15 juli 2025, 18:37:40

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Kim,

Wouw, wat gaaf !!!

Ohw, echt ik hoop zo dat het een popje is, ... het is werkelijk een schatje om te zien en Saar moet hem dan gewoon tam maken  :P Ja, echt supergaaf, en mijn duimen gaan draaien hoor !

Wanneer gaat Saar de dna opsturen !? Nou, misschien weten we het deze week nog wel als het een beetje meezit  ;) Ik kan ik me heel goed voorstellen dat je niet nog een man wilt in deze situatie ... Maar wie weet veranderd de situatie nu wel en word Happy straks wel liever als Bemmie er uiteindelijk met popje vandoor gaat !

Bemmie is volgens mij een beetje als Paco, hihi ... ik hoef geen nestje meer ... maar Bemmie zal zijn popje dan ook wel beschermen en zeker haar kant kiezen, en stel dat het wel met Happy klikt dan koop je nog een popje  ;D

(Ik denk dat het belangrijkste is dat je een supertam popje krijgt en Happy daardoor ( uit nieuwsgierigheid )  haar gedrag zal kopiëren.

Vandaag heb ik een paar keer met Nienah kunnen kroelen en dat kan ik vanaf het begin af aan al niet. Nienah heeft een eigenzinnig karakter en doet echt alleen maar waar ze zin in heeft maar Ivana kon haar ineens kroelen al een uur na kennismaken ... Toch denk ik dat ze nu eindelijk doorheeft dat ze mijn handen niet eng hoeft te vinden. Voor de rest kan je alles met haar doen en is ze gewoon lekker tam  :D

Nou ik ga helemaal afwijken, ... spannend voor je meid ! Ik ga alles met veel plezier in de gaten houden hier !

Liefs, Karin

Kimm

hoi karin,

bedankt voor je leuke reactie :D

als het een popje is dan gaat saar haar tam maken. tenminste handtam. en dan doe ik de rest wel. maar ozo spannend. ik weet niet zeker wanneer ze het opstuurd maar ik denk woensdag of donderdag, dus deze week zal de uitslag denk ik niet bekend zijn.

wie weet gaat bemmie er met het popje vandoor :D
als het allemaal goed gaat met happy dan krijgt bemmie er natuurlijk ook een popje bij.

stel dat het jonkie van saar een popje is dan zal ik een naam moeten gaan verzinnen ;D

wat fijn voor je dat je lekker met nienah hebt kunnen kroelen. dat doet je dan goed he? ga maar lekker zo door hoor, helemaal fantastisch!

dikke knuffel voor jou paco nienah en de rest!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Ha Kimm!

Wat een geweldig nieuws en wat ssspannend! Het is voor mij nog niet eens zo lang geleden dat het er ook zo om spande. Ik duim voor je dat het een popje is en dat daarmee de nukken van Happy ingetoomd kunnen worden. Maar het is natuurlijk sowieso leuk om er een baby'tje bij te krijgen.

Houd ons maar goed op de hoogte.

Sterkte met wachten..................... ;D   ;D   ;D   ;D

Kaatje

Hoi Kim,

Ja, ik leef erg met je mee en ik ben zo ontzettend benieuwd  :D

Met Nienah kroelen was echt tè gek, ... ik wist niet wat ik meemaakte ! Nu zitten ze lekker in de kooi en ik heb de kroeltjes gegeven, de nieuwe kroeltjes krijgen ze morgen weer  ;)

Dan zullen jullie een dinsdag wel de uitslag hebben, de meiden van mij, ( Xena en Nienah ) heb ik ook op DNA laten testen, want ik kon natuurlijk geen 1 pop en 3 mannen gebruiken  ;)

Ja, echt super spannend, slaap lekker voor straks, maar dat zeker lukken nu  ;)

En 3 lieve knuffeltjes terug   ;) :-*  :-*

Liefs, Karin

Kimm

hoi hermien,

ja spannend he! ik ben nu al aan het dromen ;D  ;D

hoi karin,

ik ben nu al aan het dromen en ik moet er steeds aan denken. hihi. het gaat niet meer uit mijn hoofd. geduld is een schone zaak.

1 pop en 3 mannen, haha nee dat kan idd ook niet he. gelukkig dat er testen bestaan :D

ik ga zo slapen en denken, dromen over een naam.
ik had altijd gezegt dat als ik een vriendje voor happy zou krijgen ik hem lucky zou noemen, maar ja bemmie had al een naam en luisterde daarna, dus dan verander je het ook niet.
of ik lucky voor een popje nou zo leuk vind dat weet ik niet zo.
maar ja ik ga lekker denken!!!

slaap lekker :-*

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Kim , leuk , ik ben heel benieuwd hoor naar je nieuwe aanwinst ! Ik hoop dat het goed gaat ook met Happy en Bemmie he ! Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Kim,

Heb je lekker geslapen en gedroomd over het kleintje !? Hihi, nee dat kon echt niet, nu heeft Paco een hele harem. Zoals je weet heeft hij voor Vicky gekozen, maar die ziet het volgens mij niet meer zitten !

Paco doet ook verder niks, ... hij klimt erop en vervolgens maakt ie alleen wat geluid en pikt Vicky dan zachtjes op haar koppie, ... maar een stratenmaker zal hij nooit worden want vegen kan hij niet  :-\

Geef Happy ( voorzichtig ) en Bemmie maar een lekkere kroel  :D

:-* Karin

Kimm

hoi karin,

ja ik heb lekker geslapen ;D  ;D en lekker gedroomd!

haha kan paco niet vegen? hihi, nou dan kan hij wel in les komen bij happy en bemmie. die vegen er wat op los! ;D dat de boel hier nog heel is verbaasd mij ;D :P

ik zal happy heel voorzichtig een kroel geven en bemmie een dikke zoen op zijn hoofdje! dat vind hij zo heerlijk :D bemmie gaat dan helemaal met zijn koppie naar mijn gezicht toe, van kus mij!!!! hihi zo lief.

liefs kim

Kaatje

Hoi Kim,

Fijn dat je zo lekker gedroomd hebt, ... owhhh we gaan zo duimen dat de kleine een popje is !

En ne, ... hihi, Paco kon eerst een heel kleine beetje vegen maar nu zit hij er enkel maar op en doet echt niks, zijn staart zit  gewoon op Vicky haar staart.

Lief is dat dan hè als ze echt een kus van je willen, .... ik blijf het nog steeds bijzonder vinden dat zulke huisdieren ook echt een onderdeel van je gezin zijn, dat dit je zo'n gevoel geeft, ... ach je begrijpt me wel  ;)

En ja, de montana vind ik tot nu toe ook de mooiste die ik gezien heb, maar ja ... soms moet je wat voor die kleine donders  ;)

Liefs, Karin

♥Debby♥

ooooooooo Spannend.... ik ga HEEL HARD duimen dat het een popje is... Mooi is ze zeker!!!

Wat spannend Kim, heel erg leuk! mijn duimen draaien hoor!

Voor een popje en zeker dat dit DE oplossing mag blijken te zijn!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi kim , haha , ik ga meeduimen voor je hoor meiss !
Ik hoop zo voor je dat het een popje is ! Fantastisch toch !
Heerlijk iets om weer naar uit te kijken en tam te maken he ! Grtjs Ann ;D ;D

Kimm

hoi debby,

ik vind het allemaal ook zo spannend!!! duimen!

hoi ann,

leuk he! ik ben al druk bezig met namen :D
en ik heb mijn vader ook al ingeschakeld, want het wordt waarschijnlijk een franse naam :D

hoi karin,

huisdieren zijn gewoon je kinderen. aangezien ik geen kinderen heb beschouw ik ze wel zo. en ik heb zoveel te geven en ze geven ook heel veel terug. onvoorwaardelijk :D ;)

liefs kim

Annelies

Hoi Kimm

ok ik ga uiteraard heel hard voor je duimen.

En ja de naam Lucky, kan je dubbel gebruiken maar het kan ook jouw gelukje zijn dat alles weer goed komt met Happy.
Dus een dubbele betekenis  ;D

Succes meid met wachten  :P

Liefs Annelies

Kimm

hoi annelies,

ik heb een naam!!! nu nog een popje :D  :D  :D

het wordt geen lucky.

liefs kim

♥Debby♥

Hahaha.. nou dat moet goedkomen.. het moet gewoon!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.