17 juni 2024, 01:59:52

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Kim , dat is waar , Manon doet het heel goed , nu alleen Happy weer bijkomen dan zit het helemaal goed hoor meiss.
Knuffie Ann



Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

Hoi Kim,

Weet je al iets meer over Happy?
Duim voor je dat hij weer een heel mooi gewicht krijgt :-*

Liefs Jeanine

Wilma1

Citaat van: Kimm op  7 november 2008, 22:51:47
hoi wilma,

dit is de eerste keer dat hij is verplaatst, nog nooit eerder ;)

liefs kim


Ik zeg het een beetje "beroerd" zie ik nu  ::) Ik had gelezen dat het de eerste X is.

Wat ik meer bedoel, ben je niet bang dat hij zijn nieuwe omgeving fijn vind zich erin kan "nestelen", met zijn nieuwe vriendjes.

Dan terug naar jou gaat en zich mss verward, verdrietig kan gaan voelen ???

Mss denk ik wel te emotioneel hoor  :-\ ik zou zelf de dieren dan laten waar ze zijn, als ik zie dat ze gelukkig zijn, ook al vind IK het niet leuk.

Het lijkt míj vreselijk ergens te worden weggehaald, waar ik net gewend ben. Maar met vogels is dat vast anders ???? Ik zie het vaker, dat wat jij hebt gedaan nodig is.

Begrijp het niet verkeerd, want ik bedoel het goed. Kan me voorstellen dat je Happy graag terug wilt als een HAPPY valkje  :D ;)

Ik denk mss te veel vanuit mijn situtie toen, dat ik ze weg moest doen en sommige niet meteen op 1 plaats konden blijven.

Ook die zijn inmiddels HAPPY bij hun nieuwe baasjes hoor  ;)



Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kimm

hoi wilma,

nee ik snap je wel hoor. maar het is niet de bedoeling dat happy bij manon blijft.
en inderdaad is het voor happy ook verwarrend als hij weer terugkomt. maar als hij de boel hier herkent dan zal dat wel meevallen denk ik.

deze aktie van manon en mij is puur om te kijken hoe happy zich daar gedraagt en of wij zijn gedrag kunnen doorbreken.
en manon wil happy ook niet houden ;)

als happy terugkomt dan zal hij niet weer gaan verhuizen, dit was eenmalig. het is niet de bedoeling om hem overal heen te plaatsen.
dit aanbod kreeg ik van manon en ik vond het een goed idee om het uit te proberen ;)

stel dat happy echt helemaal gelukkig bij manon zou zijn en happy daar een vriendinnetje zou hebben en manon happy zou willen houden, ja dan zou het wat anders zijn.

liefs kim


Hoi jeanine,

vandaag weet ik nog niet wat zijn gewicht is, maar ik hoop dat het stabiel is. dank je!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Wilma1

Ik snap het Kim, maar ik denk altijd meteen verder  :P kan soms naar zijn  ::)

Ik hoop dat Happy snel weer terug is en hij zijn leven in goede orde oppikt bij jullie  :D ;)


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kimm

dat geeft niet wilma hoor, het is gewoon goed dat je meedenkt, dat vind ik prima :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hoi Kim,

Kwam even gedag zeggen. ;)

Ik hoop dat Happy snel weer 85 of zelfs 90 gr mag wegen!!

Manon doet het heel erg goed hoor!!

Groetjes Sally

Gerdy

Happy eet nu toch beter als in het begin toen hij bij Manon kwam?..dan zal het gewicht echt wel aankomen..maar ik kan me voorstellen dat jij je zorgen maakt
wel positief blijven hoor..ik ga voor happy duimen dat die donder nu meer gaat eten

*Manon*

Hoi hoi lieve Kim,

Ik heb een verrassing......................................

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

Kijk naar mijn 'net uit bed' look....

Kroelen met Happy  ;D

Happy woog vanmorgen 76 gram, gisteren woog ie ook minder dan eergisteren he, terwijl hij toch gisteren goed gesmuld heeft van het lekkers.... macaroni, bieslook, kiwi en brood  :-\
Ik denk dat hij erg moet wennen hier.
Wat me opvalt....: Happy accepteerd de andere valkjes en is ook nieuwschierig, maar als hij even de kans krijgt, zit hij alleen of bij mij.
Hij is meer gericht op mensen en vind valkjes 'eigenlijk' niet zo intressant.
Nu heeft hij heel veel valkjes om zich heen en hij lijkt zich er mee te verzoenen, maar kijk zo maar eens naar de foto's ... hij zit graag alleen.

Vanmorgen ging hij op mijn schouder zitten en echt, het is zo'n lieverd...  :-* :-*
Hij deed zijn koppie naar beneden en ik mocht mijn mijn neus hem kroelen... soms kreeg ik even een snauw, maar het is ook nieuw voor hem en natuurlijk ben ik ook voorzichtig, want ook al heb ik niet zo'n hele mooie neus... tis wel makkelijk als je m hebt  ;D ;D ;D ;D

Omdat ik de eerste drie dagen van de week gewerkt heb, had ik het niet zo in de gaten, maar Happy schreeuwt de hele morgen. Mijn valkjes en dan vooral Tibeau en Tara doen rustig mee  :-\
Vanmorgen heb ik ze dus eerst los gelaten, toen eten gegeven en nu ging het beter.

Tja, eten doet Happy weinig, elke morgen gooi ik toch heel veel ongepelde zaadjes weg, maar ik hou het in de gaten.

Hier komen de foto's:


Hier nog wat fotootjes van eergisteren, hij ging met Sari kroelen en Sari met hem  ;)






Happy.... krijg ik een kroeltje??


Ik ben weg... ik wil geen kroeltjes geven...




Wat??? Geen kusje???


Sari krijg ik een kroeltje?


Nou vooruit  ;D


Nu ik...














Even nekje draaien, dan staan ze recht  ;) ;D


Happy gaat direct eten  ;D ;D





En dan de laatste... met mijn harrie-in-de-warrie-look  :-X


Liefs Manon







Kimm

o meis wat geweldig zeg!!! wat een heerlijke foto;s en wat lief dat hij toch wel met sari wil kroelen, de schat!!!

je look vind ik erg  leuk hoor :D  ;)
wat lief dat hij een knuffel bij je kwam halen. pas inderdaad maar op voor je neus en lip. ik ben wel benieuwd hoelang je hem dan kan kroelen.

verder ziet hij er goed uit hoor!! en de foto;s spreken voor zich :D
het ziet er erg gezellig uit zo met zijn allen!
nou mijn zorgen zijn weer wat minder hoor, het feit dat hij goed eet is prima!!!

je bent een super baasje meid! ik ben trots op je!  :-*

dikke knuffel!
liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

wat een super foto's..ondanks zijn niet al te hoge gewicht is Happy doenerig genoeg zo te zien..ik ben bl;ij dat je je alweer wat minder zorgen maakt

Sally

Hallo Manon,

Mooie foto's heb je gemaakt van Happy en de rest voor Kim.
Leuk dat je hem af en toe kan kroelen met je neus. Toch al goed nieuws eh!

Kim, leuk dat je zo goed op de hoogte gehouden word he!

Groetjes Sally

Anke

Hoi Kim,
Heerlijk toch al die updates van Manon.
Fijn om te zien dat Happy het goed doet!
@Manon: Super hoor wat je doet voor Happy (en voor Kim natuurlijk) :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Hermien

Zo, dus Happy is erg mensengericht. Was ik al bang voor, hè. Maar wat leuk dat hij dan weer wel met Sari iets lijkt te hebben. Manon, je haar zit helemaal Happy hoor! Leuke foto's van een heerlijke kroelpartij.

                           ;D   ;D   ;D   ;D


Jij gaat Happy dalijk echt niet meer terug geven......


                            ;D   ;D   ;D   ;D