22 juli 2025, 00:52:33

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

mijn moeder komt zo met een vergrootglas, ik hoop dat ik het dan wel kan zien...

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

caroline, heb je een tip hoe ik het kan vinden? het zit natuurlijk onder de veren..

Romy

Hoi Caroline

Dit was even een noodoplossing die ik voorstelde, om het bloeden nu in ieder geval al te doen stoppen.
Uiteraard moet de afgebroken pen wel uitgetrokken worden, anders gebeurt het bloeden steeds opnieuw en opnieuw  :-\

Kim,
Misschien kan je vragen dat je moeder het valkje vastneemt en dat jij dan haar vleugel kan onderzoeken waar de afgebroken pen juist zit.
Behalve véél geduld, kan ik je verder geen raad geven...  :-\

Sterkte!
Romy

lynette

Hoi Kim

Wat een naar nieuws lees ik. Arme jij en arme Asha.
Een hele stevige knuffel voor jou  :-* Ik hoop dat je snel de veer gevonden heb.

:-* Lynette  

En ondanks de zorgen on de valkjes toch een fijne 2e kerstdag gewenst.

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Kimm

lynette dank je wel!

ik kan het niet vinden, maar volgens mij is het bloeden gestopt.

pfff ik word hier niet goed van...

Gerda

Hoi Kim,

Wat je kan doen is het volgende:

Vind het stukje veer.
Houd met een pincet de veer vast.
Laat Asha opvliegen.
Doordat ze weerstand voelt laat de veer los (schrikrui)
Dit is een methode die werkt bij staartveren (niet bij vleugelpennen).

Maar als het nu gestopt is met bloeden, is het misschien goed gestold. Dus ik zou haar lekker warm zetten en goed in de gaten houden. Anders gewoon de veer verwijderen.

Het erg vervelend voor je, je maakt je zorgen en weet niet meer wat nu het beste is.
Veel liefs en sterkte. Hoop dat de zorgen nu een beetje achter de rug zijn.

Liefs, Gerda

Kimm

hoi gerda,

ik had de veer eral uit maar volgens mij zat er nog een stukje huls omdat het ook bleef bloeden.
ze zit er nu zelf steeds aan. het bloed druipt er niet meer uit.
dit gaat om tara ;) het zusje van asha.

asha is nl ook niet lekker. heet onverteerde zaden in haar ontlasting na een paniekaanval in de kooi gisternacht.

bedankt voor je reactie.

ook caroline en romy bedankt :-*

sabine

:o O wat vervelend alle maal. Ik leest het nu pas omdat ik vanaf gistermiddag tot 13.00 uur aan het werk was.
Hopelijk is het bloeden nu verholpen. Bij je eigen valkje vind je het vervelend maar bij een loge zal je het nog vervelender vinden. En dan heb je Asha er ook nog bij die er nog slechter aan toe is  :( . Ik leef met je mee! Ik weet hoe het is om je ernstig zorgen te maken om je schatje. Hopelijk knap ze snel op want pap geven valt ook niet mee. Heb je nog iemand die je kan helpen?

Heel veel sterkte ermee, hopelijk kan je nog genieten van je kerst.  :-*

Liefs Sabine

Kaatje

Hoi Kim,

Ik heb je hele verhaal gelezen, jeetje meid wat verschrikkelijk vervelend dat de paniekaanval die 's nachts plaats vond zoveel ellende heeft veroorzaakt  :'(

Hopelijk gaat het met Asha weer heel snel de goede kant op en knapt ze weer heel snel op ! Gelukkig lees ik net dat bij Tara het bloeden gelukkig gestopt is, wat een schrik zal jij gehad hebben  :(

Hou de meisjes maar goed in de gaten, maar in betere handen kunnen ze nu niet zijn en geef ze maar een hele dikke knuffel van Paco en de meiden, jij krijgt een dikke knuffel van mij  :-*

En ook hier wens ik je nog een heel goed weekend en een goede jaarwisseling  :-*

Liefs, Karin

Hermien

Pfffffffffffffffffffff. Ik sluit me helemaal aan bij Kaatje en geef je nogmaals een dikke knuf van mijzelf en die is helemaal alleen voor JOU bestemd!

Caroline

Sorry, ik was er niet meer.  :-[

Gelukkig was je niet alleen heb je steun voldoende hier gehad.  ;)

Hoe is het nu met je beide meisjes??

Sterkte en liefs, Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Pfffff Kim, wat heftig hier allemaal....
Ik weet niet waar je uithangt. je bent offline, maar ik ga je bellen.

Je doet het goed hoor meis..... maar wat stress bij jou.
Ik bel je effe  :-*

Kimm

hoi allemaal,

met tara gaat het goed. het bloed is mooi opgedroogd. zelf heeft zij nergens last van. wel zit ze af en toe aan haar vleugel.

van asha kan ik nog weinig zeggen.

manon, fijn je gesproken te hebben ;)

liefs kim

Marian

Hoi Kim,

Oh wat naar wat er allemaal afgelopen dagen is gebeurd :(
En wat fijn hoe je bent geholpen hier :)
Ik hoop dat Asha goed gaat opknappen en dat het bloeden blijft stoppen. Aan je goede zorgen zal het niet liggen :)
Sterkte!

Groetjes, Marian

Kimm

hoi marian,

dank je wel.

ik moet zeggen dat ik er nu misselijk van ben. je maakt je toch de hele dag zorgen he. dus ik lig er optijd in vanavond.
ik hoop dat ik morgen goede berichten over asha kan brengen.

liefs kim