29 april 2024, 01:24:43

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Ik wou dat ik kon helpen meid , laat de moed niet zakken hoor !  Ik heb ook geen ervaring met dit soort dinges , ik wou dat ik wist wat je moet doen maar dat weet ik dus niet he ,
ach meid, morgen is een nieuwe dag en zal het beter gaan moet je denken , Fijn dat Happy weer goed met Bemmie opschiet wel he , hopelijk gaat het morgen wat beter weer .
Grtjs Ann



Kimm

hoi ann,

ik heb de moed niet laten zakken hoor. vandaag ging het lekker met mijn lieverdjes!
iedereen ging zijn eigen gang en dat gaat het beste.

ze hebben vanavond doperwten en rode peper gegeten. lekker smullen voor hun.
och en die bemmie, wat is dat toch een lekker beertje zeg. heerlijk ventje is hij.
hij is ook zo sociaal. hij komt naar mij toe en in het begin van de avond gaat hij naar happy toe en als eindstation weer naar zijn eigen kooi toe bij asha. wat een sociaal dier he!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

AaaaaaaaaahSociaal! Nee hoor, Bemmie is echt een super sociaal valkje als ik dit zo lees.

Dierenfreackske

Hoi Kim ,  wat gezellig gisteren he met Bemmie en Happy , en leuk dat Bemmie daarna bij Asha naar de kooi gaat ! Een fijn gevoel is dat als ze lekker met alle twee opschieten he !
Leuk dat je een goede remedie hebt gevonden zodat ze het voor alle valkjes goed gaat he, hoe heb je dat gedaan met de doperwtjes ? Geef je die rauw of moet dat gekookt zijn eerst ?? Grtjs Ann



Kimm

hoi ann,

de doperwten zijn uit pot. ik maak ze wel een beetje warm en laat ze weer afkoelen ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Ach zoooo  ;D ;D  alles goed met je 3 kanjers ?Grtjs Ann



Roxy

Hoi Kim,

Wat jammer dat Happy z'n gedrag nog niet echt verbeterd is. Ik hoop dat het wel beter gaat worden. Wel fijn dat Bemmie zo lief is. Is asha al tam eigenlijk?

Groetjes Roxanne

Anja


Hermien

Ha Kimmie!



Ik wens je een hele fijne dag toe. Hebben Happy, Bemmie en Asha vanmorgen al gezongen voor je?

Kusje van mij en mijn stel dondertuigstenen....

Roxy

Hoi Kim,

ik had nog niet gezien dat je jarig was :-[. Bij deze


Groetjes Roxanne

♪ Marlies




Van harte gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!

*Manon*



Hoi hoi Kim,



Fijne dag gewenst!

Liefs Hans, Manon en Jael  :-*

Anke

Hoi Kimm,
Gefeliciteerd met je verjaardag.
Speciaal voor jou
Klik
HIER
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

HOI KIM ,,  GEFELICITEERD MEISS !! Grtjs Ann



Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.