9 september 2025, 20:42:33

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

B87

Citaat van: Kimm op 22 juli 2009, 12:22:41
ja precies, daar zit ik ook mee ::)
nee met happy en bemmie wordt het niks hoor. die hebben er geen behoefte aan.

ik hoef ook geen popje bij hun in de kooi te zetten, die overleefd het dan niet  :-[

Ow.....hmmmz.... Ja dan moet je bedenken of je 1 of 2 valkjes nog wilt. Wil je er echt nog maar 1 dan zou ik voor een popje gaan als ik jou was. Wil je er twee dan kun je mannetjes nemen. Wel zielig als 1 van de twee anders zonder maatje zit....

Denk er goed over na ;) :-*
Twee is toch leuk :D :-*

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Kaatje

Hoi Kim,

Wat een heerlijke filmpjes heb je geplaatst. Het kroelfimpje is echt ontzettend lief en wat zit Pebbles te genieten. Eigenlijk heel bijzonder als je er goed over nadenkt, wij vinden het normaal eigenlijk maar eigenlijk is het super bijzonder dat een vogel tam is en ook nog eens gekroeld wil worden  :D

En het tweede filmpje met het elastiekje was ook echt heel erg leuk om te zien. Wat knap dat ze met elastiekje en al op je been vloog. Het leek net een circus act  ;D

Je hebt echt vier lieverdjes. Ik ben echt benieuwd of het alleen een popje of een man wordt .... of twee mannen  :D

Kan overigens makkelijk, ik bedoel die van mij hebben ook met zijn vieren in de montana gezeten, ze zijn er bij toch veel uit en dutten er in principe alleen maar in  ;)

Heb genoten in ieder geval en ook hier zal ik weer wat vaker komen snuffelen  :-*

Liefs, Karin

Kimm

hoi karin!

dank je wel!
dan is het wel het beste om eerst 1 mannetje te nemen toch?
eerst kijken hoe dat gaat?

weet je: als ik terug denk aan pebbles en houdini, ach dat vond ik zo fantastisch! als ik houdini toen mocht houden, had ik er nu ook 5 gehad :D
maar dat klikte gelijk he. dus ja, er zit ook kans in dat het niet wil, maar dat hou je toch.
toch zie ik aan pebbles en asha dat ze graag willen kroelen met de mannen. dus ze hebben er wel behoefte aan in mijn mensenogen ;D
ik heb je al gesproken , maar heb je nog advies voor mij?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Peggy

Als je er toch een valkje bij gaat nemen zou ik deze keer voor een mannetje gaan. Deze komt dan toch bij je dames te zitten en wie weet ontstaat er dan wel een koppel.  Dus als ik het goed begrijp heb je 2 kooien;  een mannen en een vrouwtjes kooi ?!

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Kimm

Kaatje

Hoi Kim,

Lekker hè zo wegzwijmelen bij het idee alleen al  ;D Ik zou er gewoon heel erg rustig over na denken. Zoals, wat voor een valkje wil je graag, ... wat heeft dat valkje voor een karakter, welk valkje past het beste in de groep en dat soort dingen.

Maar dat gaat vast helemaal goed komen, daar ben ik van overtuigd. Het blijft gewoon super leuk, ik krijg ook weer allemaal kriebels  ;)

Dikke knuffel.

Liefs, Karin  :-*

Kimm

hoi karin,

ja ik denk er goed over na.
ik weet nu wel wat voor valkje het moet zijn. daar ben ik nu wel over uit.

liefs kim

Kaatje

;D ;D ;D

Super spannend in ieder geval en heerlijk om alles te overdenken hè  ;)

Liefs, Karin

Kimm

ja alleen er mee bezig te zijn is al erg leuk!

:-*

Anke

Hoi Kimm,
Jij hebt echt nieuwe valkjeskriebels ;D ;D
Ik ben benieuwd wat voor valkje er bij jou bij gaat komen :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

B87

Ik ben ook benieuwd ;D Ik zag je verbazing over de reservering van jessie, was je bijna van plan jessie te reserveren?

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Kimm

ja haha dat klopt  ;D shit dacht ik ;D

hoi anke,

ja ik ben ermee bezig zoals je weet, maar nu nog even denken ;)

liefs kim

Anke

Hoi Kimm,
Jij moet hoog nodig even in mijn boekje lezen ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi anke, had ik gedaan , maar ik snapte het niet helemaal  ;D  ;D

Anke

wahahahaha ;D ;D ;D ;D
Ik ook nog niet ;)
Ik wacht op een antwoord van Karin (daar komt Timo vandaan)
Hopelijk heb ik dan meer duidelijkheid.
Groetjes Anke