17 mei 2024, 13:53:50

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Hermien

Hahaha, ik herken het gevoel en de schrik helemaal, hoor. Herinner je nog mijn verhaal over Binky's bloedpennetje?
Gelukkig maar.
Maar hoe zit het dan met die rode peper? Zit het echt als kleur in de ontlasting, of lag er ergens een stukje rode peper en heeft Bemmie er lekker op zitten sch.....n? Het kan misschien net zo zijn als rode bieten bij de mens, daar ga je ook 'bloed van pie....en poe.... Komt gewoon door de kleurstof.

                                  ;D  ;D   ;D   ;D

Kimm

ik zag ontlasting liggen, wit met rood. geen groen erin. en ik had het opgeraapt met toiletpapier en even heen en weer geschoven en toen zag ik dat het oranje was.
ik wist niet dat dat kon gebeuren van rode pepers. maar ik schrok wel van afstand, ik dacht neeeeeeeeee wat is dit!

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian


*Manon*

Hey Kim,

Jee wat schrikken hey, wist nie dat dit ook nog kon!!
Gelukkig achteraf was het niks  :D :D

Dat knagen overal aan... dat ken ik ook wel, alleen niet in die mate die jij beschrijft, nu zijn ze er bij jou ook wat vaker uit dan hier, maar goed.

Vooral snoeren enzo is hier favoriet en ook hout wat in de voliere zit en de muur daar moet er ook aan geloven oja en pas mijn orchidee.....  toch ook best al een waslijstje hé  ;) ;D ;D

bobbie

Hoi Kim,

Wat kan een mens schrikken he. ;) Gelukkig was de reden van de verkleuring snel gevonden.

Wat een leuke fofo's met de pepers. Vooral mijn gaaien zijn erg gek op spaanse pepers. Alleen hoef ik dan 3 dagen geen kusje want dan is de snavel nog "heet" :-X

Doei, Nel :)

Kimm

hahaha de snavel nog heet ;D  ;D  ;D

het kwam trouwens bij pebbles vandaan. ik zal kijken hoe het morgen is met de ontlasting.

ja het schoot mij erg snel te binnen dat ze rode pepers had gegeten.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

BaUkJe

Oh oh Kimm, wat schrikken! Maar wie geeft ze dan ook rode pepers! :P :P Je bent dus zelf de schuldige geweest van de schrik! haha... tis wat! Maar ach, als ze maar hebben gesmuld daar gaat het om! Gr Baukje en de op dit moment schommelende Arie haha... ps hij heeft de schommel eindelijk uitgevonden hahaha

Dierenfreackske

Hoi Kim,  hahaha, dat was wel schrikken he "zeker. Gelukkig was de oorzaak snel gevonden, hihi, de rode pepers,  :P ;D ;D
Grtjs Ann



Zyra

Hey Kim,

Wow alweer een 4de valkje erbij zie ik, en wat is ze mooi die kleine Pebbles! ik moet nog even terug lezen, maar je zult vast en zeker heel erg van haar genieten! Hoe gaat het nu met Happy? is ie al een stuk bijgedraait? :)

Ook jij nogmaals bedankt voor de kans die je me geeft


Kimm

hoi desire,

ja ik heb het 4e valkje er bij. inderdaad pebbles en ze is erg mooi en lief! :D
met happy gaat het goed. zo nu en dan heeft hij nog zeker zijn buien maar ik kan er nu goed mee overweg en dat scheeld al een heleboel!

hoi ann,
ja ik schrok mij een hoedje zeg!!!
nu weet ik het voor de volgende keer. ik had ook nog niemand er over gehoord dat dit dus kon. maar ja ik weet het nu ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim, wat fijn dat Happy zo heel tam is geworden, en nu zo gewoon bij je komt slapen, hihi! Dat zou ik ook wel willen met mijn valkjes dat ze bij me slapen, hihi, maar dat is natuurlijk een nadeel als ze in een voiliere zitten he, hihi, het heeft ook voordelen he!

Grtjs, Ann



Hermien

Misschien kun je bij dat hoedje ook nog een sjaal en wanten schrikken? Erg practisch met deze kou.

                                ;D   ;D   ;D   ;D

Kimm

Citaat van: Dierenfreackske op  8 februari 2009, 21:28:55
Hoi Kim, wat fijn dat Happy zo heel tam is geworden, en nu zo gewoon bij je komt slapen, hihi! Dat zou ik ook wel willen met mijn valkjes dat ze bij me slapen, hihi, maar dat is natuurlijk een nadeel als ze in een voiliere zitten he, hihi, het heeft ook voordelen he!

Grtjs, Ann


hoi ann,
waar heb ik dat geschreven dat happy bij mij slaapt????

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Hoi Kimm..

ik kan me heel goed voorstellen dat je je een hoedje bent geschrokken..gelukkig bedacht je je nog dat het wel eens van de rode peper kon zijn.

wat heb je een sc hattige foto's geplaatst..vinden ze dat zo lekker die rode pepers? neem je dan vers of uit een potje..en haal je dan de zaadjes eruit?
ik zou toch denken dat het te scherp zou zijn voor ze.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

ja de pepers zijn vers en de zaadjes gaan eruit. blijkbaar hebben valkjes dus geen last van de scherpheid.
wij wel.

deze pepers kwamen uit een groentje pakket. mijn moeder dacht dat het paprika was en ik nam dus een hap van het eten waar dit groentepakket inzat en aaaaaaaaaaaaa, heet ;D
alles eruit gevist en aan pebbles gegeven.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010