9 september 2025, 01:50:30

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Kim, het is te proberen he  :-\ :-* :-* :-*

Kimm

hoi jeanine,

dank je wel ;)

eigenlijk wil ik gewoon weten dat als ik zijn veertjes ga trekken, dat hij dan niet gaat bloeden.
dus als ik het fout doe, gaat happy dan bloeden????
dat is eigenlijk mijn vraag.
maar helaas heb ik nog geen duidelijk antwoord hierop en daarom heb ik het ook nog niet gedaan.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Hey meis,

Als jij de vleugel goed vast houdt en de veer met een flinke korte ruk met de richting mee trekt kan er niks gebeuren en zal het ook niet gaan bloeden, dan sluit het veerschachtje zich meteen.

Knik jij de veer om en dan ook nog eens tegen de vleug in zeg maar dan kan hij breken en krijg je een zogenaamde bloedpen. Een afgebroken veer met een open bloedkanaaltje .... uiteraard blijft deze dan bloeden tot je het afgebroken stompje verwijderd hebt.  ;)

Maar .... is het eigenlijk niet altijd zo?? ???

Je vraagt: als ik het fout doe ....

Bij alles wat je fout doet, kan het fout gaan.  ;)

Als je nageltjes knipt en jij doet het fout gaat het bloeden.

Als je hem met volle hand pakt en je doet dit fout, kan je een veer knakken/breken en kan het gaan bloeden.

Als als als ....

Als jij het goed doet, kan er niks fout gaan.  ;)

En als ik heel eerlijk ben, ben je zelf op dit moment zo erg onzeker dat ik het zeker nog even uit zou stellen.  ::)

Probeer eerst jezelf hierin te vertrouwen en zet daarna pas de stap.  :)

Zo deed ik het ook. Ik moest gaan voeren met een kropnaald zo vertelde Dr. Feldkliniek. Nou echt niet, never nooit!!!!

Tot ik mezelf steeds meer vertrouwen hierin gaf, 's middags ging ik de kropnaald kopen maar legde hen nog weg, ik was er nog niet klaar voor en 's avonds toen de kindertjes op bed lagen en Ed met de honden was wandelen ben ik er heel rustig voor gaan zitten. Ik vertrouwde mezelf.

Als jij op dit punt komt, zou ik als ik jou was de veertes durven trekken .... zolang ze zo twijfelt, zou ik het niet doen, echt niet.

Hele fijne zondag, liefs Caroline

PS. woonde je maar niet zo ver weg, dan kwam ik het even voor je doen.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

bedankt voor dit duidelijke antwoord! :D
inderdaad ben ik nu wat onzeker, maar dat komt zeker goed.
ik weet nu hoe en wat ik moet doen en ik zal het pas doen als ik zeker ben ;)

weet je, toen met tara van manon, twijfelde ik geen moment en ik trok die veer er uit, dus ik kan het wel.

bedankt,

liefs kim

Caroline

Tuurlijk kun jij dat .... wacht gewoon even het moment af, jouw moment en dan komt het helemaal goed.  :D

Trusten voor straks.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Kim, gewoon doen he meiss, met zo'n goede instructeur kan er niets verkeerd gaan toch? Veel succes , het gaat je vast lukken hoor, grtjs Ann

Kimm

inderdaad ann! daar heb je helemaal gelijk in ;)

:-*

Dierenfreackske

Hoi Kim, wanneer ga je het veertje eruit trekken, morgen of maandag?  Natuurlijk heb ik daar gelijk in  ;D ;D ;D ;D grtjs Ann

Kimm

;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D

Kaatje

Hoi Kim,

Ik dacht eens even kijken of ik ook wat leuks kan maken voor de verandering van je boekje  ;)

Ik hoop dat je het mooi vindt  :D

Liefs, Karin

Kimm

ohw lieve karin  :D   :D
wat gaaf zeg!!!!!!!!!!! hij is echt super mooi en vrolijk!!!!
knap van je hoor!

dank je wel  :-*  :-*  :-*

`liefs kim

Kaatje

Hoi Kim,

Ik ben heel blij dat je hem gaaf vindt  :D  :D

En héél erg graag gedaan  :-*  :-*

Liefs, Karin

Kimm

kijk karin, ik heb m gelijk in gebruik :D  :D  :D

wat een verassing en wat lief van je!!!!!!!!!!!!!!!!

:-*  :-*

Kaatje

Hij staat ook echt super en leuk om te zien dat je hem gelijk in gebruik hebt genomen  ;D

Ik had zin om iets leuks te maken voor iemand die in ieder geval een kwartet moet hebben en moest daarbij gelijk aan jou denken  :-*

Uiteraard hoopte ik dat je de verrassing leuk zou vinden, en tada, nu is hij al in gebruik  ;) Zelf vind ik hem ook heel erg mooi geworden en lekker fleurig  ;D

:-* Karin

Hermien

Hé Ki,mm, laat je door een halve gare uit Krimpen a/d IJssel niet gek maken joh! Jij kunt best veren trekken zonder dat het fout gaat! En met zo'n nieuwe prachtige door Kaatje ontworpen handtekening heb je toch ook weer meer zelfvertrouwen gekregen......