18 juli 2025, 16:31:11

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Hoi Kim,

Jemig daar vertel je even wat zeg.. het is niet niks..

Ik hoop dat de chirurg een manier kan vinden om je sneller te helpen. Lijkt me vreselijk als je toch continue met pijn leeft.

Ik zal zeker voor je duimen.

Inderdaad heel fijn dat je zo goed met de chirurg hebt kunnen praten.. als er een fijn gevoel is dan scheelt dat stukken.

Sterkte en hou ons op de hoogte hoor!  :-*

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

hoi debby,

lief van je meis. ik hoop het ook hoor ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Kimm

o spannend, spannend.........

de veertjes zijn getrokken en wij krijgen snel de uitslag. willen jullie allemaal duimen dat het een popje is???

ik heb helemaal de kriebels zeg ;D  ;D  ;D

liefs kim

Anke

Duim,duim,duim,duim,duim,duim :)

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Kim , ja hoor , ik duim voor je heel hard dat het een popje is hoor !  Ik hoop het echt zo voor je !! Grtjs Ann ;D

♥Debby♥

Duimen draaien op volle toeren.. 't MOET een popje zijn!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

He Kim , het kan toch geen man zijn he als iedereen mee duimt ! Grtjs   ;) ;) :D :D  Wanneer weet je de uitslag ?  Grtjs Ann

Diaantje

HoiKim,

Ik heb de laatste bladzijdes gelezen, maar ik zal als ik meer tijd heb even wat verder lezen.

Ik zal voor je duimen dat het valkje een popje is!

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Kimm

dank jullie wel allemaal! zijn jullie nog aan het duimen? niet stoppen he!  ;D  ;D  ;D

Dierenfreackske

Neeeeeeeeeee .....wij stoppen niet he ! Blijven blijven duimen he ! Grtjs Ann   ;D ;D ;D

Hermien

Mijn 'Vliegtuig' wil ook graag meeduimen, maar weet niet goed hoe dat moet en hoe ze dan toch op de stok kan blijven zitten. Dus nu hoor ik steeds: plof!   plof!   plof!  Want als ze duimen kunnen ze niet op hun pootjes blijven zitten......

Maar ik duim wel voor VIER! Is dat ook goed?

;D   ;D    ;D   ;D

Kimm

goed zo ann!!

hey hermien,

dat is ook goed hoor! als er maar geduimd word. ik ga alvast weer naar bed toe ;D  ;D slapen tot dinsdag :P

Dierenfreackske

Ik duim voor al mijn  25 valkjes , hihi !   grtjs Ann

Roxy

Hoi Kim,

Ik heb even een beetje door je boekje gebladerd. Wat leuk dat je er een popje bij gaat nemen. Ik zal ook voor je duimen samen met m'n valkjes.
Slaapse ;D ;D

Groetjes Roxanne