20 juli 2025, 08:23:56

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Sally

Hallo Kim

Wat erg zeg dat die VA Bemmie's vleugels te kort heeft geknipt en dat ie nu niet meer kan vliegen. :s.
Hoop dat ie snel in de rui is zodat ie snel terug kan vliegen.
Maar wel weer goed dat ie nu terug beter opstapt he.
Ahja komt wel allemaal goed. :)
Hoe is het voor de rest met Bemmie en Happy?

En je hebt een super leuke handtekening zeg!. Leuk die knipoog van Bemmie. Hihi.
Knipoog terug hoor Bemmie ;) ;D

Groetjes Sally

Annelies

Gaaf kim die handtekening.

Hoe hebt je dat gedaan, lijkt mij ook zo leuk om te knutselen maar kn het juiste niet vinden op internet

Gr. Annelies

Kimm

hoi annelies,

ik heb de handtekening niet zelf gemaakt. dat kan ik niet. een kennis van mij heeft hem voor mij gemaakt. ik vind m ook mooi. ;)

hoi sally,

met happy en bemmie gaat het goed hoor. bemmie kruipt al in de kooi bij happy en dan gaat bemmie nu bij happy eten dus dat gaat prima gelukkig..

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Kim,

Wat een mooie handtekening heb je zeg.

Fijn dat het zo goed gaat met H&B.

Groetjes Anja

Kimm

hoi anja,

bemmie heeft vannacht bij happy in de kooi geslapen en dat is allemaal goed gegaan, leuk he!

liefs kim

Gerdy

hartstikke goed..nog eventjes en dan kunnen ze lekker bij elkaar in de kooi.

gr gerdy

Romy

Hoi Kim

Je handtekening is echt super  :o Het lijkt wel echt  :P

Fijn dat Happy en Bemmie samen geslapen hebben in 1 kooi! Laat je ze nu defenitief samen?

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Kim,

Dat gaat met supersprongen vooruit hier zeg. Geweldig. Blijft hij nu voor altijd 's nachts bij Happy in de kooi?

Groetejs Anja

Kimm

hoi anja ,rmy en gerdy,

bemmie gaat s'avonds uitzichzelf in de kooi van happy en gisteravond dat ik, ik laat hem daar vannacht slapen. mocht het fout gaan dat word ik daar wakker van. nou alles ging dus goed. hij zit nu samen met happy ook in de kooi te eten. allebeide uit hun eigen bakje en dat gaat goed. ik heb een nieuwe zitstok gekocht voor bemmie en die in de kooi van happy gedaan, daar zit hij nu steeds op. vandaag overdag had ik bemmie in zijn eigen kooi en komende nacht laat ik hem weer bij happy.

liefs ki

Sally

hallo Kim

Wat leuk om te horen dat Bemmie de nacht heeft doorgebracht bij Happy en dat het goed is gegaan. Binnekort kunnen ze dag en nacht samen zijn in de kooi. :)

En gaat het nu al beter met Bemmie zijn ontlasting enzo?

Groetjes Sally

Kimm

hoi sally,

ja de ontlasting ziet er stukken beter uit. gelukkig maar. gisteravond is bemmie weer bij happy blijven slapen.
gaat goed..  :D

liefs kim

Anja

Hoi Kim,

Ga je nu ook proberen om Bemmie overdag ook in de kooi bij Happy te doen?

Fijn dat het zo goed gaat.

Groetjes Anja

Anke

Hoi,
Wat fijn dat het goed gaat, Happy en Bemmie samen in de kooi!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi anja en anke,

ja dat wil ik wel gaan proberen. dat zou wel zo makkelijk zijn.
bemmie had ook een injectie gekregen om zijn rui te bevorderen. nou hij heeft net zijn eerste veer verloren. s'avonds kan ik ook heerlijk met hem knuffelen ;)

liefs kim

Annelies

Hoi Kim

Gaaaaaaaaaaaaaaf joh dat het zo super gaat met die 2.

Heerlijk hoor dat het 2 maatjes aan het worden zijn, en dat Bemmie zo vooruit gaat.

Gr. Annelies