29 april 2024, 01:13:50

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

bobbie

Even een oude foto opgedoken. Nu zit de warmtelamp in een grotere hanglamp, maar het principe is hetzelfde natuurlijk.



Doei, Nel :)

Kimm

Dank je wel nel  ;)

Ik heb net de va gesproken. De bacterie die hij in zijn lijfje heeft komt eruit door middel van het braken of via de ontlasting.
Dwangvoeding mag nu helemaal niet, omdat hij dat helemaal niet binnen houdt. Dit is te zwaar voor zijn maagje.
Daarom wordt hij nu ook niet opgenomen, omdat zij hetzelfde gaat doen als wat ik nu doe.
Het heeft nu even de tijd nodig om de medicatie zijn werk te laten doen. Het belangrijkste was nu , warmte, vocht elk uur en rust.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

ps als hij achteruit gaat, moest ik wel weer bellen en de ontlasting in de gaten houden.
als het witte geel wordt dan moet ik ook weer bellen. ik heb niet het idee dat hij achteruit gaat.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde

ocharme miki

hopelijk komt hij er vlug bovenop

de hoop niet opgeven kimm


groetjessssssss

Hermien

Ik zeg nu toch even een piepklein: "Hieperdepiephoera!". En weet je waaróm? Omdat je nu weet dat het overgeven in het geval van Miki positief kan werken. Dan komen die etters van bacteriën er dus uit. Nu je dit weet, kun je misschien ook even het advies van Dr M.A. Non opvolgen. Laat Miki slapen, doe zelf ook je luikjes dicht en blijf vooral positief denken! Wel alert blijven, dát wel natuurlijk.

Onderhand zijn mijn duimen hier dolgedraaid, maar ik hou vol!



Knuf!


                                 :-*   :-*   :-*   :-*

Caroline

Persoonlijk denk ik dat Miki beter af is bij jou ....

* Lekker in zijn eigen omgeving

* Bij zijn eigen vrouwtje

En wat ik altijd het prettigste vind .... 100 % jouw aandacht in je kunt hem 100 % in de gaten houden.

Vergeet niet dat Miki bij de dierenarts 1 van velen is waar ze af en toe een keer naar gaan kijken en nu met het weekend voor de deur .... ik ken de verhalen van hier op het forum: zo af en toe komt er iemand kijken of voeren. Denk maar niet dat er een dierenarts zijn hele "vrije" weekend voor het kooitje van Miki gaat zitten, zoals jij dat doet.  ;)

Ik duim voor verbetering.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

hoi caroline,

dank je.

ja dat zei de va dus ook. ze zei: bij jou is hij in zijn vertrouwde omgeving en als je hem hier gaat brengen bezorgt hem dat veel stress + dat ik hetzelfde doe als wat jij nu doet zei ze.
en dan zit hij daar inderdaad het weekend alleen te koekeloeren. dat bevorderd zijn gestel ook niet.
Het geven van het vocht en de medicatie gaat mij goed af, dus dat zit wel goed.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

Dr. MA. NON, ik heb even op de bank gelegen met een deken  ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Bello

Hoi Kim,


Hoe is tie nu?

Jeetje hou vol hoor, ja als die alleen in een hokje zit bij de da is ook geen pretje.

Een betere verpleegster kan hij niet krijgen :-*

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kimm

hoi dorothe,

dank je wel  ;)

de va heeft mij net gebeld om te vragen hoe het met miki ging. nou dat vond ik netjes.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , wat tof dat je da je belt om te vragen over Miki he! Grtjs. Ann



*Yvon

Hoi hoi

Gelukkig wordt zijn toestand nu niet erger.
Dan is stabiel iig al wat beter.  ;)
Hopelijk is hij morgen wel weer iets beter.
Dan ben jij ook weer meer geruster.
Wat goed dat je luisterd naar dr. Ma Non.  ;D

Groetjesss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

amazingleeuwtje

kom ffies een knuffie brengen voor jou en miki

Hermien

Kijk, dát zijn de èchte v.a's! Fantastisch, meid. Kon ze je ook nog een beetje gerust stellen?