17 juli 2025, 19:22:28

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi aad,

hihi de eitjes komen vandaag uit  ;D  :P

hoi ann,

ja volgens mij buiten hoor.

nog even wat anders:

bemmie zat net te kokhalzen en er kwam slijm uit zijn bekje. hij zit nu op de kooi heel erg rustig.
hij had net wat aan papier zitten knabbelen. komt dat daardoor?   ???

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

11 oktober 2008, 10:03:51 #1981 Last Edit: 11 oktober 2008, 10:05:56 by Caroline
Jeetje, is ze al 9 weken.  :o

Dan mag Saar haar wel naar binnen gaan halen .... het tam maken wordt steeds moeilijker op deze manier.  :-\

Ik haal ze hier met 5 1/2 - 6 weken bij de ouders vandaan en de meeste hoeven dan eigenlijk zelden tot nooit naar de ouders om even een hapje mee te krijgen.

Als ze zolang in een volière blijven verwilderen ze helemaal van de mens.

Waarom zit je nog steeds niet binnen dan??

Ik lees op de valreep van Bemmie .... het zou kunnen van het papier eten maar lijkt me onwaarschijnlijk, even goed in de gaten houden en desnoods even niet bij Happy houden.

Beterschap Bemmie.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi caroline,

ik heb al even een topic geopend bij ziek.
dank je  ;)  :-*

Hermien

Nou meid, dat is ook wat. Heb je eindelijk goed nieuws over je meiske, gaat Bemmie vreemd doen. Zou hij het soms niet zien zitten......een meisje erbij.......

Ik hoop echt voor je dat er niets aan de hand is en dat er hooguit iets heeft dwars gezeten.

Geef het ventje maar een dikke knuf van mijn gozertjes.

Roxy

Hoi Kim,

Van harte gefeliciteerd met je meisje. Ben je er al uit wat de naam wordt? Enne wat betreft de eitjes die zou ik idd maar aanschaffen ;D.
Ik hoop dat er niks met Bemmie is voor je. Misschien zit/zat er wel een stukje papier vast in zijn keel en probeert hij het er zo uit te krijgen.
Ben benieuwd wanneer je je meisje op mag halen.

Groetjes Rox

Kimm

hoi roxy,

dank je wel en leuk dat je hier even komt buurten :D en de naam wordt Asha.

bemmie zit op dit moment weer te wipwappen dus misschien viel het allemaal wel mee, maar dat neemt niet weg dat ik hem dus wel in de gaten houdt.

hoi hermien,

op dit moment doet bemmie weer wat normaal :D

hoi allemaal,

ik heb net bericht gekregen van saar dat het popje morgen naar binnen gaat, dus dat kan niet lang meer duren :D  :D  :D

liefs kim

Caroline

Wow, super!!!

Dan kun je haar deze week al halen .... dezelfde week als mijn Jil en Anaïs naar huis komen.  :D

FIjne dag!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

o wat leuk zeg caroline, dat dan ook je nieuwe valkjes krijgt! nou dan hebben wij weer heel veel om over te schrijven, leuk joh!!!

spannend he!!

liefs kim

*Manon*

Fijn dat de onze zusjes naar binnen gaan hé.
Hopelijk kunnen we ze dan snel ophalen  ;D ;D

Ik ga eens even lezen wat er met Bemmie is  :-\

Groetjes Manon

Kimm

♥Debby♥

Gave naam hoor Kim!! Asha.. super!

Hoop dat het met Bemmie ondertussen beter gaat!

Sterkte.

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

hoi debby,

intussen gaat het beter met bemmie! hij mag mij niet weer zo laten schrikken hoor. maar ondertussen leer ik er weer veel van  :D

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Kim , ow , wat lees ik nu ?  Bemmie doet raar ? Slijm aan z'n bekkie ? Even snel naar je andere topic scrollen hoor ! Grtjs Ann

Hermien

Ja, maar we zijn denk ik ook wel eens iets te veel op onze valkjenvriendjes gefocussed, hè? Heb ik al eerder iets over geschreven. Zeker als je, zoals wij, er maar een paar hebt en ook nog in huis! Het is goed om oplettend te zijn, maar het moet niet te gek worden.

Hopelijk was het dus loos alarm.

We worden straks natuurlijk wel weer hevig verwend met heel veel nieuwe boekjes , verhalen en foto's van al die mensen hier die de komende week hun nieuwe kroost gaan ophalen. Dat wordt weer heel veel lezen en geen tijd om zelf te schrijven.....jammerrrrr...

Kimm

hoi hermien,

ja inderdaad hoor. als mijn valkjes maar even ander gedrag vertonen dan staat mijn kuif al omhoog ;D

dat komt ook doordat ik veel geleerd heb van mijn overleden valkje, maar hij is wel 18 jaar geworden. maar je leert er toch een heleboel van.

ik denk dat moeders dat ook hebben met hun kinderen, dat als ze zich anders gaan gedragen of ziek worden zij ook paraat staan en denken ojee  ;D  ;D  ;D

maar het gaat goed. bemmie zit steeds met zijn kontje te vegen en happy daarna weer. ze lossen elkaar steeds af.  ;D
het lijkt wel een sexhuis hier. ik zal rose kooien gaan kopen voor die 2!

liefs kim