18 juli 2025, 13:31:01

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi hermien,

ja dit geeft mij zeker weer vertrouwen! een goed gevoel :D
nee ik heb nog geen plannen voor de kerst.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

sabine

Hoi Kimm,

Leuk om te zien dat Happy en Bemmie nu zo goed met elkaar om gaan.  ;D  Word alle moeite toch beloond. Nu alleen nog Asha! En je hebt de drie musketiers.  ;D

Groetjes Sabine

Anja

Hoi Kim,

Heerlijk is het toch als het goed gaat hè. Dat maakt het genieten nog fijner.

Mooie foto's heb je weer geplaatst hoor.

Liefs Anja

Dierenfreackske

Hoi Kim , wat fijn van Happy dat hij nu zo goed opschiet met Bemmie , Wat een kanjers he , en Asha is super super lief ook , grtjs Ann

Kaatje

Hoi Kim,

Het was alweer een tijdje geleden en heb echt wel een stukje bij moeten lezen ! Maar ik ben dan ook op hele mooie foto's getrakteerd ! Wat een gave speeltuin heb je gekregen, volgens mij vind Happy de speeltuin het leukst en hij is ook werkelijk schitterend zeg  :-*

En Bemmie kan Happy nu de baas als het moet, wat ontzettend goed nieuws is dat en wat zal jij blij zijn ! Bemmie mag zelfs in Happy zijn kooi uit zijn bakje eten, nou dat zegt wel een hoop hoor, ik ben echt super blij voor je  :D

Wat balen van je olielampje, dat dit zo is gaan walmen ! En ja, roet is vreselijk smerig spul wat je heel moeilijk weg krijgt  :( Gelukkig hebben jullie zelf er niks aan overgehouden, wat een rommel zeg !

Gelukkig heb je al te horen gekregen dat je huisje in ieder geval opnieuw geverfd gaat worden en dan is alles weer lekker wit !

Hele leuke foto's ook van Happy, Bemmie en Asha, je hebt een heerlijk en heel mooi drietal  :-*

Dikke knuffel voor jou !

Liefs, Karin

Kimm

hoi karin,

ja het gaat hier geweldig! en ik ben er ook super blij mee zeg!
geen frustraties meer :D

komend voorjaar ga ik inderdaad de boel hier opnieuw verven. inderdaad wat een smerige troep is dat zeg! bah.

hoi ann,
ja wat een kanjers he!

hoi anja,
dank je wel!

hoi sabine,
leuk dat je hier even komt lezen! het gaat goed met het 3 tal! echt fijn hoor!

liefs kim

Kimm

trouwens kan het zijn dat asha nu al in de rui is? is dat niet te vroeg  ???

liefs kim

Kaatje

Hoi Kim,

Paco ging ook heel vroeg in de rui en de meiden ook eigenlijk wel, het zou goed kunnen dat Asha in de rui is ! Echt fijn om te lezen dat er geen frustraties meer zijn en het geweldig gaat, ik ben heel blij voor je  :D

En straks in het voorjaar lekker een schoon geverft huisje !

Geniet er maar lekker van !

Liefs, Karin

Kimm

hoi karin,

bedankt voor je antwoord. want ik vind overal kleine veertjes en ze zijn niet van bemmie. en asha is nog maar 4 maanden oud.

liefs kim

Caroline

Klopt hoor .... met een maand of 4-5 krijgen ze een soort puberruitje waarbij de alleen de kleine veertjes verliezen en later, 8-10 maanden krijgen ze dan de grote rui waarbij ook de slagpennen en staartveren voor de eerste keer verwisselen.  ;)

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi caroline,

o fijn ik dacht al dat is vroeg!
hihi een puberruitje, grappig zeg!
inderdaad liggen er kleine veertjes van haar. och de schat, ze begint groot te worden ;D

liefs kim

sabine

Kleine meisjes worden groot  ;D
Dalijk is het een echte damen. Die vast wel leert om van zich af te bijten.

Kimm

bemmie vliegt mij momenteel overal achterna...
zal hij mij ook al als partner hebben uitgekozen???

het is wat met die heren zeg.

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Kim , het kan dat ie in de rui is hoor , hier zijn ook verschillende valkjes in de rui hoor , al zitten ze niet binnen
maar dat is hetzelfde denk ik , de ene is al vroeger dan de andere he ,  fijn dat het zo goed gaat met Asha en Bemmie en Happy hoor , grtjs Ann