13 juli 2025, 18:31:31

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Hermien

Gelukkig waren het maar vingers van een handschoen en niet je eigen vingers. Laat dat maar aan Bemmie over.... ;D...

Hier gaan de jongens rond 21.30 - 22.00 te bedde. Behalve Binky dan, die gaat tussen 20.30 - 21.00uur.

Overigens een goed idee Manon, om het in tweeën te splitsen, moet ik ook eens gaan proberen. Alhoewel ik wel bang ben dat ik dat twee keer protestsongs te horen ga krijgen.....

;D   ;D   ;D   ;D

Kimm

hoi ann,

hihihi  ;D

hoi hermien,

vanavond zaten ze allebeide om half 9 in de kooi. bemmie zat al in de kooi en toen heb ik de kooi snel dicht gedaan.
zo dat bespaarde mij weer mijn vingers  en morgen gaat het weer zo hoor. even weer de regels hier aanscherpen  ;D  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Ja, vingers zijn heel belangrijke instrumenten voor ons, nietwaar. Je moet er verhalen mee typen en reacties op forums geven. Plaatjes van lachende aapjes intikken. Stel, dat je geen vingers meer zou hebben.....?

Kun je die ook niet bij de verhalen hier aflikken......

;D   ;D   ;D   ;D

Dierenfreackske

Ja  he Kim , goed werk zeg !  Heel goed zo , ik zou dat Nala ook eens moeten aangeven zo'n regeltje om niet zo hard in mijn oor of neus te bijten , hihi !   Grtjs Ann

Kimm

hoi hermien,

vooral plaatjes vind ik zo leuk  ;D

hoi ann,
goed he !!!

en nala moet ook gewoon lief zijn!

Dierenfreackske

Hoi Kim , tja , wil jij het Nala eens zeggen  :P   hihi   
ik ga slapen ,  :D ;)   grtjs  en tot morgen , Ann

Gerdy

lekker zeg die bemmie..nu heb jij auw..je ziet maar als je ze één vinger geeft nemen ze meteen je hele hand en willen ze niet meer naar bedje toe..

ik lig in een deuk hier met je rubber handschoen..hihi vinger eraf geknipt..je hebt iets met vingers de laatste twee dagen..

ooooooo wat balen dat je de uitslag nog niet hebt..ik heb echt al kramp in mijn duimen maaar ik blijf doorduimen voor je

gr gerdy

Hermien

Als het allemaal maar geen vingerwijzing is of misschien juist wèl een vingerwijzing.....bijv. dat de uitslag vrouwelijk is......

Voor uitleg kun je me prive bericht sturen.....

;D   ;D   ;D    ;D

Kaatje

Hoi Kim,

Nou dit gaat een zeer spannend dagje worden ! Jammer dat de uitslag er gisteren niet was, maar na vandaag hoef je niet langer in spanning te zitten en weet je of de kleine een popje is  :D

Daar ga ik nog steeds van uit en mijn duimen blijven draaien voor je hoor. Geweldig met die handschoen, ik zie het al helemaal voor me. Ik heb zoiets ook eens gehad, ik weet alleen niet meer waarmee, ... maar het was in elk geval niet bruikbaar meer  ;)

Ik hoop dat je vannacht wat hebt kunnen slapen met het oog op de uitslag  :-*

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Kim , ik duim ook mee nog eens hoor voor je !
Die beauty moet gewoon een popje zijn hoor !Ik hoop echt
dat je straks een gat in de lucht kan springen van blijdschap
en je ons kan zeggen dat het een popje is  :D :D :D ;D :D :D
Spannend he ! Nog heel even en dan weet je het ! Grtjs Ann

♥Debby♥

Suc6 vandaag!!!!!!!  ;D

*straal* straal* straal* straaaaaaaaaaaaaaallllll...*

het MOET een popje zijn!  :)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

hoi hoi allemaal,

ja ik heb iets met vingers inderdaad  ;D  ;D  ;D

ik hoop dus vandaag de uitslag te krijgen van saar,dus nog even wachtennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :D

liefs kim

Romy

Hoi Kim

Oh wat spijtig dat je de uitslag gisteren niet gekregen hebt... Wel dan duimen we voor vandaag!

Je vroeg hoe wij ons valkje in de kooi krijgen : wel, Flupke gaat nooit uit zichzelf de kooi in. Ze doet eigenlijk niks uit zichzelf  ::) Ze komt er met moeite zelf uit! Ja mevrouwtje moet gediend worden hoor  ;D Al denk ik dat het meest door de schrik komt. Ze is een echte schijtluis en schrikt van vanalles. Het enige wat ze uit zichzelf doet is vliegen, en dan landt ze altijd ofwel op haar kooi, ofwel op ons. Maar NOOIT ergens anders. Dus als het bedtijd is, dan gaat ze op m'n vinger de kooi in. Ze maakt daar zo goed als geen problemen van. Alhoewel ze wel kan 'janken' als ze in de kooi moet 's avonds. Maar dan houden we het been stijf  :) Lang duurt het dan niet vooraleer ze op haar slaapplaatsje gaat zitten en begint te dutten.

Zo dat was het :)

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

dank je wel ;)
gister heb ik gewoon de kooi dicht gedaan toen bemmie er al in zat. dus dat was optijd.

liefs kim

*Manon*

Hoi Kim,

Ik zit er klaar voor..... kom maar op met die uitslag  ;D ;D ;D