16 juli 2025, 09:53:06

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Caroline

Citaat van: Anke op 29 november 2008, 12:49:09
Hoi Kimm,
Gefeliciteerd met je verjaardag.
Speciaal voor jou
Klik
HIER
Groetjes Anke

Echt heel erg gaaf, Anke!!!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Hermien

Ik had hem eerder al eens gezien. Kwou wel dat die van mij dat zo konden..... ???  :o  :(  ;D

Kimm

hoi allemaal,

bedankt voor jullie felicitaties!!!!!!!!!

anke, geweldig hoor ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

oja, mijn zwager heeft een hele mooie speeltuin gemaakt voor mijn 3 tal. ik zal morgen er even een foto van maken. ik ben er zooooooooooooo blij mee!!!!!

liefs kim

Dierenfreackske

Whaaaaaaaaauuuuuuw leuk , een speeltuin voor de valkjes , ik kijk er al naar uit om het te zien met de valkjes , hihi !
Super ! Grtjs Ann

Falcon

hoi kim,

gefeliciteerd.. ;D

Kimm

Gerdy

een hele fijne dag vandaag

liefs gerdy

sabine

29 november 2008, 18:18:56 #3068 Last Edit: 29 november 2008, 18:21:34 by sabine
Gefeliciteerd met je verjaardag[move]

Dierenfreackske

Hoi Kim , hoe is het met de valkjes ? Hebben ze los geweest vandaag op je verjaardag ? Een hele fijne avond nog he en wordt er lekker gefeest daar of is het eerder gewoon rustig gezellie ook ! Grtjs Ann

Kimm

de valkjes zitten nu op een andere kamer. op dit moment zijn ze los. ik heb ze vandaag niet in de woonkamer, want dat vond ik te druk voor ze.

vanavond nog visite. erg leuk hoor, maar wel druk. haha dat ben ik helemaal niet meer gewend!

liefs kim

Dierenfreackske

Hahhahaaaaa , lekker druk daar , wat gaaf dat de valkjes ook rustig in een andere kamer gewoon los mogen , dat vinden ze vast heerlijk zo ! Maak er nog een fijne avond van he meiss en morgen  , is het lekker uitrusten op zondag ? Hihihi ! Of ik stel te veel vragen ?? Je moet gewoon negeren als ik te veel vragen stel hoor ! Knuffie Ann ;D ;D

Kimm

nee hoor, ik vind het wel leuk dat je vragen steld!!!

morgen lekker uitrusten inderdaad.
ja hoor de valkjes mogen van mij overal los. op deze kamer vermaken zij zich ook wel voor een dagje, alhoewel ze er niks van begrijpen ;D haha
ik heb ze net even weer wat groente gegeven. asha zat al lekker te smullen. de andere 2 heren hadden het te druk om met mij te slijmen ;D  ;D

liefs kim

Dierenfreackske

Hihihi , ja ok , wat fijn dat Asha lekker zat te smullen van de groentjes die je gaf , hier vinden ze het ook heerlijk om te smullen hoor ! Dat weet je ondertussen al he , fijn dat het goed gaat met Happy , Asha en Bemmie , ja van slijmen kennen ze alles he , ik ken dat hoor ! hihi , leuk toch voor ze , grtjs Ann

O ja , ik had je vergeten een verjaardagskaart te sturen dus deze is nog voor jou , grtjs Ann

Kimm

dank je wel ann!!!! dikke knuffel :-*