5 mei 2024, 15:44:46

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi hoi,

dan zal hij vanavond wel weer 80 gram zijn denk ik ;)
hoe doet hij het verder?
zoekt hij jou nou steeds op?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

10 november 2008, 09:13:33 #2806 Last Edit: 10 november 2008, 09:16:38 by *Manon*
Dat denk ik ook, maar ik hoop nog een grammetje meer  ;) ;D
Hij doet het verder goed, zou hem zo kunnen houden... niet dat ik dat wil, maar ik bedoel het zo van... hij past hier goed in de groep, ze accepteren hem, hij accepteerd dat hij niet de baas is, dus ik heb weinig met hem van doen  ;)
Hij zit nu weer in zijn kooitje, heb hem er net uitgehaald voor het wegen, toen weer terug gedaan in zijn kooi, eten en drinken gegeven en nu wil hij er uit!

Haalde jij hem er smorgens als je in de kamer was er altijd uit?
Hij stampt heen en weer door zijn kooi en piept, maar ik vind dat hij dat wel even mag afleren, dat geschreeuw!!  :-X
Gelukkig zijn de andere valkjes stil, anders is het niet om aan te horen.
maar ik vind m hardstikke lief. Natuurlijk heeft hij wel zijn moppermomenten en is het even een snauw naar deze of gene, maar dat hoort erbij denk ik, dat doen die van mijzelf ook wel.
Gistermorgen zit Jael in het vogelkamertje een broodje te eten en Happy at mee, wij zaten aan tafel en dachten dat het Tibeau was die daar bij Jael zat, maar opeens vloog er een straaljager door het kamertje en we keken elkaar aan zo van: oh, dat was Happy daar bij Jael....  ;D ;D ;D maar hij was heel lief  :D

als je er voor gaat zitten, komt ie nog steeds het liefste bij je zitten en dat mag ie ook, maar op een gegeven moment haal ik m wel van mijn schouder en zet m bij de andere valkjes, een paar keer komt ie dan terug lopen, en dan laat ie het erbij en gaat lekker bij de andere valkjes zitten.

Komt vast goed. Ik hoop echt dat hij hier van leert, en dat ie straks ook wat liever is als ie weer thuis is.

Liefs Manon

Kimm

haha ja hij kan stampen inderdaad.

sóchtends haalde ik hem er inderdaad uit de kooi. vandaar dat hij ook zit te schreeuwen denk ik ;)
wat lief dat hij bij jael zat, schattig hoor.

en dat geschreeuw moet hij ook afleren, dat deed hij bij mij ook de laatste tijd  :censuur
fijn dat het verder goed gaat en dat hij in de groep past!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Kim,

Wat super om te lezen dat het zo goed gaat met Happy, ik ben echt ontzettend blij voor je !! Manon is een toppertje om zoveel updates, foto's en filmpjes te plaatsen.

Ze zijn schitterend en erg lief, Happy is volgens mij ook echt een schatje en hopelijk gaat het allemaal werken en is hij straks thuis ook weer de lieve Happy  :D

Enuhhh Manon, ik wil inderdaad ook wel zo'n bad hair look  :D Je ziet er hartstikke goed uit joh !!

Dikke knuffel voor jullie allebei  :-*

Liefs, Karin


Dierenfreackske

Hoi Kim , wat gezellig dat Happy samen met Jael zat te eten , hihi !
Zo te zien leert hij dat hij de andere valkjes moet accepteren he , en dat zal hij hopelijk dan weer thuis ook doen he !
Leuk om te horen dat het zo goed gaat met Happy , ik hoop dat nog ietsje aankomt nu en dan zit het zeker goed !
Hoe is het ondertussen met Bemmie en Asha ? Is ze het al goed gewoon daar ? Dat zal wel zeker he ! Grtjs Ann ;D ;D ;D



Caroline

Jeetje, wat een fijne updeet heeft Manon weer geplaatst.

Super dat Happy toch wel happy is tijdens zijn herscholingscursus.  :P

Gaat vast helemaal goed komen.

Fijne dag .... liefs Caroline.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

hoi caroline,
ja hij doet het goed he dat mannetje!

hoi ann,
met bemmie en asha is het goed. wel heb ik hier veel achtervolgings taverelen. asha wil namelijk overal zitten waar bemmie ook zit. ook wil zij overal eten waar bemmie eet. dus bemmie vlugt dan weg en dan gaat asha erachteraan ;D  ;D
zij laat zich niet wegjagen.
ze wil zo graag lekker contact met bemmie maar bemmie is een schijterd ;D

hoi karin,
super he hoe ze dat doet! helemaal toppie :D
jij ook een knuf!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kim

Fijn hoor dat het zo goed gaat met Happy  :D
Misschien dat Happy net als Flupke er baat bij zou kunnen hebben om vaste tijdstippen te hebben dat ie eruit mag.
Dit heeft bij Flupke ontzettend goed geholpen tegen het schreeuwen.

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

dat ga ik ook inderdaad doen als hij weer terug is. maar dan moet ik dat ook gaan doen bij bemmie en asha anders is het niet eerlijk.

en ik zet happy dan ook op een andere plek neer als hij terugkomt ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , hahaha , die Asha toch he ! En Bemmie heeft gelijk dat ie zich niet laat wegjagen hoor , hihi ! Grtjs Ann



Kimm

hoi ann,

nee bemmie loopt voor asha weg ;D  ;D  ;D
asha is een stoere meid hoor, hihi

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Zo heb ik er hier vier over de vloer dribbelen, hè? Net een locomotiefje......

                                 ;D   ;D   ;D   ;D

Marian

Hoi Kimm,

Ik ben gaan lezen in je dagboekje :).........en ik vind het zo geweldig dat je op deze manier geholpen wordt :D
Ik ben echt benieuwd hoe het verder gaat met Happy bij Manon :)........en daarna weer terug bij jou ;)
Lijkt me wel weer goed komen hoor 8)
Happy doet het goed in de film :P........verry handsome boy :-*
Groetjes, Marian

Kimm

hoi marian,

leuk dat je even komt kijken!
happy doet het inderdaad goed bij manon.
happy komt donderdag  weer thuis bij mij en dan ga ik de dingen anders aanpakken. :D

hij is nu goed in de war gebracht en ik weet nu hoe hij zich daar gedraagt dus het is voor happy en mij weer tijd dat hij thuiskomt.
a.s. donderdag komt manon bij mij!

hihi leuk he dat filmpje!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

christa

ha die kim
fijn dat het goed gaat met je vogeltje.
leuke filmpjes(vond karel nl ook)
ik zei toch:als op zien tied!
groetjes en een dikke kus christa :-*