29 april 2024, 08:12:44

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hey manon,

ik heb heerlijk geslapen. ben er net uit :-[  :-[
ik was ook munt!!! haha


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim ; hoe is het daar ? Goed geslapen na een weekendje bij Manon ?  Je bent vast nog aan het nagenieten van je gezellig weekendje, leuk he ! Alles ok met de valkjes ? Grtjs Ann



Kimm

hoi ann,

alles ok hier. bemmie en happy zitten in de keuken samen.
asha gewoon hier in de kamer.
gisteravond had ik bemmie en happy samen bij mij op de bank, bovenop mij. nou en dat gaat zo goed.

mijn moeder had dit weekend voor de valkjes gezorgt, maar de kreeg bemmie niet meer in de kooi ;D
de stinkerd...

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja


Dierenfreackske

Hahahhaa.die Bemmie toch , en wat gezellie zo samen met Happy en Bemmie in de keuken bij jou , en Asha in de woonkamer , gaan ze niet samen spelen met Asha dan ??
Knuffie Ann ;D ;D



Kimm

hoi anja,
kussie terug  ;D  ;D

hoi ann,

nee ze gaan niet spelen met asha. zielig vind ik dat. zij zit steeds alleen. arme meid. :-\

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

Hoi Kim,

Misschien nog een poppetje erbij ;)

Bedankt voor je mooie kerstkaart :-*

Liefs Jeanine

Sally

Hallo Kim,

Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad bij Manon.
Ocharm dat ze niet gaan spelen met Asha, erg zeg.
Hier gaan ze ook niet echt spelen met Demi... Vind ik ook wel erg, maar ze kunnen wel met 3 in de kooi.

Jaja... Een popje erbij. ;) :P

Dierenfreackske

Hoi Kim

Ja dat is zielig he voor Asha , maar gelukkig ben jij er ook nog voor Asha he ! Hopelijk gaan ze straks wel samen kroelen en spelen he , dat kan veranderen he , grtjs Ann ;D ;D ;D



Kimm

hoi ann,

asha is niet super tam. dus ik kan niet met haar kroelen helaas. maar wat niet is kan nog komen he.

hoi sally,
ja sneu is dat he. ik heb een heel fijn weekend gehad, heerlijk.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , dat is waar  ;D ;D ;D hier is dat ook zo hoor , niet tamme worden ook soms zelf in een voiliere tam of toch redelijk tam , grtjs Ann ;D ;D



Caroline

Dank je wel voor je kerstkaart!!!!!  :-* :-* :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Gerdy

arme ascha..ik vind het altijd zo sneu als er eentje het derde wiel aan de wagen is..maar wie weet komt het allemaal nog goed en heel misschien als je er een popje bij krijgt dat het dan wel goed gaat.

gr gerdy

Kimm

hoi,

a.s. donderdag komen de valkjes van manon gezellig logeren bij mij :D
ik ben heel erg benieuwd en ook hoe happy zal reageren ;D
het is ook leuk voor asha, dan heeft zij misschien een vriendinnetje om mee te spelen. dat zou toch leuk zijn.
dus ik zal mij de komende week zeker vermaken met hun allemaal!

verder gaat het goed hier. happy zit steeds voor bemmie te zingen ;D het zijn gewoon 2 vriendjes geworden, zo grappig.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Hoi Kim,
Misschien herkend Asha haar zusje wel! Ze zaten bij mij thuis ook de hele tijd bij elkaar. Het was net of er een magneetje tussen die 2 zat. Geniet er maar van... Extra veel kuifjes om je heen :D
Groetjes Saar :-*