18 mei 2024, 04:05:22

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Hermien

Kan Saar niet ff een paar foto's in jouw boekje dumpen? Deed Caroline met mijn Binky ook. Was elke dag weer een verrassing voor me als ik in mijn boekje kwam.....

Aylalala, een naam Amy vind ik mooi en Ashahasjahahaha.....tsjoe!   ::) oeps sorry. Even het scherm schoonmaken.....

Kimm

het werd in een keer nat op mijn pc. wil je niet meer zo hard niezen hermien  ;D  ;D  ;D


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Saar op  8 oktober 2008, 18:45:29
Bezorg ik je al grijze haren ??? ??? ???










Hermien ze stonden er al in ;)
Dit zijn de meest recente foto's....

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Prachtig mooi meisje Kim, zij had ook mijn voorkeur toen ik mocht kiezen welke ik wilde laten testen... had geen geduld dus niet deze mooie meid getest.... maar haar zus die ook echt prachtig is  ;D ;D ;D
Nogmaals vind ik het helemaal super dat ze een meisje is en dat ze bij jou komt wonen...

Asha vind ik super mooi.... maar ja.. wie ben ik  ??? :P

Dierenfreackske

MOOI MOOI MOOI hoor ! Ik kwijl ook al ! Grtjs Ann



kenay86

gefeliciteerd kim met je nieuwe popje ;D na zoveel duimen kon het ook niet anders dan dat het een popje was he? ik vindt Asha ook een super mooie naam voor haar :)

Bello

Hoi Kim

Dus dat word binnenkort beschuit met muisjes hier!!!!

Keitof dat ze een poje is, maar dan komt er ook nog een 4e bij?

Wat een mooi poppetje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leuk hoor al die kwartetten hier op de site!!!

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Hermien

Dat niezen komt van die moeilijke namen, Kimm. Dus dat is dan je eigen schuld. Met de namen van Gabber, Goofy, Silvo en Binky heb ik daar helemáál geen last van......


                                  ;D   ;D   ;D   ;D


Ja, een scheetje is het.

Dierenfreackske

Hey ...alles kids daar met de valkjes ? Goed geslapen zeker nu je weet dat het een popje is , hihi ! Goed he ! Grtjs Ann



Kimm

hoi ann,

ik heb heerlijk geslapen :D  :D
ik heb weer een stuk rust over mij  ;D  ;D

hoi dorothé

ja beschuit met muisjes komt er binnenkort! en 4 valkjes, tja wie zal het zeggen  ;D  ;)
tenminste als het allemaal goed gaat dan komt er zeker nog eentje bij hoor.

hoi desire,

dank je wel  :D  :D

hoi manon,

leuk he! toch nog familie! en het was het toch waard om haar te laten testen ;)  ;)
maar jouw meisje is ook prachtig!!!

Nou ik ben eruit hoor.......

de naam wordt van deze mooie dame Asha!  :D

ik ga niet meer verder broeden, dit is leuk!  :D  :D  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , Asha is een hele mooie naam hoor ! Fijn dat je eruit bent nu ! Super ! Ik hoop dat Asha snel bij je is nu ! Is ze al zelfstandig ? Grtjs Ann ;D



Kimm

hoi ann,

ze is nu 9 weken oud. maar ze zit nog in de voliere en ze moet nog naar binnen toe. ik weet niet of ze zelfstandig is.


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , dat kan ik natuurlijk niet weten he , maar het kan al he ! Mysterie, Djonah ,Yellow,Alix en Felix waren 7 weken oud toen ze hier kwamen en zelfstandig waren , maar Suske en Wiske waren al 12 weken toen ze hier kwamen hoor ! Dus ik denk dat het wel niet lang meer zal zijn ! Zit ze in een voiliere buiten ?  Grtjs Ann



aad

Citaat van: Kimm op 11 oktober 2008, 09:08:00


ik ga niet meer verder broeden, dit is leuk!  :D  :D  :D




Kunnen die eitjes dat wel hebben Kim??
En een dag of 20 is idd lang ..je hebt gelijk hoor dat je niet meer verder broed  :P ::) ;D

Groetjes aad