9 september 2025, 01:50:42

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Gerdy

kon je daar niet ff snel een foto van maken..

Kimm

zal ik de volgende keer doen ;)  :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hermien

He kimm, is goed hoor. Als jij belt is het voor mij nl. ook gratis! En in het weekend neem ik zelfs al vóór 20.00 uur op. Doordeweeks niet, omdat ik dan net aan koken ben of het eten net op tafel staat. Altijd is er wel iemand zo slim om te bedenken dat ik rond etenstijd wel thuis zal zijn. Maar ik laat mijn diner nu niet meer verpesten en beantwoord van ma t/m do. na 20.00uur de telefoon pas. Vrijdag ben ik er gewoon de hele avond niet en in het weekend mag iedereen bellen op de tijd die hij/zij leuk vind.

Dus tot fnafut en eet smakelijk bij je moeder. Geef haar maar een warme knuf van mijn 'Vliegtuig'.

;D   ;D   ;D   ;D

Dierenfreackske

Hoi Kim , smakelijk eten bij je moeder hoor! Geef haar van mij ook maar een knuff. grtjs Ann

Hermien

Moeder heeft roet in het eten gegooid. Geen idéé waarom, zelf geef ik de voorkeur aan een ietsiepietsie zout als het aan de flauwe kant is.
Maar misschien hoort het wel bij het dieëet...... :P

Kimm

Kaatje

Hoi Kim,

Hahaha, ja dat knagen herken ik als iedereen hier met valkjes  :D Ze hebben werkelijk van alles om mee te spelen maar juist andere spullen waar ze niet aan mogen komen werken als magneten op ze en ze vreten hier dus ook letterlijk het kalk uit de muur als ze de kans krijgen  ;)

Op elke hoek zit een hoeklatje omdat anders het behang eraan gaat, het snoer van de adapter van mijn laptop heb ik helemaal in de kabelgoot moeten proppen omdat daar ook alweer 2x aan geknaagd was !

De cage waar mijn externe harde schijf inzit heeft haast geen rubber lipje meer, althans, het lijkt niet meer op een lipje. Mijn kleding is niet veilig en als ze de kans krijgen slopen ze mijn ritssluiting !

Wil je nog meer weten !? Oja mijn antieke klok van bijna 90 jaar is kaal gevreten. Kaarten die ik heb gekregen vreten ze ook kapot, boeken, tijdschriften, fotolijstjes en mijn nieuwe mobiel werkt ook als een magneet.

Het zijn gewoon een stelletje slopers eerste klas, hehehe !

Daarom ben ik waarschijnlijk ook zo gek op ze, ondanks dat dit allemaal niet mag natuurlijk  ;)

Fijne zondag meid  :-*

Liefs, Karin

Kimm

nieuwe foto's..

bemmie met een sloopballetje

pebbles met rode peper, feest!

en pebbles lekker kontje opwarmen!

dit was het :D

Anke

Hoi Kimm,
Wat een leuke, gezellige en mooie foto's heb je geplaatst!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Marian

Hoi Kimm,

Wat een leuke foto's :D
Die sloopballetjes die geef ik hier ook ;)
Jeetje al die verhalen over alles slopen, dat heb ik hier nog niet zo meegemaakt....gelukkig :P......maar zou daar ook niet zo blij mee zijn :o
En nu ze met z'n drieën zijn, merk ik wel dat het wat complexer is allemaal ;D
Erg leuk om te zien hoe het hele zooitje op elkaar reageert ::)
Indy zit nog apart in een kooi, maar dat vindt ze niet zo gezellig volgens mij :-\......is toch wel eens erg onrustig en gaat de hele kooi door :(
Maar goed, het is ook nog maar de 2-de dag :D....nog even zo aankijken en anders zijn er vast andere oplossingen 8)

Fijne zondag, hihi ook voor je slopers :P
Groetjes, Marian

Kimm

o mijn god :o er heeft er eentje hier bloed in de ontlasting.
nu kijken wie het is, ik ben bang bemmie  :o  :o  :o

of komt het door de rode peper????

Hermien

He bah, Kimm.
Het zal toch niet waar zijn? Als het nou één van de popjes was geweest zou je kunnen denken aan haar maandelijks valkparkietperiodiekje? Hebben ze dat eigenlijk wel....?  Of misschien toch van de rode peper? Meid, ik hoop echt dat er niks mis is, hoor!

Laat je het ons nog weten?

Kus.

Kimm

volgens mij vergis ik mij en is het oranje  ::)  ::)  ::)

Kimm

het is niet bloederig. sorry voor de paniek ;)
ik denk dat het door de rode pepers komt. pfffffffffffff