29 april 2024, 01:31:41

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Hermien

                          ;D   ;D   ;D   ;D



"Haha, jij lag in een deuk en Bemmie zong meteen een toontje lager....
Dát vinden wij dan dus weer leuk!.

Kimm

nou ik dacht dat ik het rustig had nu in huis ;D
niets is minder waar....

werkelijk waar, bemmie heeft vanaf vanmorgen met dat filmpje tot en met vanavond luid zitten te zingen.

ik had vanavond visite, dachten jullie dat ik nog fatsoenlijk kon praten? nee niet dus. de visite lag in een deuk en bemmie zat te headbangen op de kooi met luid gezang. toen was het 5 min. stil en toen ging meneer weer tot vanavond 23.30uur heeft hij gezongen.

ik weet niet waar hij last van heeft. of hij is blij met asha of hij is blij zonder happy ;)

wel geniet ik er enorm van want hij doet er ook heel erg gek bij. ;D  ;D  ;D
als je dat zou zien dan lig je in een deuk!!!
de tranen biggelden over mijn wangen van clown bemmie!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Falcon

dat is echt geweldig leuk om te 'horen' dat bemmie het zo naar zijn zin heeft..

;D ;D

Sharon

Hoi Kim

wat leuk om te lezen zeg! Zo te horen bloeit Bemmie nu helemaal open, nu hij niet meer wordt geterroriseerd door Happy. Volgens mij is het echt wel goed voor hem dan Happy er nu even niet is. Lijkt me echt super om te horen en te zien. Ik heb voortaan ook een fluiter thuis, nu moet je drie keer raden wie...

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*Manon*

even een kort berichtje over Happy  ;D

Ik ga zo werken, vanmiddag een uitgebreid verslagje  ;)
Happy eet, hij speelt, hij gaat de concurrentie aan met Zazcha maar heeft verloren  ;)
Hij wordt geacepteerd door mijn valkjes en wiegelt overal lekker tussendoor, soms krijgt er eentje een snauw van m.... maar dat is ook zo over.
En... hij begint mij te vertrouwen, hij stapt op in de kooi, omdat hij weet dat hij er dan uit mag... ook stapt hij zo weer op en zet ik m in de kooi... wat een lieverd is ie zeg  :-*

Liefs Manon

Sharon

Zo hey, maar dat klinkt al goed! Zou de gedragstherapie van Manon dan echt werken? Super nieuws joh! Ik ben benieuwd naar het uitgebreide verslag!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Romy

Hoi Kim

Het lijkt echt wel alsof Bemmie helemaal aan het openbloeien is  :D
Hopelijk leert Happy bij Manon dat ie gewoon lief moet zijn, zowel tegen mensen als tegen andere valkjes. Zodat Bemmie gewoon zijn lieve zelf kan blijven zoals ie nu is  :-*

Groetjes
Romy

Gerdy

wat heerlijk dat Bemmie nu helemaal los komt..lekker he dat je zo kan genieten van je vogies

geweldig dat Happy zich al thuis gaat voelen bij Manon..en zo te horen is Zazcha Happy de baas wat wel weer goed is voor Happy..zo leerd hij beter zijn plaatst kennen..helemaal super

liefs gerdy

Kimm

hoi manon,

fijn om te horen dat het goed gaat!
zazcha en happy is misschien wel een goede combinatie.
ik ben blij dat hij lekker eet en speelt :D
en super dat hij nu ook opstapt bij jou, je doet het goed hoor ;)
wie weet gaat dit echt werken!  :-*  :-*

ja bemmie is helemaal los!! ik weet niet wat ik meemaak hier. van een stil valkje in een zingende valk!
ook is hij ineens weer gestopt met de rui.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Oef! Straks hebben we een nieuw probleem: Is Happy eindelijk happy en Bemmie is happy too.., maar moet Happy na zijn gedragstheraphie weer terug Bemmie en Asha. Dan hebben we Manon in tranen en van streek, omdat ze Happy zo'n lekker ding is gaan vinden en geen afstand meer van hem wil doen....... :'(  :'(  :'(  :'(


Kimm

ja hermien, dat zit erin inderdaad......
of ik moet zazcha meenemen voor happy ;D  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

o jee..hoe gaan we dat nu weer oplossen  ::)

Kimm

whahah ik ga bij manon wonen!!! dat is de oplossing ;D  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Kim

nou, zo te lezen is het echt wel een goede keus geweest om Happy gedragstherapie te laten volgen  ;D

Best wel vreemd dat Bemmie nu ineens ook uit de rui is... Zou hij dan toch 'last' hebben van Happy zijn gedrag? Dat hij daaronder 'lijdt' of zo? Ik hoop echt dat Happy beter gedrag zal gaan vertonen!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Kimm

hoi sharon,

die vragen spoken ook door mijn  hoofd.
ook ik hoop dat als happy weer terug is dat hij dan anders doet ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010