17 juli 2025, 23:01:24

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi Kim,

jemig wat balen weer... tja wat de oorzaak kan zijn... het hoeven toch niet persé muizen te zijn... misschien dut ze in en verliest ze haar evenwicht op de ene of andere manier, of gebeurt er iets in de andere kooi en is ze gewoon wat schrikachtig!!

Hoe is het nu met haar?
Geef haar maar een knuffeltje van me, de arme schat!!

Liefs Manon

Gerdy

jeetje Kimm dat is echt balen ..en weer Asha  je schrikt je helemaal de blubber en meer als proberen om ze rustig te krijgen kan je niet.

geef Asha maar een zacht knuffie van me en voor jou natuurlijk ook..

ondanks alles toch een fijne zondag.

gr gerdy

Anja

Jee Kim,

Wat een toestand weer. Wat erg dat het nu weer Asha is. Weer haar vleugel.

Ik hoop dat het nu rustig blijft bij je. Heel veel sterkte en geef haar maar een extra kroel van me.

Liefs,

Anja

Kimm

dank jullie wel allemaal!

Het gaat goed met asha! gelukkig maar.

ik heb nog een lief filmpje van Pebbles, kijk maar :D

en er komen nog wat foto's.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

De volgende foto's'heb ik gemaakt met mijn nieuwe mobiel.
nou ze zijn niet slecht toch?

Kimm

en hier pebbles ( met gewone camera) aan het gewicht heffen met een blad.

liefs kim

Kimm

Kaatje

Hoi Kim,

De foto's gemaakt met je nieuwe mobiel zijn hartstikke mooi geworden  :-* Fijn dat het met Asha alweer iets beter gaat en wat een ontzettend lief filmpje heb je geplaatst !

Leuk weer om je valkjes te zien, altijd leuk al die foto's  :-*

Liefs, Karin

Hermien

Gaaf filmpje hoor. Zo heb ik hier DRIE kroelkonten. Ik kan er mijn avonden wel mee vullen. Silvo is de laatste tijd ook weer helemaal in the mood for love....

Foto's met je mobieltje zijn nog scherper dan die met je gewone camera. Fijn, dat het met Asha ook weer beter gaat.\

Zelf heb ik trouwens sinds een paar weken een klein lampje bij de volière. Niet een stekker- of nachtlampje, maar gewoon een klein glaasje met gedimpd bolletje. Bij Blokker gekocht. Het geeft nl. veel meer licht dan een nachtlampje en toch weer niet zoveel dat de hele kamer verlicht is. Ik zal er eens een foto van maken. Het houdt de paniek niet tegen, maar ik hoop dat bij paniek ze nu veel sneller bedaren omdat ze meer kunnen zien.

Pfffff. Lang verhaal weer......

Kus je kids maar van mij.

BaUkJe

Lief filmpie! En een mooie foto's maakt je nieuwe mobiel! Leuke foto's! Kon die Arie van ons maar zo lekker kroelen maar nee helaas :(

Marian

Hey Kimm,

Fijn dat het weer beter gaat met Asha :D
Wat een lekker kroelfilmpje :-*
Oh ik vind dat ook zo heerlijk om te doen ;D
Je mobiel maakt mooie foto's hoor 8)

Fijne avond, Marian

Kimm

hoi marian,

leuk he dat kroel filmpje :D ze hield ook niet meer op hoor! heerlijk!
ja ik vind ook dat mijn mobiel goede foto's maakt. ik heb net ook weer veel geschoten. een beetje experimenteren ermee.

hoi baukje,
ik ben ook blij met dat gekroel van pebbles. maar ze heeft niet altijd zin hoor! ;D  ;D

hoi hermien,

dank je. ik zou inderdaad graag zien wat voor lampje jij bedoeld.

hoi karin,

dank je wel :D
ja met asha gaat het goed gelukkig. sterke meid!
Ik vond het ook leuk om even weer foto's te maken :D

liefs kim

Sally

Hi Kim

Wat erg dat er weer Paniek is geweest daar, en dat juist Asha weer haar vleugelpennen kwijt is. Zo zielig.
Maar goed is ze sterk en gaat het toch best goed met haar he? Toch?

Wat een super schattig filmpje van Pebbles zeg! Lekker kroelen, echt super e! Lekker genieten :D

En je foto's zijn ook heel erg mooi. Je nieuwe mobieltje trekt mooie foto's ;)

Groetjes Sally

Caroline

SUper dat Asha zo snel weer is opgeknapt.  :D

Hele mooie foto's, Happy staat er inderdaad mega super scherp op, mooie kwaliteit voor een mobieltje.  :)

Filmpje kijk ik morgen even .... alles slaapt hier al.  8)

Liefs van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Kim , he , wat een toestand met Asha die weer in paniek was, ik ben blij dat ze al weer opknapt hoor! Knappe meid.
Wat heb ik genoten van je mooie en heerlijke foto's , een mobieltje of niet , dat maakt niet uit voor mij hoor, als ze maar goed gemaakt zijn, dat ligt meestal niet aan het toestel maar aan die gene die de foto's maakt hoor! In ieder geval vind ik ze schitterend, blij om nog eens je valkjes te bewonderen, hihi! Grtjs Ann