18 juli 2025, 01:28:15

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Kim, wat een prachtig schilderij hoor! En je mooie Pebbles .... :-* :-* :-*  iets wat voor altijd in je hat blijft ...

aaaaach  hopelijk kan je mooi lieve Pheebee snel naar je toe nu....fijn dat haar stoelgang beter is nu .... :D :D komt helemaal goed he ...grtjs. Ann

Anke

Hoi Kim,
Wat een mooi schilderij!!!!
Fijn dat het beter gaat met Pheebee :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Citaat van: Kimm op  2 maart 2010, 14:47:03
aan de pellets..

miki en asha op hun nieuwe speelgoed..

asha

zij vindt het leuk  :D

en mijn prachtige schilderij met pebbles hangt eindelijk :-*

Hoi Kim,

Geweldig leuk speelgoed zie ik en je schilderij is zoals eerder gezegd een plaatje, gaaf zeg dat het nu hangt  :-*

En voor Pheebee blijven we keihard duimen en ben ik blij met alle goede berichten, het zo'n lief en mooi meisje  :-*

Liefs, Karin

Caroline

Wat mooi dat je schilderij van Hermien nu hangt en wat fijn dat je eigen Pebbles er nog op staat.

Iets betere berichtjes over Pheebee .... mijn duimen draaien ook nog steeds voor haar hoor.

Leuke speelstokken .... ik had ze ook maar had hetzelfde probleem als Karin, ze werden zo volgescheten en schoonmaken ging bijna niet omdat de kleuren niet waterproof zijn.  :-\

Maar voor een bepaalde periode hebben ze er toch plezier van gehad.  ;)

KLIK HIER voor de foto's in mijn eerste boekje, op dezelfde stok.

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Zyra

Hey kim,

Jouw valkjes geven wel het goede voorbeeld hoe ze pellets moeten eten he ;D wat een lekkere bende maken ze ervan zeg :D

Die stokken zijn inderdaad erg leuk, ik denk alleen dat er ie het bij mij niet zo lang uit zou houden want ik heb wel een stel sloperts hoor ;D

Dat schilderij is echt heel erg mooi :o, en Pebbles staat er ook heel lief op. je zult wel heel blij wezen met hermien en haar schilder kunsten!

Gelukkig knapt Pheebee alweer wat op, ik moest wel even zoeken hoor want kon in jouw boekje niks terug vinden over dat Pheebee ziekjes was? of heb ik er overheen gelezen? ::)
Gelukkig gaat het alweer wat beter met haar en mag je haar hopelijk snel in je armen sluiten :)

danielle

Hoi Kim,
Wat een mooi schilderij heb je van Hermien gekregen! Een mooie herinnering ook aan je lieve Pebbles.

Mooi speelgoed heb je voor hen gekocht. Grappig he hoe ze eerst zo verbaasd kunnen kijken naar iets nieuws maar dat hun nieuwsgierigheid uiteindelijk wint  ;D .

Ik heb ook gemist dat Pheebee wat ziekjes was  :-[ , maar gelukkig lees ik nu berichtjes dat het alweer beter gaat.

Groetjes Danielle

Hermien

Hahaha, eindelijk de foto's op de speelstok. En ik zie het al, de rode schors gaat er als eerste helemaal afgebeten worden. Maar niet bang zijn, het is valkjesvriendelijke kleurstof, hoor.

Je schilderij hangt prachtig. Precies de goede kleur, hè?

Inderdaad betere berichten over Pheebee, maarrrr, niet te vroeg juichen. Ze is er nog lang niet. Natuurlijk duim ik voor haar.

Geef je knuffels maar een heerlijke tr (kn)uffel van mij en mijn beroemde 'Veertjes'.

:-*   :-*   :-*   :-*

Dierenfreackske

Hoi KIM , hoe gaat het daar ?? Ik vind het prachtig dat schilderij hoor.... fijn dat PHEEBEE het goed doet bij Sylvia
hoor, straks kan ze lekker met je knuffelen he...grtjs
Ann

☺ Pita ☺

Kimm

hoi allemaal,

bedankt voor jullie reacties  :D ik geniet enorm van het schilderij!

caroline, ik heb even in je boekje gekeken naar die stok. is inderdaad dezelfde.  ;)

met pheebee gaat het wat beter. ik hoop dat het zo doorzet hoor, want ik verheug mij toch enorm op een lief meisje erbij. pebbles mis ik nog enorm namelijk  :-\

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

bobbie

Ik las net in Sylvia haar boekje dat het beter gaat met Pheebee :D :D :D Gelukkig hoor, ik zat er echt mee.

We blijven voor haar duimen.

PS: bij mij zijn er al tig van die stokken versleten. De gaaien hebben de touwtjes zo doorgebeten. ::)

groetjes, Nel :)

Nynke

Hihi de speelstok heeft bij ons de originele kleuren ook al niet meer. Alles is naar licht gegaan.

Ook ik las dat Pheebee met stapjes vooruit gaat.
Ik zal blijven duimen voor haar  :-*

patty_dordtse valkjes

Super mooi hangt je schilderij.
en leuk om te zien dat je valkjes het naar hun zin hebben met de nieuwe speeltjes.

Het verlies zal altijd blijven als je alleen al naar de kooi kijkt.
mis lady ook nogsteeds hoor.
Valken kindjes zijn nooit te vervangen maar je kunt wel de liefde krijgen van de andere onthoud dat goed  :-*
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop

Klik op de foto voor onze website

Dierenfreackske

Hoi Kim, wij gaan allemaal samen duimen voor Pheebee, dan moet het toch goed komen he ... :) :) ;D ;Dgrtjs. Ann

*Manon*

heejjjj leuk jouw valkjes even weer voorbij te zien komen.
Leuke stokken heb je gekocht voor ze... tis altijd zo leuk om te zien als er wat nieuws is  ;) ;) hoe ze dan reageren hé... zo leuk!!

Je schilderij is prachtig  :D :D :D en gelukkig gaat het met Pheebee ook wat beter, mijn duimen blijven draaien hoor  :-*

Liefs Manon