10 september 2025, 23:35:45

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Caroline

Echt hele gave foto's!!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi caroline,

leuk dat je ze bekeken hebt :D
dank je!

ik ga vandaag nog wat foto's uploaden van het 2tal, ze hebben gisteren weer gedouched, alleen happy had er zin in en bemmie niet ;D
ze zijn allebeide flink aan het ruien.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

Kimm

sorry maar het formaat is te groot uitgevallen :-[

Anke

Hoi Kimm,
Ik liep hier nog wat foto's achter.
Mooi hoor, ik heb ervan genoten!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Geweldig Kim. Wat een genot om ze zo te zien. Heerlijk daar kun je toch geen genoeg van krijgen vind je wel?

Groetejs Anja

Kimm

hoi anja,

hihi nee daar krijg ik inderdaad niet genoeg van. als het aan mij ligt douchen ze de hele dag ;D  ;D  ;D  ;D  ;D
maar ik vind het geweldig dat happy de smaak te pakken krijgt, echt heerlijk!

hoi anke,

dank je wel!

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Kim  ach wat lief zeg ! Je ziet ze duidelijk genieten echt he ! Het is echt een genot om naar te kijken hoor ! Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

dank je wel! fijn dat je het leuk vind :D

liefs kim

Hermien

Nou, douchen willen die van mij nog steeds niet. Afgelopen weekend heb ik ze nog nagezeten met de plantenspuit. Dat trio van mij dribbelde snel over de grond ervoor weg en ik er maar achteraan en zingen: "Het regent, het regent, de valkjes worden nat!" Daar hadden ze al heel snel genoeg van en verdwenen daarom maar weer op de kast. Jammer, want ik had ze ook nog graag leren zwemmen.......

Trouwens, Gabber, mijn oudste valk was pas jarig. Zingen jullie op hun verjaardag soms ook: "Happy birdday...?" ;D

Romy

Hoi Kimm

Super hoor hoe Happy zit te genieten! Echt een heel prachtig zicht is dat!

Groetjes
Romy

Sjaak

Ondanks de grote foto's was het genieten duidelijk zichtbaar. Heerlijk in de douche!

Dierenfreackske

Hoi Kim ...alles kids hier ? Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,
alles ok hier. ik voel mij alleen niet zo lekker. keelpijn en koortsuitslag en zo ontzettend moe, maarja gaat wel weer over.
met de vogels gaat het goed. ik was vanmiddag bemmie aan het knuffelen en happy werd jaloers en hij ging bemmie pikken. ettertje, hihi.

hoi romy,

leuk he!!!

hoi hermien,

haha ja dat zing ik ook! en trouwens, happy liep ook steeds snel weg hoor in het begin met de spuit ;D

hoi sjaak,

dank je wel!!!

liefs kim

Gerdy

Hoi Kimm,

Ik hoop voor je dat je niet echt ziek wordt..ik kan wel zaggen pak je goed in maar dat is niet zo lekker met deze warmte.

wat een mega foto's en dan bedoel ik niet alleen het formaat maar ook je schatjes..sommige kunnen zo genieten van een douche..ik heb er eentje die niet wil..maar die gaat wel in de schaal met water pootje baden..ook lekker.'

beterschap
gr gerdy