16 juni 2024, 12:11:55

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Roxy

Hoi Kim,

Heel veel plezier vandaag.
Kan je nog wel rustig op die verjaardag zitten. Ik zou echt op hete kolen zitten ;D.

Groetjes Roxanne

Kimm

whahaha ik heb helemaal geen zin in die verjaardag!!!  :-[  ;D

goed ik ga nu weg richting houten en ik zal braaf en netjes zitten op de verjaardag!  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Ben je al weg? Heel veel plezier hoor! En eh....hoofdpijn komt van de spanning, net als vergeetachtigheid. Dus, let erop dat je niet te veel probeert op je gemak te zitten bij dat verjaarspartijtje, anders vergéét je misschien om Asha te halen........


Knuf van mij en mijn 'Vliegtuig'.


                                  :-*   :-*   :-*   :-*

Dierenfreackske

Hoi Kim , veel plezier op het verjaardagsfeestje hoor ! En natuurlijk niet vergeten om Asha te halen om 16 u  he ! Hihi , ik ben al benieuwd hoe het gaat zijn daat met je 2 eigenwijsjes samen , komt vast heel goed ! Grtjs Ann ;D ;D



Gerda

Hoi Kim,

Veel plezier vandaag!

Liefs, Gerda

Kaatje

Hoi Kim,

Ik kom je ook een hele fijne dag wensen ! Je bent inmiddels al vertrokken en als je straks weer terug bent dan heb je je mooie meisje eindelijk bij je  :D

Spannend hoor  :-*

Liefs, Karin

Gerdy

Hoi Kimm

heel veelp lezier vandaag en het is nu kwart voor drie..nog vijf kwartier..hihi..ik geniet alvast met je mee.

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi Kim , heel veel plezier met het ophalen van Asha ! Een goede reis terug , en ik ben al heel benieuwd naar je verslagje vanavond of morgen  , ik hoop dat je veel plezier aan haar mag beleven hoor ! Grtjs Ann



Saar

Het was echt heeeeeel erg gezellig :D
Nogmaals bedankt voor de bloemetjes :-*

Dierenfreackske

Hey hey , wij zitten al vol ongeduld te wachten op je verslagje hoor straks , maar doe maar rustig aan hoor zodat je Lieve Asha snel kan wennen en eerst een beetje kan bekomen van de reis naar jou he ! Heel veel succes met Asha , Oh meid , je leefde er al zo naar toe , het moet geweldig zijn nu je ze bij je hebt he ! Grtjs Ann ;) ;) :D :D



Hermien

Jaja, om drie uur heb ik aan je gedacht en om vier uur weer en nu dus ook. Ben je nog onderweg naar huis? Zul je voorzichtig doen? Maak je ook meteen ff foto's als je thuis komt? We zijn zóóóóó nieuwsgierig!

*Manon*

Hoi hoi Kim,
Had je al even gesproken vanmiddag...
Wat is Asha mooi hé, ik vond haar schitterend vanmorgen.
Hopelijk gaan Tara en Asha elkaar niet teveel missen, zoals Saar zei deden ze alles samen....
Ik ben benieuwd naar de foto's en je verslagje  ;D ;D

kenay86

hey meis, ook ik ben verschrikkelijk benieuwd hoe het allemaal gegaan is hoor! ik ben elk uur even komen kijken of er al nieuws was, maar je bent nu vast en zeker onderweg naar huis met je mooi Asha bij je.

Anke

Hoi Kim,
Het is inmiddels 18:15 ;D
Ik ben niet nieuwsgierig hoor ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

kenay86

wow, je moet vast van ver komen, inmiddels 18.45 en nog geen nieuws :D ben heel benieuwd hoe het allemaal gegaan is hoor!