18 juli 2025, 16:15:57

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Annelies

Hoi Kimm

Wat heerlijk joh dat het zo goed gaat met Happy.
En ja dat op de schouder zitten en dan snauwen dat ken ik idd ook. Pino van mij doet dat ook en trekt ook meer naar mij dan naar een valkje  :D.

Anders doen we die 2 aan elkaar koppelen, Pino is best ook een :censuur en speelt graag de baas  ;D ;D kunnen ze lekker samen mokken.

Liefs Annelies

Dierenfreackske

Hoi Manon , wat super dat Happy weer 80 gram weegt ! SUPER SUPER SUPER MEID !!!!
Jij bent ook super MANON !!!!  Grtjs Ann ;D ;D ;D

Kimm

haha dat is een goed idee annelies  ;D  ;D
ja ik ben blij dat het goed gaat hoor, echt fijn!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi , of met mijn Nala , die doet ook zo hoor , eerst poeslief en als ze bij me zit , pikt ze zo in mijn lip of neus , gabbertje ! Grtjs Ann

♥Debby♥

wat fijn dat Happy toch wat aankomt!

Dikke knuffel en alvast een fijne zondag..  :-*

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Hermien

Ik heb het al vaker geschreven, Gabber van mij doet dat ook. Zit ik lekker met'em te knuffelen, bijt-ie ineens in mijn neus, maar veel vaker nog hangt hij letterlijk met zijn snavel aan mijn lippen. Gelukkig bijt hij niet door en ik ben door de jaren heen hier wel aan gewend. Ik denk maar dat hij het in zijn enthousiasme doet. In ieder geval zit er in het geval van mijn  Gabber beslist geen kwaad bij!

Dierenfreackske

Hoi Kim.een hele fijne ZONDAG !!
Grtjs Ann

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Vanmorgen woog Happy 76 gram

Maar hij heeft laten zien dat hij zich goed kan herstellen, dus hopelijk vanavond weer 80 of ietsje meer hé!!
Ik heb lekker rode pepers, tauge en soepgroenten voor ze gekocht, daar kook ik straks wat macaroni bij en zijn plakje brood  ;) en dan moet het goed komen!!

Liefs Manon

Kimm

hoi manon,

dat wordt een lekker maaltje voor hem :D
hij is tenminste niet lichter geworden dan 76 gram dus dat is wel positief hoor ;)

ik ben benieuwd of hij de rode peper ook eet.
dat heeft hij bij mij nog nooit gegeten, maar misschien bij jou wel als jij ziet dat jouw valkjes er van gaan eten.

dank je wel :D

liefs kim  :-*

Dierenfreackske

Hoi Kim , wat wordt Happy ook zo verwend he bij Manon ! Vanavond zal hij vast veel meer wegen als hij dat eet he ! Veel succes he ! En ook een pluim voor Manon natuurlijk die heel goed voor Happy en haar valkjes zorgd ook !
Hey Kim , hoe is het met de twee andere kanjers daar Asha en Bemmie ? Ga je lekker met ze knuffelen vandaag ? Grtjs Ann ;D ;D ;D ;D

Kimm

hoi ann,

ik heb filmpjes gehaald en die ga ik straks lekker kijken en dan neem ik asha en bemmie mee op de bank.
lekker even gaan knuffelen enzo :D

bemmie is een watje, asha zoekt toenadering naar bemmie, dat is zo schattig om te zien.
bemmie wil er nog niet zoveel van weten, maar asha blijft dan gewoon zitten hoor. een sterke dappere meid.
bemmie is nog steeds zijn serenades aan het zingen, dat is het lachen!

liefs kim

Anke

Hoi Kim,
Veel plezier met films kijken en valkjes knuffelen :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

::)   ::)   ::)   :P

Laat me raden welke film je voor je vogels hebt uitgezocht:

. . . .B I R D S ! !

:o   ;D   ;D   :D

Veek kijkplezier!

;D  ;D   ;D  ;D

Dierenfreackske

Hahaha, die Bemmie toch , een watje he , en Asha zal zich wel uitsloven voor Bemmie he ! Hihihi ! Ik ken dat hoor ! Grtjs Ann