29 april 2024, 08:29:39

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Kim, wat sneu van Asha en Pebbles, en wat jammer dat ze weer haar mooie veren kwijt is, maar gelukkig was je er snel bij he, en valt het nog mee, de veren groeien weer terug gelukkig en hopelijk is ze niet te erg gewond, zodat ze niet meer bloed!
Weet je al van wat ze zo zouden hebben geschrokken? Is het erg? Grtjs Ann



Saar

Ach gut arme Asha :-\
Gelukkig vallen de wondjes mee :)
Groetjes Saar :-*

Kimm

27 januari 2009, 16:27:11 #3782 Last Edit: 27 januari 2009, 16:29:32 by Kimm
na de paniek kon ik verrassende foto;s schieten :D
sommige zijn niet scherp, mijn excuses ervoor. het was vrij donker in de kamer en ik wou het snel vast leggen.












































lief he!!!







ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

sabine

Hoi Kim,

Leuke foto's, leuk om te zien dat ze elkaar zo lief vinden  ;D
Hopelijk komt er geen paniek meer in de kooi.

Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Hoi Kim , wat zijn ze lief tegen elkaar zeg, echt heerlijk om te zien, ach , die lieve Asha haar mooie veertjes, en ik wat opgedroogd bloed aan haar buikje of onder de vleugels? Wat zal jij geschrokken zijn als je dat hoorde he! Hopelijk is er inderdaad geen paniek meer daar he, en heeft Asha haar mooie staart weer snel terug, maar het is echt een heel lief stel hoor! Grtjs Ann



Marian

Hoi Kim,

Ach...die arme Asha :-\
Wel weer heel lief....de knuffels op de foto's :-*
Was het erg donker in de kamer.....altijd lastig als je niet weet waar de paniek vandaag komt ::)

Succes met dieten :D.....naar om er zo chagerijnig van te worden he? (of vergis ik me dat je dat geschreven hebt :-\ ???)

Groetjes, Marian

*Manon*



Balen joh van die paniek in de kooi!
Gelukkig is het allemaal nog 'goed' gegaan afgezien van Asha die weer de pineut is.
Misschien toch handig om een klein lampje neer te zetten snachts....  ;)

Succes met afvallen.... als je aan het lijnen bent, denk je alleen nog maar aan eten.... kweet er alles van  :P :P :P ;D ;D ;D ;D
maar ja... als het straks allemaal weg is die overtollige kilootjes, dan weet je weer waar je het voor gedaan hebt hé.... alles komt goed skatje  ;) :D :D


Kimm

hoi manon,
dank je wel! leuk he die knuffel foto's! echt geweldig vind ik het.
tja en alles komt goed ;)

hoi marian,
het klopt hoor dat je dat ergens had gelezen.
en het was donker in de kamer, ik had geen lichtje aan omdat ik dat in het verleden ook wel aan had en desondanks brak er toch nog paniek uit.

hoi ann,
ja dat is bloed. beide vleugels waren beschadigd, maar ze is heerlijk gezoend door pebbles. oh wat vond ik dat fijn om te zien. :D

hoi sabine,
ook ik hoop op een rustige nacht maar weer.
ik vond het erg zielig voor asha, want ze had net mooie veren terug en nu alles weer weg. arme meid.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Kim,
Leuke foto's heb je gemaakt.
Aaaah wat zijn ze lief voor elkaar :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

Wat een enorm lieve, schattige, schetige knufelfoto's. Tja, Silvo wil hier Gabber en Goofy nog wel eens over de kuif aaien, maar verder dan dát komen de heren niet! Maar ja, daar zij het natuurlijk mannen voor, hè?


                                  ;D   ;D   ;D   ;D


                                   

Saar

Lief hoor die foto's :D
Hmmm... Alleen doet Asha op foto nr 3 mij na ;D ;)
Groetjes Saar :-*

Gerdy

wat een heerlijk vertederende foto's..geweldig voor Asha dat ze zoveel liefde van Pebbles krijgt...echt een genot om die twee zo samen te zien.

liefs gerdy

Sharon

Hoi Kim

hè, wat balen dat er weer paniek bij je is uitgebroken, en dat Asha weer haar veren heeft verloren. Hopelijk groeien ze snel weer aan, en blijft de paniek nu uit.

Wat zijn dat een ontzettende lieve foto's zeg  :-* Je hebt twee prachtige, lieve, mooie dames zitten die echt ieders hartje stelen volgens mij. Dat van mij in ieder geval wel. Maar ja, ik heb dan ook een zwak voor bont  ;) Ik vind het super dat Asha nu een vriendinnetje heeft.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Romy

Hoi Kim

Erg vervelen dat Asha opnieuw zo geschrokken is en zich bezeerd heeft... Gelukkig heeft ze er ondertussen geen last meer van.

Oh wat een PRACHTIGE reeks foto's! Dat is toch Asha en Pebbles die kroelen he? Of zie ik het verkeerd.
Ik dacht eventjes dat het Happy was die een kroel vroeg, maar dat is nog een stap te ver denk ik  ;D

Groetjes
Romy