29 april 2024, 07:15:48

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

Verdorrie als je wat dichterbij had gewoond had ik al in de auto gezeten, begrijp goed jou onmacht nu even..

Sterkte Kim hij zit nu lekker warm, laat het maar snel morgen zijn..

Caroline

S h i t .... wat is dit balen, waarom woon je nu zo ver weg ....  :'(

Ik duim heel hard voor Miki en jou.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Hermien

Ach lieverd, wat lees ik nu toch allemaal? Bah, Miki ziet er inderdaad ziekjes uit en ik wéét hoe het voelt om niet over eigen vervoer te beschikken. Ik wil je graag helpen en stuur je een pb.

Sterkte!

anika_en_spirit

Hoi Kim,

Ach, wat een nare berichten hier allemaal  :-\
Arme Miki, hij zit er zo zielig bij. Goed dat hij nu lekker warm zit. Meid, je doet je uiterste best!

Heel veel succes & beterschap voor je lieverd, hopelijk komt het allemaal goed  :-*
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!


Kaatje

Hoi Kim,

Ach jeetje, wat een nare verhalen hier  :( Mijn duimen draaien volop en in gedachte ben ik zeker bij jullie. Zucht, ... woonden we maar dichter bij elkaar, waarom is het nu ruim twee en een half uur rijden met de auto  :censuur

Geef Miki maar een super dikke knuffel en voor jou ook één  :-*

Liefs, Karin

Anja

Hoi Kim,

ik duim mee voor Miki. Hij zit er inderdaad niet zo vrolijk bij. Hou hem maar goed in de gaten.
Misschien je de dierenambulance kunt bellen voor vervoer, dat had Hermien laatst ook gedaan.

Liefs,

Anja

Hermien


Kimm

het is nog hetzelfde met miki. niks veranderd, behalve dat er weer wat groen door zijn poepjes zit.

ik heb vanavond nog 2 keer de va gesproken. we hebben overlegt over of het nuttig was om vanavond miki nog te komen brengen. ook zij kon mij niet beloven dat hij bij haar de nacht goed door zou komen en ze heeft mij verteld dat alles wat ik nu doe het belangrijkste is.
is morgenvroeg de toestand nog zo, dan ga ik miki brengen morgen.

ik ben miki elk  uur vocht aan het toedienen met vanalles erin. dit geeft natuurlijk de nodige stress bij hem :-\
maar hij heeft het nodig, want die darmpjes mogen niet stil te komen liggen omdat hij niet eet.
de warme lamp blijft de komende nacht aan.
ik weet ook niet hoe ik zal slapen de komende nacht, maar dat is minder belangrijk dan miki. ik hoop dat als ik morgenvroeg opsta dat miki nog bij mij, is of nog beter, hij lekker zit te eten.
het is wat zeg  :-\  :-\
mijn lieve miki, nog maar 7 maandjes jong.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Jeetje Kim,

Ik ga heel hard duimen dat jouw Miki de nacht door gaat komen en morgen met je mee kan naar de VA.

Hou je taai meis, ik denk aan je.

Liefs,

Anja

*Manon*

Heej Kim,

Jeetje zeg... tis dat ik vanmiddag niet weg kon hier, maar anders waren we samen naar de VA gegaan....  :-\ zul je altijd zien  :( :(

Ik vind het positief dat er weer wat groen door de ontlasting zit, maar helemaal helder zit ie er niet bij en het is natuurlijk ook niet goed.
Moet je vannacht ook om het uur Miki vocht geven?
Ik hoop echt dat het morgen beter met hem gaat hoor, wat een stress voor hem maar ook voor jou.

heel veel succes en ik geef je een dikke knuffel  :-* :-*

sabine

Ach jeetje wat vervelend, Kim :(
Ik hoop dat het mee valt met Miki. Het is inderdaad jammer dat je zo ver weg woond, anders had ik gelijk met je naar de VA gereden.
Welke bach bloesems heb je gekregen voor Miki en voor Bemmie?
Ik hoop voor je dat Mikki snel op knap en dat Bemmie zich snel weet te gedragen.

Sterkte meid! :-*
Liefs Sabine

Kimm

bedankt voor jullie steun!!!  :-*

sabine: Bach rescue remedy moest ik kopen.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

lynette

Ohh meid bedankt voor je smsje

Wat naar dat Miki ziek is. En hij zit er indd erg ziekjes bij.
Het mag jou echt niet mee zitten de laatste tijd.
Eerst je operatie. Dan bemmie die jou aanvalt en nu Miki.
Ohh ik wou dat ik bij je in de buurt woonde. Dan kon ik met jou naar de VA.

Je kan er niks aan doen dat je nu geen vervoer heb.
Hopen dat het vocht toedienen en de druivensuiker goed werkt.

Hou je taai en ik ga duimen voor Onze kleine manneke.

KNUFFFF


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Kimm

Lynette, fijn dat je reageert. ik vond dat je het even moest weten. doet mij goed.  :-*
ik doe hard mijn best voor die kleine miki.

liefs

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

lynette

Dankjewel daarvoor,

Heb je toevallig Sally ook een berichtje gestuurt?

Knufff


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen