?

Fijn te horen dat je zo genoten hebt bij Syl en Louise en wat leuk dat je vanmorgen een wit donsje te zien kreeg!!

Ik wens je heel veel plezier met mooie Pheebee.
Hoe is het trouwens verlopen vanavond toen ze allemaal los waren?

Nou meis, slaap lekker straks en ik zie je snel  :-*

Liefs Manon

Kimm

hoi allemaal,

Pheebee heeft heerlijk geslapen  :D Het gaat erg goed.
De andere valkjes bemoeien zich nog niet zo met haar.

Mijn moeder had dus opgepast op mijn valkjes toen ik weg was. Ook liet zij ze lekker los. Dit ging goed tot afgelopen zondag. miki heeft het gedrag van asha overgenomen en ze wouden allebeide de kooi niet meer in.  :-\
toen ik gister thuis was en miki en asha ook de kooi  in wou doen, lukte dit dus ook niet meer. ik heb een uur lopen vangen  >:(
dit gedrag wil ik dus absoluut niet hebben. ik heb die 2 gisteravond gelijk gekortwiekt.
miki die zo netjes opstapte en nu gewoon wegvliegt, nee dat wil ik niet en zeker niet, nu ik pheebee hier ook heb. dat geeft onrust, als ik zo door de kamer loop te vangen.
ik heb ze nu allemaal weer los en het zal mij benieuwen of ze gaan opstappen, want ze vliegen nog veel te goed :P Ik heb nl maar een klein stukje geknipt.

ik zal zo gauw mogelijk wat foto's gaan maken. ik heb het nl vrij druk deze week, maar misschien dat ik morgen wat foto's ga plaatsen van pheebee.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

amazingleeuwtje

Oooooooooh ik zie het helemaal voor me nu, jou van de ene kant naar de andere kant lopen in de kamer ;)..

Kimm

oja, dit vergat ik nog even te zeggen...

miki en pheebee hebben kennis gemaakt, maar pheebee denkt dat miki haar papa is en pheebee zit te schooieren bij miki  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010