20 juli 2025, 00:04:02

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

dat is allemaal leuk bedacht van jullie, maar hoe zien jullie dat voor je met happy  ???  ???  ???

de plek en etc is er wel.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim ...wat leuk dat Happy goed geslapen heeft en de andere valkjes he ! Jammer dat het schreeuwen nog niet over is , Ayko dat dat ook soms , maar de rest niet , maar die zit in de voiliere he toch ! Ik zou echt niet weten hoe ik het hem kan afleren , soms denk ik dat het de hormonen zijn ? Maar de anderen hebben dat niet dus ,,......?? Grtjs Ann

Wilma1

Mss een doek over de kooi doen, als ie schreeuwt  en jij het even niet wilt ??? Ruby kan het ook, als ie de aandacht wil, of vooral met visite.... Ik waarschuw een X of 3/4 en dan gaat ie in de kooi en doek erover.

Op die manier gaat hij begrijpen dat je het dán niet fijn vindt.
Máááárrr zo nu en dan moet het ook even kúnnen, dat ie lekker kan schreeuwen en doen, net als kinderen die even gek en druk willen doen  ::) ;D

Nu zit Ruby óók te schreeuwen, mag dat ook wel en laat ik hem zonder erop te reageren  ::) lekker zijn keel opzetten  :P ;D

Op gegeven moment is ie uitgeschreeuwd en stopt ie vanzelf, omdat ik niet reageer en hij dus weet dat hij ff lekker zijn gangetje kan gaan. ( da is het niet leuk meer ???  ::) :P ;D )

Als ik visite heb het zát ben (want juist dán kan ie de overhand nemen) en hij wil niet luisteren, dan weet ie dat die doek gaat komen en wordt ie stil, zo niet gaat die doek er écht overheen. Hij weet heel goed de verschillen hoor  ::)

Nu is ie ook weer stil en gaat "naar binnen" dus schreeuw kwartiertje is al weer over  ;D en het bouwvakkersfluitje is er nu  :D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kimm

hoi wilma,

vandaag valt het gelukkig mee met het schreeuwen. het kan ook zijn dat hij van de opwinding gisteren zo schreeuwde.

natuurlijk moet dat ook kunnen dat ben ik met je eens maar sávonds laat hoeft dat voor mij niet meer zo ;)
maar even kijken vanavond, het kan best zijn dat hij vanavond gewoon rustig is.
dank je wel.

liefs kim

Kaatje

Hoi Kim,

Fijn dat je zo met Happy hebt kunnen kroelen ! Heerlijk hoor je ventje weer in huis  :D

Wat betreft een 4de valkje, ik zou het echt nog even aankijken hoor, straks neem je een 4de valkje en is Happy daar helemaal niet blij mee en kan je weer van voor af aan beginnen !

Ga eerst maar eens lekker van Happy "alleen" genieten en kijken hoe het allemaal zal verlopen nu hij net weer thuis is, toch !? Eerlijk gezegd denk ik dat je er nu ook zo over denkt  ;)

Een heel fijn weekend meid  :-*

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Kim , en heb je kunnen kroelen vandaag met Happy ??
Hoe was het vandaag met Bemmie e Asha en Happy samen ? Zijn ze samen los geweest of is dat een beetje te vroeg nog ? Grtjs Ann

Kimm

hoi karin,

ja zo dacht ik er ook over hoor. ;)
jij ook een fijn  weekend meis. :-*

hoi ann,
ze zijn vandaag allemaal los geweest. happy deed naar bemmie helemaal niets, hij deed nu wat tegen asha
verder is happy lief geweest hoor. hij heeft lekker bij mij gezeten en hij gaat zo de kooi weer in. :D

Dierenfreackske

Hoi Kim , ach wat heerlijk meiss ! Ik vind het super hoor , zie je wel he meiss dat het eens goed voor hem was om even bij Manon te gaan , eens iets helemaal anders , het heeft hem blijkbaar goed gedaan he !!Wat fijn dat hij weer zo lief doet , zalig he ! Geef hem een lieve zachte knuffie van me hoor ! Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

nou hij is er zeker niet slechter van geworden hoor! en als het nodig is doe ik het zo weer.

ook is hij nu even genezen van zijn wipwappen, dat is ook wel ff goed hoor!!

liefs kim

Caroline

Fijn dat het weer wat beter gaat met Happy ..... en even niet meer wippen .... och, ik ook niet verkeerd.

Maakt hem ook rustiger, denk ik.

Komt vast goed met je ventje.  ;)

Een heel fijn weekend.

PS. hoe is het met je mondje??  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi caroline,

ja dat wipwappen werd hij natuurlijk ook niet vrolijker van denk ik en hij heeft het nu nog niet gedaan, dus dat is wel positief en bemmie doet het ook niet meer sinds ik zijn kooi heb veranderd ;)

gaat goed met mijn mondje, maandag gaat ie eruit maar ach dat steld ook niet zoveel voor ;) dank je wel voor de vraag :D  :-*

Dierenfreackske

Hahahha...0 ja he , dat wipwappen he , goed dat hij daar even vanaf is he ! Grtjs Ann ;D ;D ;D

Kimm

och mijn lieve asha wil zo graag wat aandacht hebben van bemmie en een knuffel maar dat krijgt zij niet :-\
ik heb dan wel met haar te doen hoor, die lieve schat.

mannetjes moeten toch ook gevoel hebben lijkt mij. die van mij zijn wel apart hoor.

ik hoop echt zo dat bemmie binnenkort asha een knuffeltje gaat geven want zij heeft er echt behoefte aan.

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Kim , ach arme Asha , wat kunnen valkjes toch ook eigenwijs zijn he ! Bemmie weet nog niet goed wat ie mist , maar wacht maar als z'n hormonen op hol slaan he ! Grtjs Ann

Kimm

ja ik vind het ook sneu hoor ann. ach ik moet ook niet zoveel naar ze kijken ;)
maar asha is zo;n lieverdje dus ik gun haar dat zo he!

liefs kim