10 september 2025, 19:12:39

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi hoi,

ja leuk he! zo gaat het er hier dagelijks aan toe. erg lachwekkend :D

Met de dames gaat het erg goed. asha gaat weer vliegen  met haar nieuwe veertjes :D

bemmie is vreselijk ondeugend, echt overal aan bijten, alles slopen en vooral dingen van hout.
Hij zit nu zelfs aan mijn houten jalouzieen te bijten en daar ben ik absoluut niet blij mee >:(

Wat de veren van happy betreft, dat gaat niet lukken. Ik heb het nog een keertje geprobeerd maar hij begon te krijsen. Dus ik doe het niet meer. Ik laat het zo.

Liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Marian

Hoi Kimm,

Gelukkig komt het met de veren van Happy ook vanzelf wel goed ;)
Niet leuk dat ze je houten jaloezie kapot bijten :o.....wel goed dat ik het lees....wilde ze namelijk ook gaan aanschaffen :-\
Beetje te duur geintje dan....
Ja elke keer weer genieten hè, de rare fratsen die ze uithalen :D :D

Groetjes, Marian

Romy

Hoi Kim

Ik kan me voorstellen dat het supereng is om veren te trekken bij je lieveling  :-\ Vooral omdat het eigenlijk niet écht hoeft. Mocht het een noodsituatie zijn zoals een bloedpen, dan zou het zeker wel lukken, omdat het dan hoogstnoodzakelijk is.
Maar laat ons hopen dat de rui, net zoals bij Flupke, ineens weer doorzet! Ik duim alvast voor je zodat het niet te lang meer duurt!

Groetjes
Romy

Gerdy

Hoi Kimm..

wat een heerlijke filmpjes..maar heb je geen viezigheid op je deur zitten na zo'n wipwap avontuur?

gr gerdy

Hermien

Kun je bij Binky ook even veren komen trekken? Niet dat hij ergens last van heeft hoor. Tis meer dat ík ergens last van heb. Binky is namelijk egaal geel, met één grijze vlek op zijn linker vleugelboog. Toen Binky nog heel klein was, was dat grijze vlekje dat ook. Nu Binky groter groeit, groeit de vlek mee. ;D Dus heb ik hem gezegd dat-ie even zijn pak naar de stomerij moet brengen........

;D   ;D   ;D   ;D

Kimm

haha hermien, helaas kan ik je niet helpen. ik ga geen veren trekken ;)

hoi gerdy,

ja de deur zit vol poepjes,, bahhhhhhh  ;D  ;D

sabine

Bemmie heeft zo veel keus en wat pakt hij........een deur  ??? Dan ben je natuurlijk zo gek als een deur  ;D Maar het is wel grappig om te zien.

Groetjes Sabine

Diaantje

haha grappige filmpjes hoor....
Tjippy doet hetzelfde maar dan met zijn bal....

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Kimm

OOO wat is bemmie vervelend zeg! volgens mij komen zijn tandjes door ofzo >:(
hij vreet mijn hele huis op :o
overal aan knagen zeg, wat hij eerder niet deed.
ik heb mijzelf nu een politie pak aangedaan om de hele dag op te treden  ::)  ::)

liefs kim

Caroline

Whahahaha!!! Zijn tandjes.  ;D ;D ;D

Ik denk eerder de pubertijd.  ;)

In de vrije natuur gaan ze ook aan boomstammen knagen, een nestje maken zeg maar.  :)

Als je ouders een blok geeft gaan de mannetjes er ook eerst even lekker aan knagen.  :-\

Helaas als ze dan los is kunnen ze aan heel veel dingen knabbelen.  :censuur

Succes!!!  ;)

Fijn weekend.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Romy

Hoi Kim

Haha, Happy krijgt tandjes  ;D ;D ;D ;D
Is het geen idee om hem af te leiden met takken waar hij wel aan mag knagen?? Of heeft meneertje een voorkeur voor 'verboden' hout?  :P

Ik ben toch wel benieuwd om je te zien in politieuniform hoor  :P ;D

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

ja het is allemaal verboden hout. hij lijkt wel bem de bouwer!!!
zelfs mij jalouzieen zijn beetjes uit >:(

caroline, bemmie is 3 jaar. nu pas puberen??? een laat bloeier?

liefs kim

Romy

Hoi Kim

Maar hoe raakt Bemmie dan overal bij? Gaat ie op stap en klimt ie dan overal op om eraan te gaan knagen?
Persoonlijk denk ik niet dat het door het puberen is, daar is hij toch wel een beetje te oud voor...

Heel vervelend  :-\ En hoe je dat zou kunnen afleren, weet ik al helemaal niet. Ik zou niet weten hoe ik eraan zou moeten beginnen  ??? Behalve veel afleiding en ander sloopmateriaal zou ik niet weten wat je kan doen...

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

ja bemmie gaat op stap door het hele huis heen en klimt overal op. niets is hem te gek.
bepaalde dingen heb ik al verstopt. wel heeft hij een sloop balletje waar hij graag aan loopt te bijten en dat mag van mij, maar niet aan mijn meubels, deuren etc. ;)

liefs kim

Hermien

Hahaha, afleiden met takkies. Nou, vergeet het maar! Alles heb ik al geprobeerd, maar waarom denken jullie dat ik steeds schrijf dat mijn huis opgegeten wordt?

Kimm, het beste voor jou is het om je er maar aan over te geven. Lees mijn boekje en concludeer dat niets, maar dan ook NIETS valkparkieten ervan zal weerhouden om verboden dingen te vreten.....

VERGEET HET DUS MAAR!!