10 september 2025, 21:19:56

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Hermien

Wat is Bachremedie? Moet-ie dan verplicht naar klassieke muziek luisteren?
Vervelend voor je Kimm. Ik zou ook niet weten wat je hiertegen kunt doen. En ik begrijp ook heel goed dat je apart zetten voor zowel Happy als Bemmie erg sneu vindt. Getsie, wat een dilemma! Hoop dat er toch een oplossing voor je komt.

Sterkte.

:-*   :-*   :-*   :-*

Marian

Hoi Kim,

Jeetje, een ware pitbull :o
Zou ook niet weten wat je dan het beste kan doen.
Apart zetten klinkt op zich wel logisch, wie weet geeft het 'm wat rust ???
Maar als Happy dan weer ongelukkig wordt... :-\
Misschien een kwestie van uitproberen ???
Ik denk maar gewoon wat mee hoor, heb er totaal geen ervaring mee.
Ik hoop dat je eruit komt meid! :)

Liefs, Marian

Dierenfreackske

Bello

Hoi Kim

Weet je nog dat onze  Catka eitjes bleef leggen?
Jannes superbroeds was?

Doe zo snel mogelijk het rooster in de kooi, doorbreek zo het broedse gedrag. Laat het hem gewoon in zijn eigen kooi.

Niet gelijk naar de dierenarts rennen voor zo'n hormonenspuit.
De vogelarts wilde onze Catka liever niet zo'n spuit geven ivm de bijwerkingen................

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Manon*

hoi hoi Kim,

Vervelend joh van Bemmie... hopelijk doet zon rooster zijn werk.

Hoe is het vandaag gegaan met jou?

Liefs Manon  :-*

Creatura

Hoi Kim,

Jee, erg vervelend dat Bemmie zo broeds is :( Lijkt me erg rot dat ie zo lelijk tegen jou doet, en voor hemzelf is het ook vast niet fijn :-\
Sterkte ermee, en hopelijk kan de methode met het rooster gaan werken :)

groetjes, Renske

Dierenfreackske

Hoi Kim, wat vervelend he als ze zo pittbull achtig doet zo. Ik heb ook geen ervaring met dit gedrag,  :-\ :-\ GRTJS. Ann

Hermien

Kimm

hoi

ik ben gisteren geopereerd aan mijn buik. ik was gisteravond laat weer thuis. ik ben lekker naar bed gegaan want ik stond stijf van de morfine en de narcose. ik dacht lekker slapen.
toen om 2 uur vannacht, dikke paniek hier in de kooien. pfffffffff ik eruit.
ja hoor , alles hier in paniek en asha is weer al haar vliegpennen kwijt en overal ligt bloed. het gaat nu wel weer met haar hoor, maar ze kan niet meer vliegen.
het opruimen van de zooi die hier nu ligt kan ik niet  :-\ dus laat maar lekker liggen.

ik hoop dat er vandaag iemand langskomt om even te stofzuigen  :P

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim, ach meiss, wist het niet eens van de operatie, wens je dan ook heel veel beterschap toe en een spoedig herstel! Wat sneu van Asha...aaaaaach haar vliegpennetjes kwij!  :-\ :-\ :-\  aaach, dat moet wel schrikken geweest zijn  voor je!

Veel beterschap voor Asha ook! Hopelijk is de rust al teruggekeerd he! Grtjs. Ann

Creatura

Hoi Kim,

He getver joh >:( Lekkere timing als je net met een operatiewond zit :( Kan me voorstellen dat de zooi opruimen nog even niet gaat :-\
Balen dat Asha de pennen kwijt is ook :-X

Heel veel sterkte!

groetjes, Renske

Kimm

hoi renske en ann,

bedankt voor jullie berichtjes.
ja de timing was waardeloos vannacht  :-\
inderdaad erg balen voor asha hoor. ik moet haar weer helpen met haar ergens neerzetten waar haar vriendjes ook zijn. zieltje  :-\

de zooi ligt er nog renske  ::)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

sabine

Hoi Kim

Heel veel beterschap voor jou en Asha!

Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Hoi Kim , aach, geef Asha maar een lieve en zachte knuffie en kussie van me !   :-* :-*
Ik hoop dat ze er snel weer bovenop komt en haar veren snel terug krijgt, arme meid! Grtjs. Ann

Creatura

Hey Kim,

Hoe is het met je? Al minder last van de operatie?
En is de zooi al weg? :P

groetjes, Renske