17 juli 2025, 01:42:56

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Kim , ja , de kooi mooi maken is ook een serieus werk maar een maal schoon , dan is het weer lekker genieten en ook de valkjes weten het hoor ! Grtjs Ann

Kimm

hoi,

ik kom onder de douche vandaan en ik loop de woonkamer in, happy loopt op de grond en happy ziet mij binnen komen en hij vliegt naar mij toe en hij hapt mij zo in mijn wang :o
ik wil hem van mijn schouder halen en toen hapte hij in mijn duim. er zit gewoon een kleine gaatje in mijn duim, zo hard pikte hij :(
ik heb hem nu in de kooi gedaan. dit is niet leuk van hem en ik snap het ook niet :-\

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kim

Dat is inderdaad echt niet leuk zo! Jammergenoeg heb ik er ook geen verklaring voor. Het enige waar ik aan kan denken is puberteit, maar ik kan niet zo goed inschatten hoe oud Happy momenteel is...

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,
happy is 15 maanden.

groetjes kim

Dierenfreackske

Hoi Kim ...die van mij zijn ook 15 maandan en Wiske is in de rui en ook soms bitsig hoor ! Geen jeugdrui maar gewoon de tweede keer in de rui ! Ze zijn daar bitsig of moeier van gelijk he ! Grtjs Ann

Romy

Hoi Kimm

Ik denk dat 15 maanden te laat is om nog over puberteit te kunnen spreken. Maar zoals Ann aangeeft : als ze in de rui zijn, kunnen ze ook erg bitsig en vervelend doen.
Is Happy toevallig in de rui nu?

Groetjes
Romy

Kimm

hoi ann,

nou ik heb nog nooit zo;n valkje meegemaakt die zo;n karakter heeft. heel appart karakter. op dit moment zit hij weer te slijmen met mij ;D  ;D  ;D

hoi romy,

nee happy heeft de grote rui net achter de rug.

groetjes kim

Dierenfreackske

Hoi Kim je zegt dat de rui net achter de rug is , nou dan zal het toch goed komen denk ik hoor ! Of is het een heel heel eigenwijs valkje dan ? Grtjs Ann ;D ;D

Kimm

hoi ann,

ja dit is een heeeeeeeeel eigenwijs valkje ;D  ;D  ;D
en heeeeeeeeel dominant.  ;)
maar ik houd de moed er in hoor! komt allemaal wel goed. :D

groetjes kim

Dierenfreackske

Hoi Kim ....Ik heb hier ook zo eentje hoor ! Maar toch zooooooo lief ! Hihihi! Grtjs Ann

Sally

hallo Kim,

Vervelend zeg dat Happy u beet in je wang, en in je duim.
Ik kan geloven dat dat niet aangenaam is en pijnlijk.

Kenji zit ook in zo'n periode, volgens mij krijg ik daar 1 van de dagen ook eens een hap van in mijn gezicht. Want telkens ik te dichtbij kom met mn gezicht dan hapt ie daar naar.

Ik hoop dat dat gedrag van Happy over gaat hoor, want dat is niet prettig!

Groetjes Sally

Kimm

hoi sally,

ja dat deed mij erg zeer. dat was ook de eerste keer dat hij zo hard beet. ik schrok ervan. daarna heb ik hem in zijn kooi gedaan en hij protesteerde niet eens ;D 10 minuten later, toen wou hij erweer uit. gekkerd.

groetjes kim

Dierenfreackske

Hoi , Nala doet ook zo , ze is pas 4 maand , wat zou jij doen ? 
Bij mij zitten ze allemaal samen , en Nala wil altijd bij mij zijn en plots beet ze in mijn vinger he , ik ga ze volgende keer gewoon wegzetten hoor ! Dat deed verdorie wel pijn zeg ! Hahaha ....eigenwijs valkje hoor ! Grtjs Ann ;D

Kimm

hoi ann,

4 maanden :o en nu al een pitbulvalkje!
zeer doet dat he? ik had ook helemaal een punt in mijn duim staan van die snavel.

groetjes kim

Yvette

Joepie heeft me 1 keer gebeten toen ik hem net een uurtje had en sinds daarna nooit weer ook niet als hij in de pubertijd zat
Toen was hij 8 weken oud

Maar is wel heel erg pijnlijk als je valkje vrij hard bijt