28 april 2024, 22:44:54

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Saar

Citaat van: Kimm op  8 oktober 2008, 11:25:21
aaaa nee dat meen je niet  ???

is ie dan half vrouw half man ofzo?  :-[


Nou, er is iets niet goed gegaan met t testen...
Wat kon ze me ook niet precies vertellen ::)

Kimm

dat is balen zeg............. ???

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Sjee wat balen zeg!
Is het misschien handig om nieuwe veertjes te sturen of hoefde dat niet?
vond het gisteren al raar dat ze de uitslag niet hadden, ik heb ook eens veertjes opgestuurd, woendsdag op de bus gedaan en vrijdagmorgen gebeld en toen moest ze het nog wel even navragen maar de uitslag was er al.
Jammer dat je nog een dagje moet wachten, maar ik schrok toen je zei om even in je dagboekje te kijken... er is nu nog wel hoop op een popje....
Nog even doorduimen dus....

Groetjes Manon

Kimm

tja erg jammer. ik hoop dat ze het morgen wel weten. maar weer doorduimen he!  ;)

het voeld alsof ik uitslag krijg van een examen ofzo  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Hoi Kimm, nee hé..weer een dag wachten.
en wachten is al zo erg..wat vind ik dit balen voor je..maar oke mijn duimen kan ik haast niet meer bewegen maar ik blijf duimen voor je

gr gerdy

♥Debby♥

oooooo neeeeeeeeeeee.... oh dat zal je altijd zien he..

straks moeten er nog nieuwe veertjes opgestuurd worden..  :o :-\

Nou, we slepen je er door heen Kim!!!



♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

dank jullie wel lieve meiden voor jullie reacties.  :-*  :-*

saar ook bedankt hoor meis, jij kan hier niets aan doen. voor jou is het denk ik ook wel spannend wat het is he?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Oh oh, het gaat hier om een interseksegeval  ;D  :o :P

♥Debby♥

of het is gewoon een travestiet..  :-X ;)

maar wel een hele mooie dan!  :D


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi Kim , o jeetje toch , moet je nog een dag langer wachten ,  je had er nu al zo lang op moeten wachten , en je ging vandaag eindelijk weten of het een popje was en nu moet je toch nog een dag wachten , nou zeg , als het dan moet , en als het dan een popje is , was het wel de moeite om de spanning erin te laten he  ,ik duim gewoon verder he !
Grtjs Ann



Hermien

Een homotravestranssexulekiet......dát is het. Meteen nemen! Heb je iets héél bijzonders.


Nee meid, echt báluh! Wat zou er mis gegaan kunnen zijn? Hebben ze soms eerst bij elkaar die veren in hun...... :censuur   gestoken....?

                              ;D   ;D   ;D   ;D

Ik blijf duimen, voorzover mijn werk en sporten het toelaat, uiteraard.

Annelies

Hoi Kimm

Ik denk dat het valkje van Saar zelf nog twijfeld of hij wel bij Happy wil wonen, en denkt is doe gewoon bijde hormonen afscheiden  ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Oh meid wat is dit balen zeg, maar goed zoals Debby al zei wij slepen je er doorheen hoor meid maar de beloning zou nu wel een pop mogen zijn, je hebt zolang moeten wachten.  ;)

Blijf voor je duimen hoor.

Liefs Annelies

Kimm

hoi annelies,

ja ik heb ook zoiets van ojee het mag vast niet zo zijn maar ik geef de hoop niet op hoor!

bedank!  :-*

hoi hermien

jij ook bedankt  ;)  :D

hoi ann,

mijn geduld wordt op de proef gesteld hihi. ach het is zo weer avond en dan weer naar bed en dan begin ik weer opnieuw ;D  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Kim,

Jammer zeg dat je nog steeds niks weet  :-\ Ik dacht ik kom echt even kijken want de uitslag zal er vast wel zijn. Hopelijk morgen meid, ik duim in ieder geval verder voor je  :-*

Liefs, Karin

Saar

Bezorg ik je al grijze haren ??? ??? ???