13 mei 2024, 21:54:18

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

Hoi,

hieronder een filmpje van pebbles. zij gaat steeds onder de kast zitten. is dit het gedrag van , ik wil een nestje? ook doet zij dit in de kooi.

daarna foto;s van miki. nou de foto's zeggen wel genoeg dat hij zich beter voeld.















LIEF




OP DE BANK, NAAST MIJ  ;D




GA VAN MIJN RUG AF!








IK WIL TOCH NOG FF EEN KNUFFEL..

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde

mooie fotooooooossssss kimm

groetjessssss

over het filmpje kan ik je helaas niets vertellen tis wel een gek gezicht zo onder een kast en dan tikt ze met haar snaveltje op de vloer

Anke

Hoi,
Leuke foto's heb je geplaatst :)
Het kan heel goed zijn dat je valkje opzoek is naar een plekje om een nestje te maken.
Donkere hoekjes zijn daarbij favoriet ;D
Leuk de muziek van de  tv op de achtergrond ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Creatura

Hey Kim!

Wat fijn dat het weer goed gaat met Miki ;D De foto's spreken inderdaad boekdelen, haha ;D
Leuke foto's :D

groetjes, Renske

Hermien

Snif, snif. 'k Ben weer eens emotioneel. Heerlijk dat Miki weer de oude is! Yippie! De foto's zeggen inderdaad genoeg. Pebbels onder de kast, ik heb geen idee of ze dan een nestje wil. Als dat zo is, heb ik hier vier mannen die hetzelfde willen. Die moet ik tegenwoordig ook regelmatig onder kasten zoeken. Maar eerlijk gezegd, geloof ik in míjn geval dat ze gewoon stiekum van het behang willen bijten.

In ieder geval gefeliciteerd met de herwonnnen gezondheid van je zorgenkindje.


                             :-*  :-*  :-*  :-*

Dierenfreackske

Jaaaaaaa, Miki weer de oude, je hebt het prima voor elkaar gekregen, dankzij je goede zorgen hoor! Ik heb genoten van je supermooie foto's grtjs. Ann



Saar

Fijn om Miki weer beter te zien :D
Krijgt Asha nu weer nieuwe pennetjes bij haar vleugel?
Liefs Saar :-*

Kaatje

Zonder enige twijfel Kim, Pebbles is broeds gedrag aan het vertonen  :D Wat leuk zeg, en owhh Mikki is gewoon opgestapt naast jou op de bank, dat heeft Paco nog nooit gedaan, die doet het alleen in de kooi  :-\

Fijn zeg dat Mikki weer de oude is en ja, de foto's hebben genoeg laten zien  ;D

Fijne dag meid  :-*

Kimm

hoi saar,
asha krijgt weer nieuwe pennetjes hoor. alleen vannacht weer paniek geweest, maar er waren gelukkig geen gewonden.

hoi karin,
ja toch he?
maar het vreemde is, pebbles gaat wel kippetje voor miki zitten, maar als miki erop gaat, dan gaat pebbles gillen en lanceert zij miki van haar ruggetje af. waarom doet zij dit dan?

ann: dank je wel!

Hermien: dank je wel meis!!
anke, hilde en renske, leuk dat jullie de foto;s ook leuk vonden.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Jeetje... Er is wel vaak paniek bij jou zeg :-\
Gelukkig geen gewonden dit keer!

Zodra Moby en Kyra aan het wipwappen waren, en Kyra zag dat je keek zette ze t ook op een gillen :o En keek je niet, dan zat Moby niet goed op haar en deed ie haar pijn ::) Zijn de nagels van Miki soms erg scherp? Bij Moby hebben we wel eens een puntje er af geknipt om Kyra pijn te besparen ;)

Kimm

ja de nagels zijn scherp van miki inderdaad.
ik kijk ook wel eens niet, maar dan nog werpt zij hem de lucht in.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Kim,

Ik zie waar het probleem ligt want Vicky doet precies hetzelfde als Paco zo op haar staat. Hij is nog aan het oefenen en dat vinden Vicky en Pebbles blijkbaar niet zo leuk.

Ik bedoel de foto waarop Mikki dwars op Pebbeltje staat. Ook staan zijn pootjes niet op de goede plek en zijn de nageltjes van Mikki misschien net te lang voor die plek waar hij dan staat.

Zie het hier bij Paco ook, maar dat is een kluns  :-\

Hoop dus dat Mikki er meer verstand van heeft want anders duurt een nestje nog heeeeel lang  ;D

Liefs, Karin

Kimm

haha ok dan karin.  ;D
ja die nageltjes zullen best wel zeer doen bij pebbles maar om dat nou zelf te gaan knippen , dat zie ik niet zo zitten. ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Kijk maar naar de foto, Mikki ( net als Paco ) staat in haar nek met zijn nageltje, daarom gilt ze zo  :-\

Nou, succes ermee meid  :-*  :D

Creatura

Hey Kim,

Het gedrag wat Pebbles vertoont zie ik ook weleens bij Lotje. Vooral dat op de grond tikken en een beetje slepen met haar snaveltje. Lotje doet dat vaak als ze op een vel papier zit of in een kartonnen doos ofzo. Soms ook op de bodem van de kooi; dan pikt ze allemaal snippers weg. Denk inderdaad ook dat het broeds gedrag is ;)

Hehe, ja, het knippen van nagels vind ik ook nooit leuk. Ik heb het pas een keer gedaan, bij Lotje, en dan nog met hulp van mijn vriend (hij hield haar vast, ik knipte de nagels). Bij Tommy begin ik er niet aan, want dan amputeert hij mijn vingers of bijt mijn slagader open :P ::)

groetjes, Renske