19 juli 2025, 20:17:23

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

*Manon*

Ah nee toch Kim!!

Jeetje wat een bericht... terwijl we gisteren weer wat hoop kregen hé  :-\

Shit.... ook ik heb hier vandaag verplichtingen waar ik niet onderuit kan anders waren we samen gegaan.... jeetje wat verscrhikkelijk meis... ik denk aan je en brand een kaarsje voor jullie....

Sterkte lieverd!

Liefs Manon

Kaatje

Lieve, lieve Kim.

Ik weet niet wat ik zeggen moet en vind dit zo verschrikkelijk erg en verdrietig voor jou en voor lieve Pebbles. Weet dat ik ontzettend sterk aan je denk en ontzettend met je meeleef.

Heel veel liefs, xXx Karin

bobbie

Nee toch Kim  :o :o :o

O wat erg  :'( Wat een moeilijke gang heb je te gaan :'(

Heel veel sterkte, ik denk aan je.

Nel

Saar

Ach nee :'( :'( :'(
Lieve Kim, ik was hier al zo bang voor....
Zodra ze iets van een darmontsteking/bacterie hebben dan komen ze daar zo moeilijk vanaf :'( Ik wil je heel erg veel sterkte wensen. Uit ervaring weet ik jammer genoeg welke gevoelens je nu zult hebben :'(

Always look..

:'( kommop pebbles blijven knokken meis!

sterkte vandaag bij pebbles!
DIKKE knuffel! xx

*Manon*

Kim zal er nu wel bijna zijn... gelukkig gaat haar moeder met haar mee, dus is ze niet alleen!

Ik weet het nog zo goed.... samen met Kim ging ik mee naar Lynette om Pebbles op te halen... met oud en nieuw was Kim hier en kwam de naam Pebbles ter sprake, Kim helemaal enthousiast over de naam en terecht.... zo'n mooi valkje moet ook een mooie naam hebben..... en nu... goed een jaar later, moet ze waarschijnlijk afscheid gaan nemen van haar mooie meisje  :'( :'( :'(

Kim... lieve meis, ik denk aan je hoor  :-* :'( :'(

Saar

Gelukkig is ze niet alleen...
Ik zit hier echt met kippenvel op m'n rug... :-\ :'(
Nogmaals heel erg veel sterkte Kim.... :-*

Dierenfreackske

Hiu Kim, jeetje meiss, wat schrik ik hiervan , is verschrikkelijk meiss....Oooooch arme Pebbles, weet niet goed wat zeggen, alleen ...hoopx dat Pebbles nog verbeterd, en weer stabiel wordt, blijven hopzen, ik blijf duimen dat ze er bovenop komt, aaach, ik heb zo met je te doen, en Pebbles..........Sterkte meiss...Ann

Sanna

Ach Kim, wat erg... Ik lees het nu allemaal pas :'(. Heel erg veel sterkte.....

Liefs, Sanna

Hermien

:'(   :'(   :'(   :'(

Gerda

carco

Klik op het plaatje voor onze site!

Kimm

bedankt voor de lieve smsjes en telefoontjes.

Ik ben bij Pebbles geweest. Ik heb 2 uur bij haar gezeten, of eigenlijk andersom, pebbles heeft 2 uur lekker bij mij gezeten. Ik heb haar veel geknuffeld en ze merkte dat ik er was.
We kijken het vandaag nog even aan. Mocht zij verder achteruit gaan vandaag dan wordt pebbles in slaap gebracht.  :'(  :'(
Mocht zij de nacht nog doorkomen, dan ga ik er morgen weer heen.
Ik ga nu een kaarsje voor Pebbles branden.

Lieve Pebbles, dit kaarsje is voor jou mijn lief meisje  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

15 februari 2010, 15:58:45 #6388 Last Edit: 15 februari 2010, 16:00:28 by *Manon*
Hoi lieve Kim,

Fijn dat je bij Pebbles geweest bent, hopelijk geeft je dit nu een wat rustiger gevoel.... al blijft het heel erg spannend!

Lieve Pebbles, knok nog even keihard door meissie, zodat je weer bij je vriendjes kunt wonen en met ze kunt spelen  :-* :-* :-*

bobbie

Tjeetje, wat een ellende :-\ :'(

Go for it Pebbles. :-* Neem een voorbeeld aan Tommie, die is er ook nog steeds.

Kim, sterkte he. Ik weet waar je nu doorheen gaat en dat is behoorlijk pittig. :-\

Hier branden ook kaarsen voor Pebbles

Nel