9 juni 2025, 08:41:17

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

I_Xyzyx_I

Hoi Kimm

Wat een leuke foto's ;D en wat een lieve jonkies  :P dat je dat hebt kunnen weerstaan :o

Wel jammer dat Happy nog steeds zo naar doet, laten we maar hopen dat het snel over gaat en dat het niets ergs is :-\.

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Kimm

hoi jasper,

leuk he die foto's! dank je wel. en het is erg goed van mij dat ik ze heb kunnen weerstaan, alhoewel het erg in mijn hoofd blijft spoken, maar dat neemt wel weer af.

wat happy betreft, dat is inderdaad erg jammer. op dit moment is hij erg braaf in de kooi, maar ik kom nu ook niet in de buurt ;)
vanmiddag zette ik wat spagetti in de kooi en toen deed ik mijn hand al voor mij gezicht om het in de kooi te kunnen zetten :-\

maar ja ik zal wel zien.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Hoi Kimm,

Toch geen pareltje voor jou??
Ze spoken ook steeds door mij hoofd hoor, vond ze echt zo schattig... nadeel bij mij is dat ik dan twee koppels heb die dan dezelfde jongen gaan krijgen... vind ik niet zo leuk, dus dat houdt mij tegen om niet voor de bijl te gaan, maar schattig zijn ze zeker en inderdaad.... als je weer gaat... ga ik mee!
Gezellig  ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Kimm

hey manon,

ik zou helemaal niet weten of ik er wel goed aan zou doen om 2 popjes te nemen.
en daarbij weet ik ook niet of mijn kooi groot genoeg is voor 4 valkjes :)

maar ik zou best een cinnamon opaline willen hebben, ik vind ze erg mooi hoor!

en dat uitrekenen van de jongen daar snap ik helemaal niets van. ik had al even gekeken bij de calculator, maar schiet mij maar lek! ;D

eerst zou ik eens willen weten wat bepaalde mutaties zijn en daar kom ik al niet helemaal uit ;D  ;D
ik moet nog veel leren hoor ;)

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Kim ,   hoe groot is je kooi ?  Heb je een foto ?
Hier kunnen 4 valkjes in hoor , bij mijn kooi ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Kim,

Dat zou leuk zijn als je 2 poppetjes erbij zou nemen.
Als ik het me goed herinner dan kunnen er in jou kooi wel 4 valkjes. Ze zijn toch best veel uit de kooi of niet?

Liefs Anja

Hermien

Hum, ik ben zelf druk op zoek naar een nieuwe kooi voor vier valkjes, maar in de volière die ik nu heb passen er met gemak wel zes in. 't Is, dat ik zelf niet meer zo gelukkig ben met deze behuizing voor mijn valkjes. Wanneer jij iets groters zoekt voor je valkjes zou je deze wel tegen een héél zacht prijsje kunnen overnemen. Tenzij je'em niet mooi vindt of niet naar iets anders op zoek bent, natuurlijk.

Ik ben ook wel benieuwd naar hoe jouw valkjesbehuizing eruit ziet, dus kom maar snel met een foto.

Groetjes!

;D   ;D   ;D
        ;D

Dierenfreackske

Hoi Kim , leuk zou dat zijn he , met 2 popjes erbij  ;D ;D
Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

hihi ja 2 popjes erbij zou leuk zijn, hihi.

hoi hermien,

ik zal wel ff een foto maken van de kooi, die plaats ik vanavond wel ff.
en bedankt meid voor je aanbod :-*

hey anja,
ja ze zijn erbij mij erg veel uit. zowieso als ik thuis ben altijd.
ik plaats wel even een foto van de kooi.
maar ja doe je er wel goed aan om popjes erbij te plaatsen?

liefs kim

Kimm

ok dames, nu eerst de kooi en daarna de wandeling van happy en bemmie.......

wat zullen we gaan doen happy?

ik ga eerst hier even kijken hoor

nou ik ga hier heen, want ik zie verenkransen liggen....

maar ik zie wat anders! hamsters????

ik kom even bij jou kijken happy bij die veren!

wat doe je nou, kom nou...

kijk eens wat ik heb gezien joh! hamsters!

Hermien

Hihih, dat zal wel lekker tikken als ze zo over de vloer drentelen. Bij mij op de vloerbedekking hoor je het al goed, laat staan op hout.

Die kooi is wel heel mooi, maar inderdaad vrees ik dat daar geen vier valkjes in passen. Zelf zou ik dat dus niet doen. Ze hebben wel lekker veel speledingetjes. Die van mij ook, hoor. De hele volière hangt vol. Ach, ze moeten zich toch kunnen vermaken als ik overdag aan het werk ben, nietwaar?

Nou, ik ga weer aan mijn speelkleedje verder, het lijkt nu al een succes en dat had ik echt niet verwacht. Tis nog niet eens af, maar Gabber heeft al het allerallerallerkleinste ietepieterige draadje om te sabbelen ontdekt. Niet die grote dikke veters, maar een restje van het naaigaren. Tja, waar doe ik het allemaal nog voor?

Groetjes!

;D   ;D   ;D
        ;D

Dierenfreackske

Hoi Kim , nou , die kooi lijkt me groot genoeg voor 2 popjes erbij hoor , haha , en leuke en mooie foto's heb je geplaatst , ik moet wel lachen hoor , met die leuke tekstjes erbij  . Grtjs Ann

*Petra*

Hoi Kim,

Ik kom ook even je boekje binnen 'vallen'. ze zien er heel schattig uit je valkjes, maar ik lees dat er eentje nu even niet zo schattig is...
Hopelijk gaat het ook snel weer over. Je hebt een mooie kooi, ik heb een tijdje 3 valkjes in zo'n formaat kooi gehad, en dat ging nog prima!

Groetjesss Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Kimm

hoi hermien,

dat is echt lachen hoor als ze hier over het laminaat lopen. het is net of ze hoge hakjes aan hebben. en dan moet je ze zien lopen, echt geweldig!

hoi ann,

ik zal er eens over na denken. volgens mij heeft annelies dezelfde kooi als ik en zij heeft nu toch ook 4 valkjes?

hoi petra,

leuk dat je even komt kijken :D
ja ze zijn erg schattig hoor :D vooral happy ;D  ;D

liefs kim

Kimm

jeetje zeg, mijn valkjes zijn aan een stuk door aan het wipwappen. de een op een stok en de ander op de bovenkant van de kooi :o  :o

het gaat maar door ;D

liefs kim