15 mei 2024, 10:36:22

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Romy

Hoi Kim

We hadden elkaar idd kunnen opzoeken dan! Ik zit slechts op 5 min fietsen van gasthuisberg :)
Maar gelukkig heb je een ziekenhuis én een goede arts wat dichterbij gevonden. Dat is wel zo handig.

Hopelijk heb je morgen de uitslag he  :D

groetjes
Romy

*Manon*

Hoi Kim,

Ik loop errug achter in je boekje.
Wat fijn dat je zo goed hebt kunnen praten met de arts, we hadden het er al even over gehad toen we bij Saskia waren hé!
Vreselijk die hormonen en dan de pijn erbij!
Ik hoop en ga vreselijk hard duimen dat die kijkoperatie snel zal plaatsvinden.  :-*

Dan je valkje, wanneer hoor je meer?
Zou leuk zijn als we samen onze zusjes kunnen gaan ophalen dan hé... even afwachten en flink duimen hé!

Liefs Manon

Kimm

hey manon,

dank je wel. ja wij hadden het erover gehad. nou eindelijk sta ik op de wachtlijst dus laat maar komen!!!

wat het valkje betreft, ik hoop morgen een uitslag te hebben. dat zou leuk zijn. en dan de zusjes ophalen is natuurlijk helemaal top :D  :D
maar ja nog even afwachten want stel je voor dat het een ventje is.........

hoi romy,

ik moest ook aan jou denken toen ze het over leuven hadden ;D  ;D ik wist dat jij dat zat, dus vandaar ;)

ik hoop morgen op een uitslag van het valkje.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Mijn 'Vliegtuig' probeert momenteel op het slaaptouw bij elkaar te duimen..........of..........ik ga ff kijken..........
O, o, ze draaien elkaar een poot uit! Da's niet best. Ik neem het duimen nu verder wel voor mijn rekening.....


                             :o   :o   :o   :o

Kimm

 ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D

ik heb even snel een foto gemaakt van lieve happy die braaf naast bemmie in de kooi zit :-*  :-*




ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Bello

hoi Kimm,

Jeetke meis, maar als je de operatie krijgt hoelang is het herstel?

Is deze operatie eenmalig of moet dit in meerder keren gedaan worden?


leuk dar je een valkje erbij krijgt.nog wel fff wchten.....

dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Kimm

hoi dorothé,

leuk dat je erweer bent :D

ik weet niet hoelang het herstel duurt dat ben ik vergeten te vragen, maar dat zal ik gelijk vragen als hij mij belt.
als het goed is is dit eenmalig.

leuk he een valkje erbij, inderdaad nog ff afwachten.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hey Kim , is Happy nu weer lief tegen Bemmie ? Zijn ze ook een koppel geworden dan ? Of toch niet ?  Ik dacht iets gelezen te hebben dat ze gewipwapt hadden ofzo , of heb ik dat mis ? Grtjs Ann  :D :D



Kimm

hey ann,

nee ze hebben niet samen gewipwapt. maar af en toe laat ik ze nog wel bij elkaar zitten en dan gaat het vaak wel even goed.
slapen doen ze gewoon appart. als happy wel vervelend is tegen bemmie haal ik hem daar weg, maar het gaat ietsje beter zo op deze manier. allebeide wat relaxter.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hey Kim , dat heb je heel goed gedaan zo ! Echt knap van je dat je zo doet met ze ! Super van je hoor !En heel leuk ook voor hen , misschien gaat hij ook inzien dat als hij lief is tegen Bemmie je ze bij elkaar laat zitten en gaat hij het met de tijd misschien niet meer zo doen he tegen Bemmie ! SUPER MEID !
Grtjs Ann ;)



Caroline

Ach, wat een lieve foto, zo zou je inderdaad niet zeggen dat er wat mis is tussen beide.  :-\

Waar naar toe heeft Saar de veertjes gestuurd??

Gendika kun je namelijk 2 dagen nadat ze op de bus gedaan zijn al bellen voor de uitslag.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kimm

hoi ann,

bedankt voor je lieve compliment :-*
vorige week moest ik ook erg lachen want happy zat bij bemmie in de kooi en dat ging goed totdat happy het op zijn heupen kreeg en bemmie ging pesten. ik hoorde dat en ik stond alleen maar op....  happy zag dat en hij rende kei hard weg ;D  ;D  ;D  ;D dus hij weet het donders goed.
elke dag laat ik ze even bijelkaar. ze moeten geen vreemden worden he.

hoi caroline,

ik zou echt niet weten waar saar de veertjes heeft heen gestuurd.  ???  ???

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

zo hee, bemmie beet mij net toch :o  :o
het bloed helemaal :-X

heb ik hem te laat naar bed gedaan denk ik?


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , hahaha ,,  ;D ;D ;D  Ze zijn wel zo slim hoor ! Grtjs Ann



Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010