17 juli 2025, 10:57:58

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi hoi, whaaaauuuuuuw 18 veren is heel veel he, heeft hij er niet te veel last van? Waarom zo veel eigenlijk? Grtjs Ann

*Manon*

Hoi hoi Kim,

Hoe is het vandaag met Happy, kan hij er aan wennen dat hij zo veel veren mist??

Kimm

hoi hoi,

met happy gaat het erg goed.
waarom 18 veren??? omdat hij anders geen vliegpennen terug krijgt. dan blijf hij met die stompies zitten en dan heeft hij te weinig steun.
Nu komt gewoon alles weer terug.
2 zijn er blijven zitten. eentje die al lang was en eentje die in de groei zit.

hij probeert niet te vliegen.
ik neem hem overal mee naar toe. slaapkamer,douche, keuken en op de bank bij de tv. dat gaat prima!!
Hij is gewoon fit en heeft nergens last van. geen pijn ofzo hoor. ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , aha , daarom dus  veren , nu kunnen ze allemaal weer mooi gelijk aangroeien he! Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren eer hij al zijn veren terug weer aangegroeid heeft, maar dat zal wel snel zijn hoor! Ann

Gerdy

Hoi Kimm,

wat fijn dat het allemaal goed is gegaan met happy..18 veren ..daar schrok ik ook wel eventjes van..ik hoop dat ze allemaal weer snel aangroeien en dat Happy weer snel de boel onveilig gaat maken met zijn gevlieg.

gr gerdy

Kimm

ik hoop het ook hoor!
binnen nu en 3 weken heeft hij alweer nieuwe veren. dat gaat zo snel.  :D dan kan hij eindelijk weer vliegen en happy zijn. Hij heeft al zo lang niet kunnen vliegen ;)

*Manon*

fijn Kim, dat Happy nergens last van heeft en inderdaad, straks scheert hij je over je hoofd alsof hij nooit anders gedaan heeft.... heerlijk weer voor hem... even de vleugels uitslaan  :D

Romy

Hoi Kim

Ik ben ontzettend blij dat Happy geen last heeft van het veren trekken. Want 18 veren zijn natuurlijk niet niks.

Oh wat zal Happy happy zijn als ie weer kan vliegen zonder neer te storten! Ik kijk al uit naar het  moment dat ie een eerste rondje doet  :D

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi Kim , hoe is het daar met Happy en de andere 3 valkjes ? Ik hoop ook voor je dat hij snel zijn mooie verenpak heeft ,  duim dat er snel nieuwe komen , grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

het gaat hier goed!
met happy gaat het ook goed. ik denk dat hij wel weet dat hij nu niet kan vliegen. meneertje gaat nu gezellig overal met mij mee.

als hij nieuwe veren heeft zal ik daar een foto van maken.

liefs kim

Kaatje

Hoi Kim,

Even bijlezen hier hoor  ;) Super van je meid dat je Happy verlost hebt van zijn stompies. Nu kan alles lekker aangroeien en kan hij straks weer lekker vliegen en meekomen met de rest !

Nu kan hij lekker met jou overal mee naar toe, dat is voor hem, maar ook voor jou heel erg gezellig. Ook ben ik ontzettend blij dat Happy zo veranderd is nu je ook zo'n heerlijk kwartet hebt. Wie weet komen er bij jou ook ooit donsjes en is Happy een hele goede papa  :D

Dikke knuffel,

Liefs, Karin  :-*

Kimm

hoi karin,

whaha ik lig hier in een deuk, want ik zie happy nog niet eens als papa ;D  ;D
hij is zelf nog een puber, hihi.
maar het zou wel leuk zijn zeg als dat ooit zover komt. maar dan moet hij toch wel gaan wipwappen met 1 van de popjes. dat doet hij denk ik nooit  ::)  ::)
maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit,dus ik weet maar nooit he hoe zich het nog gaat ontwikkelen. ;)

ik denk zeer zeker dat ik happy een dienst heb bewezen met het trekken van de veertjes. nog een paar weekjes en hij zal weer kunnen vliegen. oh wat zal hij blij zijn denk ik :D

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Kim, hij zal zeker blij zijn als hij weer kan vliegen ,  zijn veertjes komen wel snel weer terug hoor! Veel succes, grtjs Ann

Gerdy

toch goed dat je het hebt laten doen..die veertjes trekken..tuurlijk is het niet leuk om te laten doen maar voor Happy wel beter.
straks scheert hij weer vlak over je hoofd.

gr gerdy

Hermien

Voor het geval Happy nog op herhaling moet voor zijn brevet, dan  kan hij altijd bij mijn 'Vliegtuig' terecht voor extra lessen, hoor.

;D   ;D   ;D   ;D