20 juli 2025, 10:14:54

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Kim,

Fijn te lezen dat het goed gaat met de valkjes.

Gefeliciteerd met de 200ste pagina.(inmiddels 201)

Liefs Anja

Marian

Hoi Kim,

Sterkte bij de tandarts :(......en de 2 weekjes daarna....bah hoor....helemaal niet fijn :(
Heb je advies voor pijnstilling meegekregen?? :)

Hé Happy...hou eens op met schreeuwen ;).....even extra lief zijn voor je vrouwtje nu hoor.....dan voelt ze zich sneller beter ;) ;D
Lief hoor...Bemmie lekker fluiten :-*

Groetjes, Marian

Kimm

hoi bedankt allemaal!
ga zo weer naar de tandarts toe om te laten spoelen.

marian, ik mag gewoon ibu etc slikken. dat doe ik ook maar niet teveel omdat het slecht is voor je maag.

op dit moment zit bemmie weer in de keuken te zingen.
happy wordt daar nerveus van, gekkerd.
gisteravond vloog bemmie naar happy toe en ach arme asha die wou er ook zo graag heen. maar dat kan ik niet doen, want happy is niet lief voor asha.
asha zat heel zielig te fluiten op de kooi. dat begrootte mij toch wel even hoor.
ze wil er zo graag bij horen :-\
als ik asha erbij zet dan wordt ze belaagd door happy en ik vind dat zielig als dat gebeurd........

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kim

Ik hoop dat je snel verlost bent van je tandpijn!
Misschien is het een idee om Asha bij Happy en Bemmie te zetten en dat jij erbij blijft met Asha op je vinger. Zo kan je haar 'beschermen' tegen een vervelende Happy, en is ze toch even samen met hen. Misschien gaat Happy dan ook wel wennen aan haar.
Ik denk dat het daarbij belangrijk is om géén aandacht te geven aan Happy als ie stout is, maar als ze allemaal lief zijn, dan kan je wel aandacht geven aan Happy (en Bemmie en Asha natuurlijk).
Bij een uithaal van Happy zou ik hem volkomen negeren, en net veel aandacht geven aan Asha.

't Is maar een ideetje...

Groetjes
Romy

Kaatje

Hoi Kim,

Ik kom je even een

brengen en laten weten dat ik aan je denk ! Ik hoop dat de ontsteking snel weer over is !

Fijn dat Bemmie zo lekker en gezellig kan fluiten, hopelijk gaat Happy hem snel na doen, dan heb je twee mooie fluiters  :D

Liefs, Karin  :-*

Gerdy

gefeliciteerd met je 200 ste pagina..nou ja 201..

o wat balen dat je er nu een ontsteking bij hebt..getsie..ik heb met je te doen

ik hoop echt dat het uitspoelen je snel van de pijn verlost..

wat heerlijk dat Bemmie van die serenade's zingt..maar zeg tegen hem dat hij het wel zachtjes moet doen..enne Happy...niet zo jaloers zijn ga gewoon bemmie nadoen

liefs en sterkte gerdy

Dierenfreackske

Hoi Kim .......hopelijk bedaard Happy een beetje , en kan Asha er bij horen he , natuurlijk wil ze dat he ! Arme Asha toch , en Happy is een heerlijk valkje als hij nou toch eens lief zou zijn he voor Asha , dat zou heel tof zijn van hem ! ;) ;)
En ook tegen Bemmie he ! Grtjs Ann

Hermien

Goedemorgen Kimm.

Hoe is het nu met je gebitje? Heb je goed kunnen slapen?

Van mijn donderstenen krijg je een ferme ochtendknuf.

Dierenfreackske

Hoi Kim , ik hoop dat je lekker hebt geslapen hoor ! Niet te veel pijn gehad ook ? fFijn dat het zo goed gaat met de valkjes ! ;D

Hermien

Oh, wacht even. Kimm is vandaag niet thuis. Ze zit in Rotterdam, 'k heb haar net zien zwaaien naar me.....

;D   ;D   ;D   ;D

Dierenfreackske

Hahaha..ow ja , is dat zo ? Hoe is het weer daar ? Grtjs Ann

Wilma1

Beterscahp met je "bitje"  ::) en vandaag in Rotterda ??? Winkelen ??? Leuk!!!!

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Hermien

christa

ha kimm
die ibuprofen is niet alleen een pijnstiller maar er zit ook een stof in wat de ontsteking remt dus ik er niet al te zuinig mee zijn.
ik wens je beterschap en een lieve happy toe.
dikke kus mij :-*

Dierenfreackske

Hoi Kim , ik kom even een fijne zondag wensen he !
Geniet ervan hoor ! Grtjs Ann