29 april 2024, 00:32:35

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Gerdy

ik heb een tijdje geen tijd gehad om op het forum te komen..en jee jij hebt nogal wat meegemaakt..
ik ben echt blij dat het allemaal weer goed is gekomen maar wat zal je geschrokken zijn.

liefs gerdy

Kimm

hoi,

ik dacht wat vliegt asha toch raar. ze knalt echt neer op de grond.
nu is zij die veren helemaal dus kwijt die je normaal kortwiekt.
dus die hele onderste laag heeft zij dus verloren met die paniek.
jullie zullen wel zeggen, zie je dat nu pas?  :-[
ja dat zie ik nu pas. ik wist echt niet dat die hele onderste laag weg was :-\  :-\ ik had haar wel nagekeken, maar het was mij helemaal niet opgevallen dat die laag weg was.

nou ik hoop dat dit meisje heel gauw al haar veren terug krijgt zodat ze normaal kan vliegen. dit is te gevaarlijk vind ik.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , jeetje , wat een nare ervaring voor je meissie Asha , och arme meid toch , al haar onderste veren kwijt ,
natuurlijk zie je dat niet altijd direct he , je moet je vooral niet de schuld geven , jij kan dat toch niet altijd direct zien ,  gelukkig heb je het gezien nu en kan ze gewoon herstellen  he , wat moet je geschrokken zijn toen ze op de grond neerviel , ach , ik hoop dat ze ook snell beter wordt en haar veren er snel weer aan groeien he , veel beterschap nog met haar staart en hopelijk krijgt ze weer snel veren he , grtjs Ann



Kimm

hoi ann,

ja ik schrok want ze kon gewoon wel vliegen en nu kan ze zelfs geen hoogtes meer maken.
ja ik voelde mij even schuldig dat ik dit niet gezien heb. ik hoop dat ze binnen 6 weken weer veren heeft.
he bah wat heb ik een medelijden met haar. ze is ook zo kwetsbaar he.

maar goed, het zal allemaal wel goedkomen.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

christa

ha kimm
ik ben weer helemaal bijgelezen!!wat een drama daar bij jou!
en die onderste veren groeien wel weer.je kunt ook niet alles zien.
doe maar lekker kalm aan.
groeten christa

♪ Marlies

Hoi Kim, ;D

Ik kan me wel voorstellen dat je dat niet hebt gezien. Je was natuurlijk op andere dingen gefocust.

Die slagpennen komen zo weer door hoor.
Dat gaat echt geen 6 weken duren voordat ze weer kan vliegen.
Zodra ze door beginnen te komen gaat het vliegen steeds makkelijker.


Groetjes Marlies ;)

Romy

Hoi Kim

Oh wat zal je geschrokken zijn toen je dat zeg! Maar je hoeft je daar helemaal niet schuldig om te voelen omdat je dat niet gezien heb. Aangezien de hele rij weg is, valt dat hélemaal niet op!
Asha zal er vast wel een beetje aan wennen, zodat ze nog kan 'glijden' en over hier en een paar weken komen haar pennen er alweer door en zal ze terug beter kunnen gaan vliegen   :)  Eventjes geduld dus  ;)

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy, marlies en christa,

dank je wel. inderdaad het is een hele rij veren dus dat viel niet op.
het gaat goed met asha en voor ik het weet zitten er weer veren :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

danielle

Hoi Kim,
Ik heb net alles terug gelezen. Wat heb jij de afgelopen dagen veel meegemaakt met je lieve Asha. Wat moet het een onzekere tijd zijn geweest. Ik ben echt heel blij om te lezen dat het weer een heel stuk beter gaat. Sorry dat ik je in de moeilijke periode niet heb kunnen bijstaan.
En dat van die veren. Dat hebben Izzie en SPikey ook gehad tijdens een schrikrui. En je zult verbaasd staan hoe snel dat weer aangroeid. Maar zielig is het ja, vooral als je haar zo ziet neerstorten.
Heb je nog wel een beetje een goede kerst gehad?

:-* en knuffel van Danielle

Kimm

hoi danielle,

ja gelukkig gaat het goed met haar. ze is lekker actief en fluit weer.
ik heb wel een goede kerst gehad. daardoor gingen de dagen lekker snel. ik ben niet zo;n kerstmens dus ik had goede afleiding. niet op een leuke manier maar toch.
bedankt ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Hoi Kim'

is ze aan alletwee de kanten die hele rij veren kwijt?

gossie arme ziel..maar gelukkig groeien ze snel weer aan..

en je moet echt jezelf niet de schuld geven..je kan toch niet alles zien

ik zal duimen voor je meissie

liefs gerdy

Anja


Jeetje wat lees ik nu weer allemaal. Wat heb jij de afgelopen dagen veel mee gemaakt. Ik weet even niets te zeggen Sorry.

Voel je iig niet schuldig dat is nergens goed voor.

Een dikke knuffel voor jullie beide.

Liefs Anja

Kimm

hoi anja,

nee mijn schuldgevoel is alweer weg gelukkig. ik kijk ook niet meer om maar weer vooruit ;)

hoi gerdy,
ja het is een hele rij.
zoals hierboven, ik voel mij niet meer rot ofzo. het gaat allemaal goed en zo gaan we gewoon weer verder genieten van het spul hier :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Kimm

Ow wat is er toch bij jou gebeurd zeg? Heb niet alles gelezen maar ik las dat er iets niet goed is met Asha.

Je zegt dat Asha nu neerstort met vliegen. Ik heb hier een valkje zitten die aan een vleugel geen pennen heeft, dus ze heeft een normale en kleine vleugel. Ze kan redelijk goed vliegen maar natuurlijk niet handig. Dus ze kan er wel mee vliegen maar het is wennen.

Maar ik hoop dat Asha gauw weer de oude is, ik wilde je dit vertellen om je te laten weten dat het ook goed kan zonder alle vleugelpennen.

Groetjes

Mara

Kimm

hoi mara,

asha kan dat nog niet. ze knalt als een gek op de vloer en dan glijdt ze  door over het laminaat.
op zich niet erg maar dat moet ik in de gaten houden omdat ze anders bijna met haar hoofdje tegen de meubels aankomt.
maar binnen een paar weken is ze weer heel erg mooi :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010