16 juni 2024, 16:55:15

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Kim ik ook hoor ! Grtjs Ann ;D ;D ;D



*Manon*

Hoi Kim,

Hoe gaat het hier?

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Kim...alles ok met je en de valkjes ? grtjs Ann



Anja


Hermien

Jajaja. klik en klaar. Mooi niet. Ik heb al eens op die manier foto's gemaakt, maar als de vogels er dan wel leuk op staan, zie je van mij alleen maar mijn DRIEDUBBELE ONDERKIN  >:(
Die willen jullie ècht niet zien hoor. En dat ik wel eens een hele gekke foto zou kunnen neerzetten is niet zo heel raar bedacht. Jullie leren mij al aardig 'kennen'.  ;D

Maarrrrr, ik heb ook een pagina op Hyves. Die is gewoon openbaar voor iedereen. Daar staan slideshows van mijn vogels en andere 'gewone' albums met foto's. Je mag daar gerust gaan kijken hoor......
Voor het gemak zet ik hieronder de link.


http://hermiona.hyves.nl/


Dierenfreackske

Hoi Kim , veel sterkte meiss , grtjs Ann







Kimm

hoi hoi,

ik ben er weer. het viel erg tegen. wat een pijn gehad enzo. gister mochten de tampons en de buisjes uit mijn neus, dus dat luchte enorm op. tja en nu herstellen he. neus zit vol met bloed en korstjes, dat is geen fijn gevoel. ik ben wel erg blij dat ik weer thuis ben, want dan slaap je toch veel beter hoor. met de vogels is het goed gegaan, alleen kreeg mijn moeder happy niet in de kooi. die happy stak mijn moeder de gek aan.  het is ook eentje. bedankt voor jullie berichtjes hierzo.

liefs kim( miss piggy ;D  ;D)0

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi , kim .....dat doet erg pijn he , die tampons uit je neus halen , hopelijk heb je niet meegemaakt dat ze er andere nieuwe moesten in steken , ik heb dat ooit meegemaakt en dat was echt verschrikkelijk ! Meid , ik weet echt wat je hebt door gemaakt hoor !
Ik hoop dat je je nu toch al wat beter voelt , het zal al een opluchting zijn dat die tampons weg zijn he , om te ademen ook he ! Nou , nog veel beterschap he . Laat nu maar rustig alles genezen he ! Grtjs Ann



*Manon*

Hoi Kim,

Gelukkig heb je het achter de rug nu. Ik wens je veel beterschap en een pijnvrij weekend  :-*
Nou en Happy had je moeder dus goed te pakken.... :-\ ;D

Groetjes Manon

Gerda

Hoi Kimm,

Hoop dat je neus straks weer gewoon aanvoelt. Ik heb als verpleegkundige veel mensen gezien die een neus-septum-correctie kregen en met al die tampons in de neus en alles opgezet, dat is geen pretje! DIe tampons zijn zo lang, die hangen bijna in je keel. Raar gevoel lijkt me.

Het lijken dan kleine operaties, je voelt je wel helemaal van slag, want het is pijnlijk en lastig. Maar gelukkig meestal binnen twee weken weer normaal!

Maar lekker dat je weer bij je tweetal bent!

Liefs, Gerda

Romy

Hoi Kimm

Jammer dat je zoveel pijn hebt gehad, maar hopelijk genees je nu des te sneller!
Oh wat is Happy stout geweest  ;D Hoe is hij dan uiteindelijk terug de kooi in geraakt?

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi Kim , bij mij was het na een operatie wel erg , na dat ik op mijn kamer was , was een een stuk in mijn keel , die ze dus al na een 2 uren moesten vervangen , pijn lijk !! Niet te doen hoor ! En de dag erna weer niewe erin , vreselijk was dat , ik wou het niet zeggen voor de operatie om je de moed niet te laten zakken he ! Nu nog een beetje rondlopen met die korsten in je neus enzo , en dan ben je wel weer gewoon pijn vrij , waarschijnlijk heb je nu al niet zo veel pijn meer
Grtjs Ann



Kimm

hoi ann,

vreselijk dat ze bij jou de boel er weer in moesten doen. moet er niet aan denken zeg.
het gaat goed met mij. neus zit vol met korsten, dat is wel wat pijnlijk. de neus is dik en strak, maar ach beter dan met die buisjes en tampons erin.

hoi romy,
mijn moeder heeft happy gelokt met eten geven. en dan snel de kooi dicht doen. ;D

hoi gerda,

ja als je ziet wat er allemaal in je neus kan :o haha het komt zowat uit je hersenen zetten zeg die tampons en ook nog buisjes. maar het is een verademing dat het eruit is en ook dat ik weer heerlijk thuis ben. ik slaap erg goed, dus dat is lekker.

hoi manon,

hihi ja die happy was  niet braaf hoor toen ik weg was. toen mijn moeder dat ook vertelde was ik echt verbaasd :o
kleine donder is het. ik ben aardig pijnvrij, af en toe even weer pijn maar dat is geen drama. het ergste heb ik gehad.
ik wens jou ook een fijn weekend.

ik kan mijn 2 tal niet teveel knuffelen want soms hangen ze aan mijn neus, auwwwwwwww.
happy is ontzettend druk, ik snap niet dat hij nooit moe wordt. ja sávonds pas tegen half 10.
gister middag heb ik happy maar weer in de kooi gedaan want ik kon geen kant op. en als hij op mijn hoofd land, dan doet hij dat niet zachtjes, nee boem en meneer zit, met zijn nageltjes op mijn hoofd. niet fijn. :-\

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Tjonge, sterkte meid. Voor zó'n ingreep haal je niet even zomaar je NEUS op, hè? Maarrrr, straks heb jij vast en zeker het NEUSJE van de zalm en kun jij weer heerlijk met je NEUS in de wind lopen...
Nu even alle gekheid op een stokje! Vanuit mijn nederige zetting wens ik je beterschap toe. Met een knuf van Gabber, Goof & Silvo ben jij vast weer snel helemaal de oude.

Kimm

hoi hermien,

haha, ja ik krijg het neusje van de zalm! ;D
bedankt voor de heerlijke knuffel van goofy, silvo en gabber!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010