21 juli 2025, 17:48:40

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi danielle,

dank je wel hoor, erg lief van je :-*
ik ben ook ontzettend gek op happy en daardoor pik je gewoon veel meer van hem. en probeer je ook vanalles uit de kast te halen.

hij veranderd nog niet.
wel geniet ik met volle teugen van asha. ze is de hele avond al aan het spelen in haar kooi en ze maakt hele aparte baby geluidjes :D ik vind dat zo bijzonder! zelfs nu is ze nog aan het babbelen :D  :D  :D

hoi anke,
leuk he dat bemmie visite kreeg. het was ook leuk!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Wat hier opvalt is, dat onze válkjes visite krijgen......
Wij mensen hangen er dan gewoon maar ergens bij, hè? Mogen voor de hapjes en de drankjes zorgen.......

::)   ::)   :o   ;D

Kimm

whahaha ja dat klopt! en alle aandacht gaat naar de valkjes en wij zitten er maar braaf bij te koekeloeren ;D  ;D

Hermien

Jij ook nog wakker? Ja, en waarover spraken wij....?

Hermien

Over alles wat met onze valkjes te maken heeft. Niet over werk, niet over ziek zijn, niet over mijn buren en niet over mijn promotie (pffff, 'k wou dat dat laatste wáár was.... ::))
maar over valkparkieten.

Kimm

ja valkjes valkje en nog een valkjes  ;D  ;D

Hermien

Roxy

Hoi Kim,

Over valkjes raak je ook nooit uitgepraat he :D.
Lief zijn die brabbel geluidjes he, Zoe doet dat ook, net of ze tegen zichzelf zitten te praten.

Groetjes Roxanne

Hermien

Hoi Kimm,

Ik heb de laatste reacties hier nog eens goed nagelezen, maar nu snap ik waarom Happy zo rot doet tegen jou:

Jij P I K T alles van hem!

Pikken is gemeen! Duss, niet meer doen hoor!

;D   ;D   ;D   ;D

Kimm

ik zal het niet meer doen  :-[  :-[

;D  ;D

Anja

Hoi Kim,

Hoe gaat het met je drietal?

Liefs Anja

Kimm

hoi anja,

ze zitten nu in de kooi. ik heb asha bij bemmie net ingedaan. de hele kooi veranderd. happy vloog asha weer aan. :-\  :-\ dus dat gaat niet wat worden. het zit gewoon in zijn karakter.

ik heb van manon een ontzettend lief aanbod gekregen.

manon biedt mij aan om happy tijdelijk over te nemen en dan kijken hoe happy het bij haar doet. misschien dat wij zijn gedrag kunnen doorbreken of dat dat echt niet wil en ik gewoon moet accepteren dat happy nooit zal veranderen.

Ik vond dit aanbod ontzettend lief van haar en dat waardeer ik ook heel erg van haar!!

Op dit moment ben ik daar dus heel erg mee bezig om te denken zal ik dat doen of niet. het is het proberen waard dat weet ik , maar ik heb dan het gevoel dat ik happy in de steek laat. ( dat is niet het geval, dat weet ik)

Ik vind het erg moeilijk maar toen ik net zijn gedrag weer zag, dacht ik, tja... misschien dan maar toch doen ::)  ::)

Ik wil nl dat bemmie ook lief blijft en asha ook. het risico dat deze 2 het gedrag van happy gaan overnemen is ontzettend groot nl.

Eerlijk gezegt ben ik een beetje verdrietig dat het hier zo gaat en dat ik geen valkjes heb die jullie allemaal hebben. asha en bemmie uitgezonderd dan, maar ik had het zo graag anders gezien.

Ik lees jullie verhalen, zie foto;s van jullie wat zo mooi is en waar ze allemaal met respect met elkaar omgaan en daar geniet ik van, maar tegelijk denk ik: oh had ik dat ook maar.

Ik heb er zoveel voor over voor mijn beestjes en ik ga tot het uiterste. Ik ben lief voor ze, echt lief en noem maar op.

Ook is er door mijn gedachten geschoten, het zal allemaal wel aan mij liggen. En dan vooral met de woorden van de vogelarts in mijn achterhoofd :-X  :-X

Dus zo staat het ervoor en ik voel mij kl**te

liefs kim

Anja

Kom op Kimmie. Het ligt niet aan jou het ligt aan Happy. En vergeet die DA aub. Makkelijk gezegd mss maar je bent zo goed voor je valkjes.

Jij plaatst ook mooie foto's, bij jou spelen ze ook. Ik zie hier mooie eetfoto's noem maar op.

Kim ga niet aan jezelf twijfelen dat is absoluut niet nodig.

accepteer het aanbod van Manon en voel je er niet schuldig bij. Je laat Happy niet in de steek je helpt hem. De andere valkjes mogen zijn gedrag niet over gaan nemen en jij doet er alles aan om dit te voorkomen.

Alsi k dichterbij woonde dan kwam ik je troosten en mocht je even heerlijk uithuilen bij me.

Wel goed van je dat je Asha bij Bemmie in de kooi doet. Ik ben benieuwd hoe dat gaat maardat zal wel goed gaan.

Hou je me op de hoogte? Ik moet zo naar mijn opuders toe maar als ik terug kom dan kom ik gelijk weer bij je informeren.

Liefs Anja

Kimm

dank je anja, ik zit gewoon te janken :'(  :'(

Anja

Niet doen meisje. Niet huilen omdat je je schuldig voelt. huilen voor opluchting dat er iets aan gedaan gaat worden.

Ik bel je vanavond even oke?

Ik moet er nu echt vandoor.

Liefs Anja