20 juli 2025, 13:40:27

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Sally

Haha,
Ja zeg... Niet slim he tegen de deur lopen. Had je die niet gevoelt met je handen dan? Je doet toch alles op de tast... ;D ;D ;D.

Ja, bij jou kan Bemmie weer gelukkig worden, ben ik ook van overtuigt! Jij die zo'n super baasje bent!

Heb trouwens een PB terug gestuurd :D

Groetjes Sally

Romy

Hoi Kim

Gelukkig is Bemmie niet ziek! Hij komt er vast helemaal terug bovenop :)
Maar wat een vreemde DA zeg  :o Hoe kundig ook, vriendelijk en respectvol zijn kost geen geld!!
Is het een VA van op de lijst?

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

ja hij staat op de lijst. dr hooymeier.
ik ben erg blij dat het goed is met hem. ik moet over 1 week duidelijk verschil zien bij bemmie zei hij en dan moet ik ook terugbellen.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Annelies

Hoi KIm

Kan jij dat ??? bellen met je ogen dicht ???  ;D  ;D  ;D

Hé top hoor dat bemmie niet ziek is, nu op naar de revalidatie en de sportschool voor de conditie  :)  :D  ;D  ;)

Nee zonder gekheid ik ben heel blij voor je kan me voorstellen dat je toch even in het warretje hebt gezeten, is toch een vogel van een vreemde.

Groetjes Annelies

Anja

Hoi Kim,

Gelukkig dat Bemmie niet ziek is. Hoel lang moet je de medicijnen geven? Moet je nog terug komen bij de VA?

Hoe kundig iemand ook is je behandeld mensen zoals je zelf behandeld wilt worden. Met enig respect. Als ik daar gestaan had..................................nou dan had je het horen donderen zeker weten.

Deze kun je wel gebruiken denk ik ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Kimm

hoi anja,

weet helemaal niet hoelang ik da tmoet geven haha
zal morgen eens even bellen.
en bedankt voor de oogdoeken, ze passen perfect!!! ;D  ;D  ;D

liefs kim

*Petra*

Hoi Kim,

Nou, het belangrijkste is toch dat Bemmie er bovenop komt!
Maar een beetje fatsoen is ook wel fijn  :-\.

Succes met bemmie,
Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Kimm

hoi petra,

jullie hebben allemaal gelijk hoor, een beetje fatsoen mag ook wel. maar ik moet wel zeggen mijn moeder hield haar mond niet dicht ;D
en ja het belangrijkste in dit geheel vind ik bemmie dat hij erweer bovenop komt. dat staat bij mij voorop.
toch hebben mijn moeder en ik er vanavond nog eens smakelijk om gelachen, maar wij waren wel doodmoe. hihi.

liefs kim

Gerdy

echt heel top dat Bemmie er weer bovenop komt..heb je al een vliegschema voor hem gemaakt..

lekker zo n da..moet je je dan bij op je gemak voelen..en hoezo niet kijken..hij zou een slechte aan mij hebben gehad..maar het belangrijkste is toch dat het met Bemmie goed gaat..

misschien toch een speeltuintje aanschaffen voor bemmie..kan hij conditie opdoen.

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi ...leuk dat het terug goed is met Bemmie hoor ! Dat is toch het belangrijkste he ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Kim,

Hoe is het hier? Alles goed met Bemmie en Happy?

Groetejs Anja

Gerdy

Hoi hoi

Gaat alles nog goed bij jou met je vogies?

gr gerdy

Kimm

hoi anja en gerdy,

alles gaat goed hier. bemmie kruipt af en toe bij happy in de kooi. alleen vind ik het jammer dat bemmie te erg is gekortwiekt. happy was ook gekortwiekt vorig jaar maar hij kon wel vliegen en bemmie stort neer, dat vind ik dus erg jammer. wel kan ik bemmie nu gewoon in de kooi stoppen en hij stapt nu gelijk op mijn vinger.

liefs kim

Gerdy

Hoi Kimm,

Wel zielig hoor dat hij niet meer kan vliegen..nu kan hij nog niet aan zijn conditie werken..maar gelukkig groeit het wel weer aan..wel leuk dat hij meteen op je vinger stapt je krijgt hem wel tammer zo maar ja zo kort was nu ook weer niet de bedoeling.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

nee zo kort was mijn bedoeling niet en ik heb er een beetje spijt van :-[
dan had ik het liever door iemand anders laten doen, maar ja het is gebeurd. nu kan ik heb wel tam krijgen enzo dat is het voordeel maar met wat iets langere vleugels was dat ook wel gelukt. he bah..........
hopen dat ie gauw gaat ruien.

liefs kim