18 juli 2025, 09:35:50

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi romy,

misschien is dat inderdaad een idee. zo had ik nog niet nagedacht ;)
ik hecht mij altijd erg snel aan een dier en ik vind het dan zo ontzettend moeilijk om het weer weg te doen.

wel heb ik het advies gekregen, als ik er een popje bij doe er eentje te kopen die ook wat ouder is, dus dan praat je al snel over een popje die herplaatsing zoekt. en om dan dat beestje weer weg te doen is natuurlijk erg triest vind ik. als ik een popje erbij doe die jong is heb ik kans dat het popje het gedrag van happy gaat overnemen en dat moet dus niet. ook moet het een popje zijn die wel tam is.

moeilijk he?
lief dat je mee denkt :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

maar wat romy zeg.. stel dat het met happy en het popje niet klikt dan klikt het misschien wel met bemmie en het popje..

Kijk als happy geen andere vogels verdraagt hoeft het natuurlijk niet zo te zijn dat bemmie daardoor ook alleen blijft.. die kan dan wel samen met een popje zijn..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Romy

Hoi Kim

Fijn dat het je even op andere gedachten heeft gebracht :)
Het moet inderdaad niet makkelijk zijn om een popje te vinden dat én tam én ouder is... Wie zoekt die vindt!  :D Ik probeer alvast ook uit te kijken voor je :)

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

dat is inderdaad erg moeilijk. ik kijk gewoon even wat rond en dan zie ik wel.

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Kim , leuk dat je het zo gaat proberen , ik denk dat dit een goed idee is en een leuk plannetje ! , hihi !
Grtjs Ann ;D

Gerdy

HOi Kimm

het is het proberen waard natuurlijk..ik ga ook voor je rondkijken.

gr Gerdy

Sally

Hallo Kim,

Dat filmpje van Happy... :D
Tja.. Waar ze het ook zoeken he. :p
Dus je bent opzoek naar een popje die ouder en tam is?
Ik kijk mee voor je hoor! :)

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Kim , hoe is het met de 2 kanjers daar ? Zijn ze soms nog samen los en gaat het dan of bijt happy dan ook ? Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

hier gaat alles ok dank je ;)
ja ze zijn wel samen los, eerst gaat het dan wel goed maar dan begint happy weer, maar dan haal ik hem bij bemmie weg hoor. hij zit nu heel erg lief te brabbelen :D zo schattig geluid hihi.

liefs kim

*Manon*

Spannend Kim!
Hopelijk is Happy helemaal happy straks met zijn popje  ;D

Kimm

hoi manon,

leuk dat je weer even komt buurten :D
ik moet eerst nog een popje vinden hoor  ;D  ;D

ik ben gisteren trouwens nog bij jou in de buurt geweest, ik ging nl winkelen met mijn moeder in hengelo.

liefs kim

*Manon*

ooooooohhhh en dan niet mij even sms-en en een bakkie koffie te halen  ::)

Kimm

hey manon,

wij gaan zeker nog een keertje heen en dan sms ik jou en dan komen wij bij jou een bakkie halen en jouw valkjes bewonderen ok! lijkt mij ook wel erg leuk om te doen :D

Dierenfreackske

Hoi Kim , dat moeten jullie maar eens doen vind ik ! Eens bij elkaar naar de valmkjes komen kijken met een koffie ke !
Dat is toch altijd gezellig , en als je toch in elkaars buurt bent , waarom niet he ! Grtjs Ann ;D

*Manon*

Inderdaad een goed plan Kim  ;D ;D ;D