20 juli 2025, 01:46:19

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Kim, het is hier spannend, woensdag Pebbles ophalen, ik hoop dat het lukt hoor, maarja derde keer, goede keer he.
Grtjs Ann

bobbie

Hallo Kim,

Het gaat dooien na morgen dus je kan je knuffeltje Pebbles vast wel halen woensdag, geen gladde wegen dan. ;)

Groetjes, Nel :)

Anke

Hoi Kim,
Ik lees nu pas dat je helemaal niet bent geweest woensdag :(
verstandige keus om niet te gaan rijden als het ijzelt.
Nog een paar nachtjes slapen en dan mag je Pebbels in je armen sluiten :)
Fijn dat het goed gaat met je andere rakkers :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Diaantje

jeetje is Pebbels er nu nog niet....pppffff. dat stomme weer...haha maar wel lekker weer...
Nou maar hopen dat het snel woensdag wordt... ;D ;D ;D

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Kimm

zo wat is de site traag zeg, pfffffffffffffffffffffffffffff

de valkjes zitten nu lekker op stok.
ze hebben een heerlijke zondag gehad. lekker de hele dag los, een beetje luieren, spelen en eten. al met al een leuke dag met het drie tal.
asha heeft de hele dag bij happy gezeten. af en toe een snauw van happy maar ascha ging niet weg. stoere meid hoor.
nu zit ze weer in haar eigen kooi. tja dat is niet zo gezellig vind ze.
nog een paar dagen en dan komt pebbles. heerlijk!
voor dinsdag hebben ze alweer ijzel voorspeld, dus ik hoop voor woensdag normaal weer.

het pootje van happy gaat trouwens erg goed. hij heeft nergens meer last van. gelukkig maar.
ascha heeft eindelijk haar mooie grijze veertje terug op haar hoofdje die ze kwijt is geraakt met de paniek. nu zit er nog een hulsje omheen maar het groeit toch hard hoor.

dat was het voor vandaag!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

candy

Hallo Kim,

Het zou voor jou heel erg sneu zijn als het woensdag weer te slecht is om te reizen.
Iets geheel anders. Ga je mandagavond ook naar radar kijken i.v.m. de reportage over het N.O.P. ?

Groetjes Henk

Kimm

hoi henk,

ja dat ga ik vanavond kijken. ik ben wel erg benieuwd hoor.

groetjes kim

Dierenfreackske

Hoi Kim, wat fijn dat Happy zijn pootje helemaal weer genezen is he en hij nergens nog last van heeft, ha, hopelijk kan je nu woensdag echt om Pebbles gaan he, en is het niet te slecht weer! Hier gaat het vanavond trouwens al regenen en dinsdag en woensdag ook nog! Fijn dat Asha haar grijze veertje terug heeft he, grtjs Ann :D :D

BaUkJe

Ook hier regent het.. dussss woensdag word nu ECHT de grote dag!!!

Gr Baukje

Kimm

jaaaaaaaaa    woensdagggggggg

BaUkJe

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Dierenfreackske

Hoi Kim, ha.....nog maar 1 nachtje slapen en dan mag je om je lieve en hele mooie pebbles gaan he, wat zal jij blij zijn dat ze bij je is eindelijk he! Veel plezier morgen en succes bij het ophalen hoor, ik ben al benieuwd naar je verslagje dan, grtjs Ann ;D ;D

Kimm

hoi ann,

ja nog 1 nachtje slapen. Oh ik ben zo ontzettend benieuwd naar haar :D ik vind het wederom spannend hoor!
morgenvroeg vertekken wij om 10.00uur en dan zijn we tegen 12.00 uur bij Lynette.
Mijn moeder gaat mee, dus dat is wel lekker.
Ik verheug mij op morgen :D  :D

liefs kim

Caroline

Heel veel plezier morgen!!!!

RIj voorzichtig.  ;)

DOe je Lynette de groetjes van me??

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm