18 juli 2025, 22:57:27

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Marian

Hoi Kim,

Het was niet mijn bedoeling hoor....dat je gisteren nog een 4-de erbij zou halen ;) :P......hihi.....het was maar wat er op dat moment spontaan in me opkwam :)
Gewoon lekker genieten van je drie mooie vriendjes :-*.....en het gaat ook wat beter met Happy, toch? :D

Fijne avond, Marian

Dierenfreackske

Hoi Kim ; hoe is het daar met de valkjes ?? Grtjs Ann

Kimm

hoi marian,

je hoeft je niet te excuseren hoor ;)
ik weet wel dat je dat niet rot bedoeld ;)

met happy gaat het nog hetzelfde. ik doe hem iets meer in de kooi. hij is wel erg lief hoor naar mij toe.

hoi ann,
alles ok hier hoor. gaat zijn gangetje.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Roxy

Hoi Kim,

Zo ik ben weer bijgelezen :).
Wat fijn dat Happy weer thuis is. Nou maar hopen dat het goed blijft gaan. Leuk dat Manon een speeltje voor hem heeft meegenomen :D.
Ik zou ook nog maar even afwachten hoe Happy zich verder gaat ontwikkelen voor je er een popje bijneemt.

Groetjes Roxanne

Romy

Hoi Kim

Ik ben ontzettend blij om te lezen dat het zo goed gaat met Happy  :D Uit de grond van m'n hart blijf ik hopen dat het gewoon zo blijft duren  :)

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy en roxanne,

helaas heeft hij het wipwappen weer uitgevonden :-\
ik denk dat ik maar wat over de sluiting van de kooi moet leggen want daar veegt hij steeds.

tegen asha is hij niet lief maar tegen bemmie doet hij nu normaal. ik denk dat dat komt omdat hij nu een ander slachtoffer ziet.

liefs kim

Romy

Hoi Kim

Is het geen idee om de kooi heel regelmatig te veranderen (de inhoud), zodat het telkens nieuw is en dit prikkelingen geeft waardoor hij het wipwappen 'vergeet'? Dit denk ik in de veronderstelling dat hij wipwapt uit verveling of gewoonte. Als de oorzaak ergens anders ligt, dan zal dit niet helpen.

Hopelijk gaat Bemmie het opnemen voor Asha, zodat Happy moet intomen :)

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

happy wipwapt bovenop de kooi. de bovenop de sluiting van de kooi ;)

♥Debby♥

De bovenkant open zetten als ze eruit zijn? dan kan hij ook niet meer bij het slotje...

't blijft zo moeilijk.. aan de ene kant denk je, een broedrijpe pop erbij.. maar hij is zo fel nu ook weer tegen asha dus heeft dat volgens mij ook geen zin.. je weet gewoon niet waar je goed aan doet... ik zou gewoon afwachten hoe het verder gaat lopen met Bemmie en Asha.. en dat kan best even duren hoor.. geef Bemmie de tijd.. en dan kun je even afzien hoe het met happy gaat en zou je altijd nog een broedrijp pittig dametje kunnen zoeken..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

hoi debby,

he wat stom dat ik daar nou niet aan gedacht heb om de bovenkant open te doen. ga ik doen!

en wat de rest betreft, dat zal ik doen. ik zal het allemaal de tijd geven ;)

♥Debby♥

hahahaha... lekker wijffie ben je!

:D  :-*

ben je al geweest? voor je kiezen?

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

nee ik moet om half 3 heen gelukkig. ik sta stijf van de pijn! kan helemaal niet eten  :censuur  :censuur

Hermien

Hee Kimm,

Ik denk aan je hoor, als je bij de smoelensmid zit. Bah, wat vervelend dat je zo'n pijn hebt.

Hug van mij.

Kimm

dank je hermien...

och mijn lieve meisje zat net vast met haar pootje in een bakje. en gillen  :censuur
snel het deurtje opengedaan en ze stapte snel op. ze heeft gelukkig niets. ik snap nog niet hoe ze dat gehad heeft. voor de zekerheid maar even een ander bakje erin gedaan, hoewel aan deze niets mankeert.

och zielig was dat.

Kaatje

Hoi Kim,

Ach gut, arme Asha .... Nienah is een keer met haar ringetje bij het spleetje van het slotje blijven hangen. Ze zat daar wat te spelen en toen gleed ze naar beneden en zat vast. Gelukkig waren we thuis en gelukkig ben jij thuis en kon je haar direct helpen.

Wat jammer dat Happy een ander slachtoffer kiest, ik denk dat hij toch erg hormonaal is. Eigenlijk zou Happy een broedrijp popje als Nienah moeten hebben, want die hakt wel terug als het nodig is !

Hoop dat hij snel weer het gedrag gaat vertonen zoals hij de eerste dagen bij thuiskomst heeft gedaan.

Heel veel succes en sterkte bij de tandarts, ik zal zeker aan je denken meis  :-*  :-*

Liefs, Karin